Goedenvond.
Ik heb vandaag de poly-v-snaar verwisseld maar had geen koppelmoer dus in een dubbelnippel M 8 draad gesneden.Ik heb de snaar met 10 nm voorgespannen 8 nm vond ik te weinig.Kuipdelen en tank waren toch verwijderd dus nieuw benzine filter er in en intregaal remsysteem door gespoeld.Bougies vernieuwd de primiare bougies kwamen er zo vuil uit dus met testbougie de vonk gecontroleerd was goed.
Gr-Kees.
Poly-V-snaar dynamo spannen
- Kees BMW
- Berichten: 615
- Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
- Locatie: Harlingen
Poly-V-snaar dynamo spannen
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Kees BMW
- Baird
- 2023
- Berichten: 4304
- Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: Poly-V-snaar dynamo spannen
Die bougie is behoorlijk verkoold, verbranding is niet optimaal zachtjes gezegd, heb je met een lamp schijnend in het secundaire bougiegat en kijkend door het primaire bougiegat de zuiger nog bekeken?
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
- Kees BMW
- Berichten: 615
- Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
- Locatie: Harlingen
Re: Poly-V-snaar dynamo spannen
Liep ook niet lekker meer bij deellast met nieuwe bougies ging het al een stuk beter ik heb de gaskleppen al syncroniseerd ga eerst zonder kuipdelen de weg op. Mocht er iets niet in orde zijn kan overal nog bij.Baird schreef:Die bougie is behoorlijk verkoold, verbranding is niet optimaal zachtjes gezegd, heb je met een lamp schijnend in het secundaire bougiegat en kijkend door het primaire bougiegat de zuiger nog bekeken?
Gr-Kees.
Kees BMW