Sellerie Seat

Alles over het zitcomfort (zadels rugsteunen)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
1-handed
Berichten: 1025
Lid geworden op: 12 jul 2011, 20:01
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Sellerie Seat

Ongelezen bericht door 1-handed »

Aantal fraaie modellen van Sellerie

http://www.selle-moto.com/sellerie-conc ... ieres.html
dr.trimble

Re: Sellerie Seat

Ongelezen bericht door dr.trimble »

schitterende zadels. Jammer dat de shop zo ver is want ik zou ze wel eens in real life willen zien en eventueel eentje aanschaffen
Gebruikersavatar
1-handed
Berichten: 1025
Lid geworden op: 12 jul 2011, 20:01
Type: R1200RT
Bijz: www.1-handed.com
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Sappemeer
Contacteer:

Re: Sellerie Seat

Ongelezen bericht door 1-handed »

Bike Design is dealer in Nederland

http://www.bike-design.com/nl
Erteetje

Re: Sellerie Seat

Ongelezen bericht door Erteetje »

Er staan inderdaad een paar hele mooie zadels op de site voor mijn -1200-
Toch ben ik steeds weer huiverig om een zadel te kopen aan de hand van een foto alleen. Hoe zitten ze? Welke hoogte past bij mij? Zijn ze te zacht of te hard of precies goed? Er zijn wat mij betreft teveel vragen die ik eerst beantwoord wil hebben voordat ik tot koop over ga.

Iemand ervaring met deze zadels?
Ik ben zeer geinteresseerd in jullie ervaringen.

Luc
Erteetje

Re: Sellerie Seat

Ongelezen bericht door Erteetje »

Er staan inderdaad een paar hele mooie zadels op de site voor mijn -1200-
Toch ben ik steeds weer huiverig om een zadel te kopen aan de hand van een foto alleen. Hoe zitten ze? Welke hoogte past bij mij? Zijn ze te zacht of te hard of precies goed? Er zijn wat mij betreft teveel vragen die ik eerst beantwoord wil hebben voordat ik tot koop over ga.

Iemand ervaring met deze zadels?
Ik ben zeer geinteresseerd in jullie ervaringen.

Luc
Beamietoo

Re: Sellerie Seat

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Erteetje schreef:Er staan inderdaad een paar hele mooie zadels op de site voor mijn -1200-
Toch ben ik steeds weer huiverig om een zadel te kopen aan de hand van een foto alleen. Hoe zitten ze? Welke hoogte past bij mij? Zijn ze te zacht of te hard of precies goed? Er zijn wat mij betreft teveel vragen die ik eerst beantwoord wil hebben voordat ik tot koop over ga.

Iemand ervaring met deze zadels?
Ik ben zeer geinteresseerd in jullie ervaringen.

Luc
Jouw opmerking is terecht omdat een zadel is zeer persoonlijk. Mijn ervaring met Top Sellerie dat ze zien er goed uit en van degelijk stof gemaakt MAAR veel te zacht voor mijn smaak qua schuim onder de overtrek. En het is inderdaad verstandig om eerst een uurtje of 2 erop zitten. Mijn eigen voorkeur is om custom te laten maken bij bvb Tijger Leathers in Den Haag, Gezellig man en je krijgt goed kwaliteit voor een betaalbare prijs. Alleen de selectie overtrekstof is iets beperkt maar wel genoeg. Yves Morillio zadels en uiteraard ben ik zelf supporter van Bagster zadels.
Erteetje

Re: Sellerie Seat

Ongelezen bericht door Erteetje »

Beamietoo schreef:
Erteetje schreef:Er staan inderdaad een paar hele mooie zadels op de site voor mijn -1200-
Toch ben ik steeds weer huiverig om een zadel te kopen aan de hand van een foto alleen. Hoe zitten ze? Welke hoogte past bij mij? Zijn ze te zacht of te hard of precies goed? Er zijn wat mij betreft teveel vragen die ik eerst beantwoord wil hebben voordat ik tot koop over ga.

Iemand ervaring met deze zadels?
Ik ben zeer geinteresseerd in jullie ervaringen.

Luc
Jouw opmerking is terecht omdat een zadel is zeer persoonlijk. Mijn ervaring met Top Sellerie dat ze zien er goed uit en van degelijk stof gemaakt MAAR veel te zacht voor mijn smaak qua schuim onder de overtrek. En het is inderdaad verstandig om eerst een uurtje of 2 erop zitten. Mijn eigen voorkeur is om custom te laten maken bij bvb Tijger Leathers in Den Haag, Gezellig man en je krijgt goed kwaliteit voor een betaalbare prijs. Alleen de selectie overtrekstof is iets beperkt maar wel genoeg. Yves Morillio zadels en uiteraard ben ik zelf supporter van Bagster zadels.
Hoi Kenny,

Uiteraard ben jij supporter van Bagster. Net als jij ben ik bang dat een zadel te zacht is. Zijn naar jouw mening de bagster zadels hard genoeg op het gebied van de vulling? Veel mensen nemen aan dat je zadelpijn krijgt van harde zadels maar dat is naar mijn mening net van te zachte zadels. Vandaar dat ik nooit alleen op uiterlijk ga kopen zonder ze gezien of gevoeld te hebben.

Ik hoor graag van je
Luc
Gesloten

Terug naar “Over: Zitcomfort”