Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Hulp, meld storingen, melding modificaties.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
theridingman

Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door theridingman »

Ik vind dat dit ook eens mag gezegd worden. Ik ben actief op meerdere (motor)forums. En de sfeer is niet altijd even leuk. Heb jammer genoeg al forums zien uitsterven door aanhoudende ruzies.

Dit is hier gelukkig niet het geval. Altijd krijg je vriendelijk en netjes antwoord op je vragen. Maakt niet uit wat je afkomst is, leeftijd, geslacht, of wat dan ook... iedereen is hier gelijk. Heb ook al met meerdere leden persoonlijk contact gehad via de pm mogelijkheid op dit forum en ik ben ervan overtuigd dat ik hier nog vrienden voor het leven ga tegenkomen op één of andere ritten.

Kortom bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakt. Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat de sfeer hier altijd zo gezellig zal blijven en zal zelf uiteraard ook mijn steentje daarin bijdragen.

_oo_ RT-forum
Inspector Gadget

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

-top-

+1, neen, +12 _004

Het forum, dat zijn alle gebruikers die daarin deelnemen, al dan niet actief in verscheidene gradaties.
Ik zie het als 1 grote familie, als je ze echt leert kennen, ga je ook van ze houden. ;)

En niet vergeten de moderators natuurlijk, die bewaken de sfeer, dat het informatief & on-topic blijft (I know myself, onverbeterlijk, soms), gezellig en zo voort.
Gebruikersavatar
RTTwoTone
Berichten: 146
Lid geworden op: 31 mei 2013, 13:08
Type: R1200RT
Bijz: Two-Tone 2011
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Hoorn

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door RTTwoTone »

Geweldig!

Ook ik ben het hier helemaal mee eens. Ondanks dat ik er weinig tijd voor heb lees ik vaak met plezier en aandacht. Hoe sommige op een ander forum antwoord krijgen is gewoon niet netjes, alsof je bij voorbaat een domme vraag stelt :oops: Daar is op dit forum niets van terug te vinden, dus complimenten aan iedereen en bedankt dat ik daarvan mag mee genieten :D

live today, wait not till tomorrow........
Gebruikersavatar
Nico4sen
2023
2023
Berichten: 990
Lid geworden op: 03 jul 2011, 12:26
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Ik sluit me hier volledig bij aan
Gebruikersavatar
Ronald K
Berichten: 109
Lid geworden op: 02 jun 2013, 17:20
Type: R1100RT
Bijz: Zumo 350,
Xenon,
Laseruitlaat,
Corbin seat
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Spijkenisse

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door Ronald K »

Helemaal eens met bovenstaande sprekers.
Omdat mijn vrouw op een Deauville rijdt was ik ook lid geworden van dat forum.
Kost me € 5,00 per jaar (geen bezwaar tegen, zijn ongetwijfeld kosten aan verbonden voor de site) maar vind er nauwelijks iets aan tips en als je een reactie plaatst reageert er zelden iemand.

Dus wat mij betreft alle complimenten voor de beheerders en de leden van dit zeer nuttige en leerzame en gezellige forum.
Lees het forum dagelijks even door middels de knop nieuwe berichten.

_oo_ RT-forum
Laatst gewijzigd door Ronald K op 24 jun 2015, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
BMW R1100RT - Honda VFR750 - Honda CX500 - Kawasaki GTR1000 - BMW R1100RT
Gebruikersavatar
Zwiety
Berichten: 212
Lid geworden op: 03 apr 2013, 00:08
Type: R1200RT
Land: Nld
Woonplaats of omgeving: A'foort

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door Zwiety »

+1 _004
Het begint misschien eentonig te worden, maar ook ik ben het hier helemaal mee eens. Respect voor elkaar, met een vrolijke en humoristische inslag (en waar noodzakelijk met gepaste ernst), en bovenal welgemeend.
En dat afgewisseld met een voortreffelijk motortreffen en andere tourritten ..... _005

Ook ik lees (haast) dagelijks alle nieuwe berichten op het forum en pas daarna de ingekomen mail. Daarom ook mijn dank!
Big RT Smile
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door EileRT »

Ook ik zie ons RT-forum als een grote "familie" . . . respect is zeker het sleutelwoord. Ik denk dat het belangrijk is dat we met elkaar de sfeer op ons forum moeten bewaken. De forumbeheerders en de moderatoren leveren een belangrijke bijdrage, maar elk forumlid behoort daar ook een rol in te vervullen! -top-

Ik geniet echt van allerlei foruminitiatieven, ik ben hier graag en met veel plezier! _004

Kortom . . . _oo_

En theridingman . . . TOP dat je dit draadje even opgezet hebt!
Laatst gewijzigd door EileRT op 21 jul 2015, 12:54, 11 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Leuk om te horen en natuurlijk veel dank voor je (jullie) compliment(en). _004
De overwegend goede en vriendelijke sfeer is uiteindelijk aan de forumleden zelf te danken. En dat is mijn compliment aan jullie.

