Loont de overstap van GoPro 3+ silver naar 4 Silver?

Hoor en wederhoor over Action- en dashcamera's

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Erteetje

Loont de overstap van GoPro 3+ silver naar 4 Silver?

Ongelezen bericht door Erteetje »

Vandaag heeft het hier in het zuiden regelmatig geregend en ik heb de tijd gedood door reviews te bekijken op YouTube over de GoPro Hero 4 (silver en black)
Zelf gebruik ik de GoPro Hero 3+ waar ik in principe ook tevreden over ben.
Toch vraag ik mij af of het de moeite waard is om over te stappen op de 4. (of misschien zelfs erbij te nemen om vanuit meerdere hoeken te filmen tijdens een motorrit.)
Is iemand hier die ervaring heeft met de GoPro hero 4 silver??

Luc
Inspector Gadget

Re: Loont de overstap van GoPro 3+ silver naar 4 Silver?

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Ik heb geen ervaringen met de Silver edities, maar een vergelijk is wel te vinden.

Bijvoorbeeld;
http://www.gizmag.com/gopro-hero4-vs-go ... lus/34090/
&
http://vegasaur.com/gopro-hero4-hero3-comparison

In de high-end heb je wat meer features met de Hero 4 serie.
Maar kost wel, niet alleen geld, maar ook opname-duur, lees accu, die is minder krachtig bij de Hero 4 serie.
En de Hero 4 is meer power-hongerig, dus minder opname-duur.

Met die optiek blijft de Hero 3 + wat dat betreft een prima camera.
Zelfs de Hero 3 Plus Silver.

Als je daarentegen er een camera erbij zoekt, en je hebt een televisie met HD of Ultra HD, geeft de Hero 4 serie ietwat meer mogelijkheden.
Erteetje

Re: Loont de overstap van GoPro 3+ silver naar 4 Silver?

Ongelezen bericht door Erteetje »

Inspector Gadget schreef:Ik heb geen ervaringen met de Silver edities, maar een vergelijk is wel te vinden.

Bijvoorbeeld;
http://www.gizmag.com/gopro-hero4-vs-go ... lus/34090/
&
http://vegasaur.com/gopro-hero4-hero3-comparison

In de high-end heb je wat meer features met de Hero 4 serie.