Mijn R1100RT

Laat hier je R1100RT maar zien . . . .

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Peter Pan

Ongelezen bericht door Peter Pan »

Naast mijn BMW heb ik ook nog 2 andere fietsen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Chief

Ongelezen bericht door Chief »

ook even mijn groene RT showen.... (1999, 20.000 km) die ik sinds kort mag berijden..

Afbeelding

Afbeelding

ik heb er de volgende zaken opgezet:
een Z-technik scherm, bmw olievuldop, wunderlich naafafdekking met temperatuurmeter, rvs stuurgewichten van Hornig, spatbordverlenger, rvs beplatingsschroeven, gps steun en houder voor de Zumo.

het scherm van Z-technik bevalt me super; minder werverlingen dan bij het gewone scherm....

Groetjes,
Chief
Mike Philippens

Ongelezen bericht door Mike Philippens »

Peter Pan schreef:Naast mijn BMW heb ik ook nog 2 andere fietsen.
Mooi zeg, die bloembak op het stuur van die Harley, en dat fraaie bagagerek. Veel meer bergruimte dan die BMW koffertjes.

De Z1300 roeleert natuurlijk! Wat een geweldige bike is dat. Kan geen moderne tupperware motor tegenop.
Gebruikersavatar
RobNIJ
Berichten: 142
Lid geworden op: 10 apr 2008, 22:18
Type: R1200RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Nijmegen
Locatie: Nijmegen/NL

Ongelezen bericht door RobNIJ »

Die van mij is te bewonderen (met nog de originele topkoffer) via mijn website:
http://www.fam-duinkerken.nl
(meer dan 1 foto)
Afbeelding
Rob
Houdhetrubberonder
Robbie uit Nijmegen
R1200RT 2006
(R1150RT 2004)
(R1100RT 1998)
(K1100LT 1996)
PatrickT

Ongelezen bericht door PatrickT »

Hoi,

Nou daar gaat ie dan. Hier is mijn r1100rt. De kwaliteit van de foto's is niet geweldig, gemaakt met een mobiele telefoon. Heb hem gekocht bij anbergen in slagharen. Volgende week donderdag ga ik hem halen.

Zodra ik de kans heb (volgende week) maak ik de fotos wel even met een camera met hogere resolutie.

De machine is van 1996 en heeft 90k gelopen.

Afbeelding

Patrick
Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Mijn BMW laat ik ook zien, het is weliswaar een foto uit 2004, toen ik mijn 1100 net bij Dries in Almere had gekocht.
Ik had toen net mijn officiele roze papier binnen en Dries adviseerde mij toen, om wellicht met een iets lichtere machine te beginnen. Maar ik had mijn zinnen op deze 1100 gezet!
Mijn rijles belevenissen van toen kun je vinden op http://www.monen.nl/home/index.html , klik op het plaatje "Henk Neemt motorrijles"


Afbeelding

Ik heb een aantal veranderingen aangebracht:
De ABS- modificatie (kom ik nog op terug)
Aanpassing naar Xenon koplicht (bi)
De stadslicht-led van Jos (13)
glimmende rvs-schroeven

andere uitlaat wil ik hier neerschrijven, maar ik kon helaas de zuurstofsonde van de uitlaat niet loskrijgen. Ik was bang de sonde kapot te maken door hem te heet te stoken. Marco van http://www.motorcentrumalmere.nl/ (Motorcentrum Almere) vertelde mij dat hij wel eens een sonde uit een roodgoeiende uitlaat had gehaald, dus ik ga het nog eens proberen.


En Mike, roep niet meteen dat je zo'n japanse waaier veel mooier vindt dan een originele topkoffer.