Soms is 'ingrijpen' door de mods wel even nodig. We verwijderen dan de 'brandhaard' en leggen via PB aan de posters onze actie uit om verdere escalatie te voorkomen.
Aan continue moderatie ontbreekt het bij sommige fora nog wel eens, als dan de vlam echt in de pan slaat is een forum meestal exit.

Met z'n allen zorgen we hier voor een informatief - leesbaar - gezellig - sociaal RT-forum

Onze slogan zegt genoeg . . .
Afbeelding
theridingman schreef:Ik vind dat dit ook eens mag gezegd worden. Ik ben actief op meerdere (motor)forums. En de sfeer is niet altijd even leuk. Heb jammer genoeg al forums zien uitsterven door aanhoudende ruzies.

Dit is hier gelukkig niet het geval. Altijd krijg je vriendelijk en netjes antwoord op je vragen. Maakt niet uit wat je afkomst is, leeftijd, geslacht, of wat dan ook... iedereen is hier gelijk. Heb ook al met meerdere leden persoonlijk contact gehad via de pm mogelijkheid op dit forum en ik ben ervan overtuigd dat ik hier nog vrienden voor het leven ga tegenkomen op één of andere ritten.

Kortom bedankt aan iedereen die dit mogelijk maakt. Ik hoop echt uit het diepste van mijn hart dat de sfeer hier altijd zo gezellig zal blijven en zal zelf uiteraard ook mijn steentje daarin bijdragen.

_oo_ RT-forum
Goed punt Eilert _004
EileRT schreef:Ik denk dat het belangrijk is dat we met elkaar de sfeer op ons forum moeten bewaken. De forumbeheerders en de moderatoren leveren een belangrijke bijdrage, maar elk forumlid behoord daar ook een rol in te vervullen!
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
strik
Berichten: 238
Lid geworden op: 23 sep 2012, 19:31
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwolle
Contacteer:

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door strik »

Als er een hoofdprijs zou bestaan voor een goed forum dan zou dit forum echt wel in de prijzen vallen.
Ik zou in ieder geval voor dit forum stemmen. Toppers zowel de leden als de beheerders. _004
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
Gebruikersavatar
sacuL
Berichten: 159
Lid geworden op: 10 nov 2013, 21:27
Type: R1150RT
Bijz: een mooie zwarte met LED daglicht verlichting.
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door sacuL »

Dag RTers.

RESPECT !
Natuurlijk +een hele dikke 1 _004 -top- Big RT Smile
Van mij erbij.

[groet] sacuL.
"LEKKER DUURT ALTIJD TE KORT"
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik moest ineens aan 't Schaep met de vijf poten denken

we zijn op de wereld om mekaar te helpen nietwaar

Het is altijd leuk als je iemand weer iets verder kan helpen. Meningsverschillen zullen er altijd blijven maar het is net hoe wij daar mee omgaan. Iedereen heeft zijn eigen mening en ervaringen maar we hebben wel allemaal diezelfde passie voor het motorrijden en hoewel we af en toe ook wel eens vloeken op het merk kiezen we er uiteindelijk toch voor. Zonder forum is er weinig wat zoveel mensen bij elkaar brengt en dat maakt het bijzonder. Het is fijn als het allemaal goed draait. We besteden hier aardig wat uren met elkaar Big RT Smile
Gebruikersavatar
EL SCORPIO
Berichten: 1672
Lid geworden op: 26 sep 2010, 16:50
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: BMW R1200R helaas verkocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door EL SCORPIO »

We zetten ze maar eens in het
Afbeelding
Gebruikersavatar
aantzeetje
Berichten: 503
Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:56
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Re: Bedankt voor dit fijne forum met gezellige mensen

Ongelezen bericht door aantzeetje »

Met z'n allen zorgen we hier voor een informatief - leesbaar - gezellig - sociaal RT-forum
yeap, om mekaar te helpen, handje bij te staan mits problemen what so ever, info te delen maar zeker niet om op mekaars kop te k... of zeggen jullie sch... lol

PS: @ theridingman: we gaan deze week (kan nog niet zeggen wanneer maar waarschijnlijk woensdag en donderdag) nog een toertje of 2 doen +/- 280 km in F met vertrek Koksijde. Dus mocht je vrij zijn en zin hebben om mee te rijden dan hoor ik het wel en geef ik je het vertrek punt door. Meestal vertrekken we zo rond 10:00. Wie in de buurt is mag/kan ook meerijden natuurlijk.
Gesloten

Terug naar “Over het forum”