Hallo mensen,
Ja, er is wel wat meer aangedaan

.
Een andere kuipruit en een oliekoeler-afscherming, 3x Vision-pluslampen, Handvatverwarming gemonteerd, Modderafscherming bij de achterbrug, Kofferbescherming onderzijde en folie tbv opstappen, Achternaafafdekking, Hypero veren voor en achter. Tankbescherming bij de knieen, Constant 12 volt aansluiting t.b.v. acculader, Dashboard omlijsting waarin voeding voor de navigatie, Oude type Pilot-Road banden, Orginele blokkeerschroef in de gashandel Spiegelkabeltjes gemaakt voor eventueel verlies van de spiegels, Hoge en lage toon claxon, Navigatiesteun naar eigen ontwerp.
Nu wil ik nog de buddy laten aanpassen voor het zitcomfort en kleurstelling. Dan moet hij klaar zijn voor zes weekenden Duitsland. En negen tot tien dagen een
Tour d' Europe van 6400 km, waarvan 1100 km autobaan, en 5300 km binnendoor naar " De teen in de laars" of wel onderin Italie

.
Hij is nog niet echt gewassen want hij is nieuw en heeft nog maar 600km op het tellertje.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Hans.
PS Het lukt mij niet om de foto's zichtbaar in het bericht te krijgen wat doe ik verkeerd?