Vele van deze veranderingen gevonden dankzij het forum van Jos!

groeten,
Henk
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Henk, aardig om te horen dat het forum in ieder geval goed aanslaat. Wat kun je een hoop opsteken van elkaar he?
Ik heb er zelf een beetje spijt van dat ik ook geen Xenon Bi heb aangeschaft, maar goed het zit er nu eenmaal op. Dan maar geen lichtsignalen. De glimmende RVS schoeven maken het helemaal af.
Leuke en mooie website hoor. Maar wel even zorgen dat die deadlinks verwijderd worden hoor.
Wellicht treffen we mekaar eens bij Motor Centrum Almere om eens uitgebreid te leuteren over onze fietsen.
grt
Jos

Henk schreef:Mijn BMW laat ik ook zien, het is weliswaar een foto uit 2004, toen ik mijn 1100 net bij Dries in Almere had gekocht.
Ik had toen net mijn officiele roze papier binnen en Dries adviseerde mij toen, om wellicht met een iets lichtere machine te beginnen. Maar ik had mijn zinnen op deze 1100 gezet!
Mijn rijles belevenissen van toen kun je vinden op http://www.monen.nl/home/index.html , klik op het plaatje "Henk Neemt motorrijles"


Ik heb een aantal veranderingen aangebracht:
De ABS- modificatie (kom ik nog op terug)
Aanpassing naar Xenon koplicht (bi)
De stadslicht-led van Jos (13)
glimmende rvs-schroeven

andere uitlaat wil ik hier neerschrijven, maar ik kon helaas de zuurstofsonde van de uitlaat niet loskrijgen. Ik was bang de sonde kapot te maken door hem te heet te stoken. Marco van http://www.motorcentrumalmere.nl/ (Motorcentrum Almere) vertelde mij dat hij wel eens een sonde uit een roodgoeiende uitlaat had gehaald, dus ik ga het nog eens proberen.

En Mike, roep niet meteen dat je zo'n japanse waaier veel mooier vindt dan een originele topkoffer.

Vele van deze veranderingen gevonden dankzij het forum van Jos!

groeten,
Henk
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Hoi Jos,
Hoi Henk, aardig om te horen dat het forum in ieder geval goed aanslaat. Wat kun je een hoop opsteken van elkaar he?
Dat is het leuke van dit forum, je kunt enorm veel van elkaar opsteken. Op andere BMW fora moet je toch welk redelijk zoeken voor R1100RT specifieke zaken.
Begin juli was ik bezig met het vervangen van de koppelingsplaat en ja, dan moet de hele achterkant eraf. Ik heb toen meteen gebruik gemaakt van dit forum, door onder meer de ABS modificatie toe te passen, scheelde toch even wat werk. Het vastzetten van de swingarm heb ik overnieuw moeten doen, omdat ik treuzelde met het vastzetten met het juiste moment van de rechterbout van de swingarm op de versnellingsbak. De locktite gaf al te veel weerstand.
Ik heb er zelf een beetje spijt van dat ik ook geen Xenon Bi heb aangeschaft, maar goed het zit er nu eenmaal op. Dan maar geen lichtsignalen.
Och, eerlijk gezegd denk ik dat zonder de discussie hier, ik de mono uitvoering had laten plaatsen. Goed je gaat natuurlijk wel verder kijken op het internet, in ieder geval werd het hier getriggerd. Aan de andere kant heb ik 99% van de tijd de verlichting gedimd, dus je kunt je afvragen of de bi echt nodig is.
Leuke en mooie website hoor. Maar wel even zorgen dat die deadlinks verwijderd worden hoor.
Je hebt helemaal gelijk, om een of andere reden (1100 redenen?) kom ik er op dit moment nog niet aan toe. Het staat in ieder geval op mijn lijstje van werkzaamheden.
Wellicht treffen we mekaar eens bij Motor Centrum Almere om eens uitgebreid te leuteren over onze fietsen.
Ja, dat is best mogelijk en dat lijkt me leuk. Hoewel, hier leuteren we toch ook al over onze fietsen? Prima vent trouwens die Marco.

Goed, ik duik er eens in het is al weer laat.

groeten, Henk
Gebruikersavatar
Kees BMW
Berichten: 615
Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
Locatie: Harlingen

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Hallo

Even wat betreft de loctite,je kunt beter geen loctite meer gebruiken omdat je de schroefdraad in de schwingarm daamee verziekt de draad begint te vreten.De borgmoer wordt met 160NM vast gezet daar gebeurd niks meer mee.

