Olie temperatuur meter

Alle overige relevante technische en mechanische items aangaande: BMW R850RT - R1100RT - RT1150RT - R1200RT

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
PJGoossens
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 jul 2017, 20:57
Type: Overig R-serie
Bijz: R 1150 R Rockster
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Hengelo

Olie temperatuur meter

Ongelezen bericht door PJGoossens »

Ik heb ECHT mijn best gedaan (overal gezocht op dit forum) maar kan het niet vinden.... _001

Gisteren mijn 1150 Rockster opgehaald, en meteen 500 Km gereden. Wat een fantastische bike (persoonlijke mening natuurlijk). Prima wegligging, trekkracht, zitcomfort!!!

Het enige wat ik mis is de olietemperatuurmeter. Op mijn vorige BMW (F serie) had ik er een van Wunderlich (merk RR). Nu heb ik gezocht bij Wunderlich maar zie het artikel niet staan in de sectie van de Rockster. Weet iemand of deze meters voor de Rockster bestaan en mij een linkje sturen? Voorkeur heeft zwart maar wit mag ook.

Alvast bedankt,
Peter
Inspector Gadget

Re: Olie temperatuur meter

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Tja, een Rockster zal je inderdaad niet zo heel veel tegenkomen op het RT-forum . :$

En een olietemperatuurmeter al helemaal, de RT's hebben temperatuurmeters ingebouwd. ;)

Maar als ik zo ff via g00gle zoek en de diverse (buitenlandse) R1150R fora doorzoek kom ik vaak uit op:
img0209.png
Te vinden op:
http://www.shindypro.com/temp_gauge.html
(4e van boven)

Waarbij je de olie-aftap plug(!) onder je motorblok vervangt door hun temperatuur-sensor;
Screen Shot 2017-07-09 at 20.58.41.png
Screen Shot 2017-07-09 at 20.53.39.png
Maar zo te zien dus geen klant-en-klare (meer?) oplossing van Herrn Wunderlich voor de R1150R. _001
Bij Wunderlich zijn hun onderdelen voor de oudere BMW's minder en minder aan het worden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten

Terug naar “Over: Alle overige relevante (technische) onderwerpen”