Garfield's r850rt

Laat hier je R850RT maar zien . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Garfield
Berichten: 265
Lid geworden op: 29 apr 2009, 22:21
Type: R1150RT
Bijz: Zilver, HVV, alarm, topkoffer
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: leusden
Locatie: Leusden

Garfield's r850rt

Ongelezen bericht door Garfield »

Afbeelding

Dit is dan de mijne, geen ex-overheid maar een gewone, civiele uitvoering. Bouwjaar 1998 en ik ben de tweede eigenaar. De eerste was echt zuinig op z'n motor, elk jaar en om de 10K naar de dealer voor een beurt. Boekjes en facturen erbij. Het heeft ruim 100k gelopen maar dat geef je hem niet, zo netjes ziet het eruit. Terwijl ze toch half Europa gezien moeten hebben, getuige de stickers op de zijkoffers. Ik heb ze eraf gehaald, als je niet zelf geweest bent, moet je ze er ook niet op willen hebben. En ook onder de beplating geen gekke zaken.
Ik heb hem gekocht bij Boxerlijn in Buitenpost. Tijdens de proefrit gingen de hallsensoren ander dingen doen dan waarvoor ze bedoeld waren. Dat zijn dan de dingen waar je even doorheen moet kijken. Dat werd verholpen en dan op weg naar huis. Vlak voordat die motor werd ingeruild heeft het ook nog een 20k beurt gehad, toch bleek dat de synchronisatie niet helemaal goed stond :shock: , dat is nu bijgesteld en loopt het nu ook stationair zoals het hoort.
Zelf heb ik een GIVI topkoffer gemonteerd en staan de zijkoffers op zolder, voor woon-werk tussen de files door zijn ze een tikje onhandig ;)
Nu nog een hoger scherm en dan kan die wel weer ertegenaan.
Ik had hiervoor een K100RS16v met 100pk, deze heeft er 73 maar voor mijn rijstijl is dat voldoende. Meestal rijd ik solo en bergen ken ik alleen van ansichtkaarten :D , dus ik heb niet het idee dat ik wat tekort kom.

Groeten,
Frans
Groeten, Frans
Als je het weet, is het niet moeilijk.
Gebruikersavatar
dhr
Berichten: 450
Lid geworden op: 20 jun 2008, 13:05
Type: R1200RT/LC
Bijz: Alpine Weiss
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Re: Garfield's r850rt

Ongelezen bericht door dhr »

mooie fiets! En als ie met liefde is behandeld kun je er nog heel lang plezier van hebben :D

Dat hogere scherm is echt een aanrader. Dan is tie echt af en compleet, staat uitgebreide info over op t forum. Ik heb bijvoorbeeld een Ztechnik

veel plezier


gr
Kees
R1100RT (1997)+ | R1100RT (1996)+ | Honda ST1300 (2007)+ | BMW R1200RT-LC (2016)
Gesloten

Terug naar “Showen die R850RT”