Succes.
Kees BMW
Fantom

Ongelezen bericht door Fantom »

Hallo,

Vandaag heb ik de eerste BMW van mijn leven gekocht.
Ik heb een R1100RT uit 1997 met 48000Km op de teller gekocht.
Na een Suzuki SV650S en een Suzuki GSF650S ben ik heel erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Ik heb voor de motor gekozen omdat ik meer woon/weerk/avondschool kilometers moet gaan maken.
De kilometers zullen voornamelijk door de spits zijn rond Rotterdam en Den Haag.
Laatst gewijzigd door Fantom op 23 sep 2008, 22:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hoi Fantom, welkom op ons forum leuk dat je de nieuwe aanwinst gelijk even aan ons laat zien. Hij ziet er prachtig uit hoor. Voor woon- werkverkeer is de fiets uitstekend geschikt. Je zult wel even moeten wennen maar na een paar weekjes wil je niet anders.

Grtz

Jos
Fantom schreef:Hallo,

Vandaag heb ik de eerste BMW van mijn leven gekocht.
Ik heb een R1100RT uit 1997 met 48000Km op de teller gekocht.
Na een Suzuki SV650S en een Suzuki GSF650S ben ik heel erg benieuwd hoe dit gaat bevallen.
Ik heb voor de motor gekozen omdat ik meer woon/weerk/avondschool kilometers moet gaan maken.
De kilometers zullen voornamelijk door de spits zijn rond Rotterdam en Den Haag.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Walter
Forumsponsor
Forumsponsor
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 mar 2008, 10:21
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Heren, kleine aantekening bij het plaatsen van uw grote foto's:

Wilt u zo vriendelijk zijn de foto's met een redelijk formaat te plaatsen?
Sommige foto's zijn wel eeeeeerrrrrrruuuuug groot.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Gebruikersavatar
Walter
Forumsponsor
Forumsponsor
Berichten: 800
Lid geworden op: 20 mar 2008, 10:21
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Ongelezen bericht door Walter »

Het ideale fotoformaat voor dit forum is max van 480 bij 640 resolutie.

Uw te grote foto's kunt u op maat brengen met een gratis te downloaden resize programma.
klik: http://www.fookes.com/ezthumbs/
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding
Wivanti (Wilco)

Ongelezen bericht door Wivanti (Wilco) »

nog een link om imageresizer te downen is dus altijd bij de hand onder de rechtermuis toets!.
http://www.microsoft.com/windowsxp/down ... rtoys.mspx

suk6

Wilco
Fantom

Ongelezen bericht door Fantom »

Zooooo op verzoek het formaat van mijn fotootjes aangepast :oops: :roll:
Ronaldus

Ongelezen bericht door Ronaldus »

Ik zou mijn aanwinst nog even showen...
Bouwjaar '95, 130K op de teller...
Net nieuw voorbandje laten aanmeten.
V-Powerrr in de tank.
Tjee wat rijdt dat mieters!
Heb nog een setje reflectiestickers in bestelling voor de koffers, dankzij dit forum.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ronaldus op 26 sep 2008, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Fantom

Ongelezen bericht door Fantom »

Mooie RT, Ziet er goed uit hoor.
Ik hoop dat wij beiden als beginned RT rijder er veel plezier aan beleven.
Gebruikersavatar
Willem Rietveld
Berichten: 182
Lid geworden op: 15 sep 2008, 21:34
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2014
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Almere
Locatie: Almere

Ongelezen bericht door Willem Rietveld »

Nou, dan ook maar een foto hier.
Inmiddels met doorzichtige glaasjes vóór, schakelhefboomvergroter (wunderlich), rempedaalvergroter(wunderlich en een marathonscherm van wunderlich. Dit scherm staat nog niet op deze foto.
gr. Willem.


Afbeelding
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Ronaldus

Ongelezen bericht door Ronaldus »

@Willem:
Oewww,...een beauty, Willem...
Congrats!!

Ben benieuwd naar je scherm...
plaats nog eens een vergelijkingskiekje als je wilt?
Ronaldus

Ongelezen bericht door Ronaldus »

Nog een keer @ Willem:
Heb ook ff geshopt bij Wunderlich...

Rem en schakelpedaal verlengers ...

