Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Alles over het zitcomfort (zadels rugsteunen)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
mveenstra
Berichten: 282
Lid geworden op: 29 nov 2010, 15:34
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur
Locatie: Baarn

Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door mveenstra »

Weet iemand een goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort. 1 die er echt verstand van heeft en goede adviezen kan geven. Uiteraard ook niet onbelangrijk die een goede prijs heeft.

Ik hoor graag of iemand een adresje heeft. Ik ken tiger leathers al maar dat vind ik iets te ver voor een zadel.

Het gaat er overigens om dat iemand voor mij een corbin zadel kan herstellen. Ik heb namelijk een corbin zadel gekocht. Die heerlijk zit. Maar het leer is van slechte kwaliteit en wil deze graag opnieuw laten bekleden.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Gebruikersavatar
HenkvanR
Berichten: 389
Lid geworden op: 15 jun 2009, 09:53
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn
Locatie: Apeldoorn

Re: Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door HenkvanR »

In Apeldoorn heb je "meneer Sam" die doet ook zadels opnieuw bekleden en herstellen naar wens,en met leer.
Even googlen en je vindt hem wel.
Ik he daar een autostoel laten herstellen en opnieuw bekleden, is perfect gedaan.
[groet]
HenkvanR -1200-
Gebruikersavatar
bmwalter
Berichten: 387
Lid geworden op: 12 jul 2010, 20:17
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen
Locatie: Nijmegen

Re: Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door bmwalter »

Je kunt http://www.dezilverennaald.nl/modules/content/?id=2 in Veenendaal proberen. Hebben na mijn schuiveRT tijdens het laatste RTTreffen mijn zo goed als nieuwe flink beschadigde jas weer zo goed als nieuw gemaakt. Volgens de site doen ze niet alleen kleding en kunnen ze met leer overweg.
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Gebruikersavatar
mveenstra
Berichten: 282
Lid geworden op: 29 nov 2010, 15:34
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur
Locatie: Baarn

Re: Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door mveenstra »

Ik heb er nu 1 in hilversum gevonden vlak naast mijn werk. Schijnt erg goed te zijn volgens mijn collega's ga het daar eens proberen. Kijken wat het word. Als hij goed is laat ik het jullie weten. Het is van orgine een meubelmaker. Maar hij is ook autostoelen en zadels gaan doen. Ben al 1 keer bij hem geweest om mijn probleem uit te leggen en hij kon meteen goed laten zien waar het probleem in zat. Dus dat geeft wel vertrouwen. Hopelijk is zijn werk net zo goed.
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Geef het adres eens of de URL naar de website. Wellicht voor anderen ook nuttig . . . _004
mveenstra schreef:Ik heb er nu 1 in hilversum gevonden vlak naast mijn werk. Schijnt erg goed te zijn volgens mijn collega's ga het daar eens proberen. Kijken wat het word. Als hij goed is laat ik het jullie weten. Het is van orgine een meubelmaker. Maar hij is ook autostoelen en zadels gaan doen. Ben al 1 keer bij hem geweest om mijn probleem uit te leggen en hij kon meteen goed laten zien waar het probleem in zat. Dus dat geeft wel vertrouwen. Hopelijk is zijn werk net zo goed.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
mveenstra
Berichten: 282
Lid geworden op: 29 nov 2010, 15:34
Type: R1100RT
Bijz: Corbin zadel
V-stream scherm
Stuurverhogers
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Baarn/Terschuur
Locatie: Baarn

Re: Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door mveenstra »

Hoi Allemaal,

De zadelmaker in Hilversum levert echt vak werk. Heb van de week mijn zadel opgehaald en hij is weer als nieuw. Hij gaat nog wel terug. Omdat ik nog een klein dingetje anders wil. Maar dat had ik zelf later pas bedacht. Maar het zadel ziet er echt perfect uit en dat voor echt een hele mooie prijs. Je zou het niet zeggen als je de site ziet of de zaak. Want het is er erg rommelig. Maar des ondanks toch echt vakwerk. Kortom in mijn ogen echt een aanrader. Ik ga het zadel van mijn vriendin hier ook laten doen.

Het adres is:

Meubelstoffeerderij La Croix

Hilvertsweg 87A
1214 JB Hilversum
T: +31(0)35 6 211 115

website: http://lacroixbv.nl
Groetjes Mike,

Het is maar weer gebleken een RT rijd het beste met 100% afstelling. Iedere afwijking heeft effect op haar rijgedrag.
Gebruikersavatar
No-Harm
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 feb 2011, 22:16
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede
Locatie: Enschede

Re: Goede zadelmaker in de buurt van Amersfoort

Ongelezen bericht door No-Harm »

Klinkt veelbelovend!

Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het zadel eruit ziet, kun je er een foto van plaatsen?
Gesloten

Terug naar “Over: Zitcomfort”