Poly-V-snaar dynamo spannen

Alle overige relevante technische en mechanische items aangaande: BMW R850RT - R1100RT - RT1150RT - R1200RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Kees BMW
Berichten: 615
Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
Locatie: Harlingen

Poly-V-snaar dynamo spannen

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Goedenvond.
Ik heb vandaag de poly-v-snaar verwisseld maar had geen koppelmoer dus in een dubbelnippel M 8 draad gesneden.Ik heb de snaar met 10 nm voorgespannen 8 nm vond ik te weinig.Kuipdelen en tank waren toch verwijderd dus nieuw benzine filter er in en intregaal remsysteem door gespoeld.Bougies vernieuwd de primiare bougies kwamen er zo vuil uit dus met testbougie de vonk gecontroleerd was goed.
Gr-Kees.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kees BMW
Gebruikersavatar
Baird
2023
2023
Berichten: 4304
Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GS LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Re: Poly-V-snaar dynamo spannen

Ongelezen bericht door Baird »

Die bougie is behoorlijk verkoold, verbranding is niet optimaal zachtjes gezegd, heb je met een lamp schijnend in het secundaire bougiegat en kijkend door het primaire bougiegat de zuiger nog bekeken?
Met vriendelijke motorgroet
BeRT



R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
Gebruikersavatar
Kees BMW
Berichten: 615
Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
Locatie: Harlingen

Re: Poly-V-snaar dynamo spannen

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Baird schreef:Die bougie is behoorlijk verkoold, verbranding is niet optimaal zachtjes gezegd, heb je met een lamp schijnend in het secundaire bougiegat en kijkend door het primaire bougiegat de zuiger nog bekeken?
Liep ook niet lekker meer bij deellast met nieuwe bougies ging het al een stuk beter ik heb de gaskleppen al syncroniseerd ga eerst zonder kuipdelen de weg op. Mocht er iets niet in orde zijn kan overal nog bij.
Gr-Kees.
Kees BMW
Gesloten

Terug naar “Over: Alle overige relevante (technische) onderwerpen”