Dat marathon scherm weet ik nog niet, kon geen afmetingen vinden.
Hoeveel cm voegt die toe aan de bovenkant?
Gebruikersavatar
Willem Rietveld
Berichten: 182
Lid geworden op: 15 sep 2008, 21:34
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2014
Land: Ned
Woonplaats of omgeving: Almere
Locatie: Almere

Ongelezen bericht door Willem Rietveld »

Ronaldus,

Heb de oude en nieuwe ruit even gemeten, (de hoogte in het midden vanaf de inham tot bovenaan):

origineel: Marathonscherm wunderlich:

Hoogte 37,5 cm - - - - - - - - 43 cm
breedtste punt 50 cm - - - - - - - - - 56 cm

en ook nog even een foto, bij het origineel gaat de ruit na de steun direct al omhoog.

gr, Willem.

Afbeelding
Keep on beeming
Honda CB72, Honda CB550K3, 28 jaar vier wielen, BMWR1100RT, BMWR1200RT, BMWR1200RT/LC
Gebruikersavatar
arjl
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 sep 2008, 00:04
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Haag
Locatie: Den Haag

Ongelezen bericht door arjl »

Nou,
Sinds vorige week woensdag ook mijn nieuwe 1100RT! Rijdt helemaal super. Heb er in 1 week al bijna 700 km op zitten. (ga er bijna iedere dag mee naar Schiphol op en neer)
Als het wat beter weer is, zal ik een mooie foto maken en 'm hier posten! Overigens sinds vandaag mijn nieuwe Schuberth C3. Morgen eens kijken hoe stil deze is!

Groeten,
Arjen
GerLok

Ook ff showen

Ongelezen bericht door GerLok »

Hallo, ik ben sinds september 2008 ook in het bezit van een BMW R1100RT van februari '98. Een jongensdroom die werkelijkheid is geworden!!! Ik voel me dan ook echt een trotse bezitter.

In het begin een paar (aanloop)problemen gehad die het motorbedrijf (geen dealer) netjes heeft opgelost. Bijvoorbeeld: Lekke handrem, verkeerd afgestelde motor waardoor de motor bij terugschakelen van 3 naar 2 uitviel wat nog niet helemaal opgelost is. Nu heb ik nog wel wat puntjes, maar daar moet ik me nog in verdiepen.

Dat alles mag de pret niet drukken. Daarom hier een paar plaatjes...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik moet me nog verdiepen in het forum. Ik heb er al menig avondje met plezier doorheen gebladerd. Veel technische informatie. Ik als niet-technicus vind dat een uitkomst.
Wivanti (Wilco)

Band met velg op de weg A9

Ongelezen bericht door Wivanti (Wilco) »

Gisteravond om +/- 21:00 uur rijden links op snelweg A9 enkele auto's volgend zag ik plots een vonkenregen vanonder de voorgaande wagen komen remlichten gingen branden dus zelf ook de remmen geknepen, maar te laat... plots lag daar de band met daarin de velg!!!. KNAL erbovenop :evil:
http://www.wivanti.nl
Wivanti (Wilco)

Re: Compl wiel op de weg A9

Ongelezen bericht door Wivanti (Wilco) »

HansD schreef:Wow, klinkt heftig. Alles goed met je?? Hans
Ja hoor Hans, gaat prima had toen wel ff de schrik in de benen maar dat was al snel verdwenen, tis ook niet nix om met +/- 120 zo'n wiel te pakken en een vlucht van enkele meters te maken met een slinger die er niet om loog!!. Ik had wel de gedachte "daar ga je..." maar dat werd gelukkig omgezet in behoud van mijn lichaam. dat zo'n ding met een enorme slinger na de klap nog recht kwam en bijna op de velg de vluchtstrook wist te bereiken, zaten zeker een paar Engeltjes in m'n koffertjes. :lol: , kan er gelukkig nog om lachen.
Maar alles is prima afgewikkeld, eigenaar bekend en politie verhaal opgemaakt nu nog de schade afwachten op beoordeling en de lichaams protesten doorstaan, begint vanmiddag toch behoorlijk op te spelen :cry:
enkele pics op www.wivanti.nl

Afbeelding
Die Hard Helmond

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

heee wivanti.... das een close finish.... gelukkig kom je er redelijk goed van af, wel schrikken neem ik aan.
ik hoop dat alles goed komt met je bike. een collega van me had dit voorjaar een kusje van een vrachtauto op de A2, die rijd inmiddels ook weer fris en vrolijk op zijn helemaal weer tiptoppe bike rond.... dus.... alles komt goed....
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3297
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Ongelezen bericht door HansD »

Wie zei hier ook weer: Nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen?!
Hans
Wivanti (Wilco)

Ongelezen bericht door Wivanti (Wilco) »

HansD schreef:Wie zei hier ook weer: Nooit harder rijden dan je beschermengel kan vliegen?!
Hans
Dat is mij dus redelijk gelukt :lol: :lol:
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Opa Jos op de fiets

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
HansD
Berichten: 3297
Lid geworden op: 10 sep 2008, 13:30
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Locatie: Bergschenhoek

Re: Opa Jos op de fiets

Ongelezen bericht door HansD »

Ja Jos, dat is pas showen. Daar kan niemand tegen op!! Het forum gaat multi-mediaal.
Vooral het laatste shot (ingezoomd in de bocht) vind ik heel goed gelukt.
Nou moet ik ook maar de camera van mijn dochter gaan lenen..... :lol:
Hans
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

Geen R1100RT, maar ik wilde hem toch even showen :

Afbeelding


Na een R850RT en een R1150R mijn/ons nieuwe speeltje (2001, 29k )
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Het is een BEAUTY!! Gefeliciteerd !!

grtz
Jos

PeeWee schreef:Geen R1100RT, maar ik wilde hem toch even showen :



Na een R850RT en een R1150R mijn/ons nieuwe speeltje (2001, 29k )
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kees BMW
Berichten: 615
Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
Locatie: Harlingen

Ongelezen bericht door Kees BMW »

Hallo,

Ik heb er nu een broertje of zusje bij?Jammer nog geen Twin Spark maar dat is misschien je volgende?Geintje.

Succes.
Kees BMW
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

Klopt Kees, een broertje; en nee, geen twinspark. Mijn vorige (r1150r) was een twinspark en qua rijden merk je geen verschil, althans ik niet.We zijn nu overgestapt op de RT vanwege de betere windbescherming o.a.
Daarbij was dit een mooie RT, en weinig kilometers gereden, wat voor mij ook mee telt. Ik ben nogal een poetser ! :D

mijn 2 vorige BMW's :


Afbeelding


Afbeelding
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

Hallo,

Laat ik me hier maar even voorstellen. Harm is de naam, 60 jr, komende uit Overijssel. Ik ben echt niet thuis in computers endus laat ik mijn zoon dit even posten.

Dit ben ik en mijn motor:
Afbeelding

Genomen op een van de motorvakanties, deze in Scotland...

Mijn beemer is van 1997 en heeft inmiddels 46k gereden.

Stoer he :wink:

Groet,

Harm
RuudRT

Ongelezen bericht door RuudRT »

Hallo Harm,

Stoer hoor om je zo voor te stellen, welkom. :wink:

Chique kleur en heel mooi plaatje wilik ook nog eens heen moet heel mooi zijn daar te rijden terug in de tijd.

groeten Ruud
BMW-Harm

Ongelezen bericht door BMW-Harm »

He Ruud,

Bedankt voor je leuke reactie.
Schotland is echt een aanrader!!! Wij zijn nu bijna (in 4 jaar) de UK rond, en ook Ierland is prachtig :!:

Gr,

Harm
Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Hallo Harm,

Mooie RT, lijkt me geweldig om door Schotland te toeren. Beetje weer geweest :?:

nog andere motorvakanties gehad?
Die Hard Helmond

Oei Oei ...

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

ging ik even naar Quispel om mn middenbok er af te halen, zodat ik hem kon lassen, kom ik thuis met 2 nieuwe banden en nieuwe remschijven en remblokken voor. Mijn achterband had ik echt niet gezien, die was echt veel te ver afgesleten. Het ijzer kwam er doorheen !!! En die remschijven zaten echt onder de limiet, en anders had het echt tijdens de volgende beurt gekomen.

Ik ben dus weer superblij dat ze me bij Quispel in Deurne zo goed geholpen hebben, ik bedoel maar, afgelopen vrijdag stond ik voor mn middenbok daar en zaterdag hebben ze alles al helemaal geregeld, waar ik bij stond, klaar terwijl u wacht.
Ik heb er nu andere banden op liggen, Michelin Pilot Road 2, dus maar eens kijken hoe die gaan. De vorige (Metzelers Z6) hebben het 10.000 km uitgehouden, dus ben benieuwd.
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Hoi allemaal,

Eerder had ik al laten weten hier mee te gaan doen, en tot nu toe had ik de kans nog niet gegrepen om de motor te laten zien. Dus bij deze alsnog:

Afbeelding

Voor de cosmetische dingetjes verwijs ik naar de rubriek Pimpen die RT!

Dave
Laatst gewijzigd door Dave op 01 mar 2011, 19:09, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Wow, mooi zeg. Hij zal er wel uitspringen tijdens het RT treffen. :D
Dave schreef:Hoi allemaal,

Eerder had ik al laten weten hier mee te gaan doen, en tot nu toe had ik de kans nog niet gegrepen om de motor te laten zien. Dus bij deze alsnog:

Voor de cosmetische dingetjes verwijs ik naar de rubriek Pimpen die RT!

Dave
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Nieuw!

Ongelezen bericht door Wildripper »

Zo luitjes,

heb me ook maar aangemeld.

Meestal verblijf ik op het mf-forum, maar kan niet achterblijven om me hier op het r....rt honk ook te melden.

Mijn complimenten voor de ontwikkelingen van het forum.
Ja ik heb stiekum meegekeken.

Ben geen sleuteraar zoals een aantal van jullie, vond het al een hele opgaaf om het zij-paneel er af te halen en de accu te vervangen.
Maar ja die rt is ook om te rijden. :P

Ook gelijjk maar een plaatje van de fiets (ten minste, als het lukt)

Afbeelding
Gebruikersavatar
arjl
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 sep 2008, 00:04
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Haag
Locatie: Den Haag

Ongelezen bericht door arjl »

Het mf-forum, is dat het Motor Forum??

Groeten,
Arjen
Gebruikersavatar
arjl
Berichten: 99
Lid geworden op: 26 sep 2008, 00:04
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Haag
Locatie: Den Haag

Ongelezen bericht door arjl »

Had ooit beloofd dat ik de mijne ook nog eens zou showen.
Dit zijn wat pic's onder aan de verkeerstoren op SPL (helaas een beetje nat nadat ik 'm de dag ervoor nog gewassen had, gggrrrr :( ) :

Afbeelding

Afbeelding

Zo even mijn nieuwe DIVI scherm erop zetten!

Groeten,
Arjen
Gebruikersavatar
Wildripper
Berichten: 487
Lid geworden op: 15 dec 2008, 14:36
Type: R1200RT
Land: Tsss echt niet
Woonplaats of omgeving: Westfriesland
Locatie: Hoorn

Ongelezen bericht door Wildripper »

Helemaal correct Arjen,

Het is inderdaad het motor-forum, daarnaast heb je ook nog het motorforum.

Grtn,

Jack
Die Hard Helmond

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

hee wildripper, arjl en blittkit.... ziet er goed uit, welkom hier. Ook ik zit zowel op MF als hier, maar hier is vaak wel gezelliger.....
Die Hard Helmond

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

en Dave niet te vergeten, nota bene uit mn eigen Hellimond.....zo dichtbij en elkaar nog nooit tegen gekomen. Ik rijd dagelijks Helmond - Oirschot en vice versa... dus elke dag dwars door de stad... misschien zien je me eens een keer rijden...
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

KIJK DAAR HEBBEN WE NU JUIST DE STICKERS VOOR BEDACHT

Die Hard Helmond schreef:Ik rijd dagelijks Helmond - Oirschot en vice versa... dus elke dag dwars door de stad... misschien zien je me eens een keer rijden...
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Die Hard Helmond

Ongelezen bericht door Die Hard Helmond »

yes, en al besteld natuurlijk.....
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

KIJK DAAR HEBBEN WE NU JUIST DE STICKERS VOOR BEDACHT
Juist!

Jammer genoeg rijd ik onregelmatig: Beringe, Tilburg, Veghel, Hoofddorp, Amersfoort zijn zo maar wat bestemmingen waar ik voor de baas in de mobiel naar toe mag... Maar als ik je zie, zal ik zwaaien!

[Think]Zal ik zo'n sticker op mijn auto plakken?[/Think]

Overigens: Blittkitt, mooi hoor dat Tundra Gruen. Wilde ik ook wel, maar die werd onder mijn neus vandaan gekaapt...

Groet,

Dave
Gesloten

Terug naar “Showen die R1100RT”