Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Plaats hier je (eigengemaakte) GPS routes

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Metalswart
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 okt 2016, 13:15
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2017 model alle opties behalve audio!
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 1056LC

Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Ongelezen bericht door Metalswart »

Beste Forumleden,
enige tijd geleden heb ik een mooi routeboek gekocht bij Pied-a-terre in amsterdam. In de inhoudsopgave stond dat je de routes kan downloaden van de michelinsite. ik heb deze niet kunnen vinden op hun site noch ergens anders op internet. wel stond er in het boekje een emailadres voor commentaar of opmerkingen. ik heb gemaild en de vraag gesteld waar ik deze routes kan vinden. prompt kreeg ik een mail terug met het bestand van de routes. ik blij Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile . maar later, nadat ik de bestand ik basecamp had gezet en gecontroleerd, bleek dat iedere route in kleine stukjes is geknipt en op een rare willekeurige manier op volgorde is gezet. Als je deze deeltjes wilt samenvoegen om 1 route er van te maken, krijg je een hele rare route te zien. Deze route komt niet overeen met wat ik het boekje staat. dus de route op je gps zetten zou niet zoveel zin hebben. ik heb wel geprobeerd om de routedelen te vernummerend en samen voegen, dat lukt. Alleen dat gaat heel veel tijd kosten. ik heb het volgende gedaan: de routes in een bestand gezet en een voor een overgetekend en in een eigen bestand gezet. op zich kostte dat niet al te veel tijd. ongeveer 2,5 avond. het is mij uiteindelijk gelukt. ik stel dit bestand hierbij voor iedereen beschikbaar

veel plezier ermee
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
AGVerheij
Berichten: 852
Lid geworden op: 14 jun 2010, 11:01
Type: R1200RT
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Utrecht
Locatie: Utrecht

Re: Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Ik heb geen idee hoe het met rechten en zo zit op deze routes, maar zeer bedankt voor het delen !
Groets, GerbeRT

Dictionary:
"MOTORCYCLIST" noun, singular [moh-ter-sahy-klist] A person willing to take a container of combustable liquid, mount it on top of a hot, moving engine and then place the whole contraption between their legs.
Georgio
Berichten: 100
Lid geworden op: 21 nov 2015, 20:14
Type: R1100RT
Bijz: 1999
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Ongelezen bericht door Georgio »

Volgens mij slaat het auteursrecht op een onwerkbare route en heeft de TS nu de rechten van de nieuwe route die hij wil delen :mrgreen:
Metalswart
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 okt 2016, 13:15
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2017 model alle opties behalve audio!
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 1056LC

Re: Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Ongelezen bericht door Metalswart »

ach voor de rechten mogen jullie altijd om mijn bankrekening nummer vragen per Email : carlo.meijering@upcmail.nl Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile Big RT Smile
Metalswart
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 okt 2016, 13:15
Type: R1200RT/LC
Bijz: 2017 model alle opties behalve audio!
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 1056LC

Re: Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Ongelezen bericht door Metalswart »

let wel op!!!!!. het openen in basecamp kost enige tijd. het zijn namelijk 100 routes met heel wat via-punten
Gebruikersavatar
aantzeetje
Berichten: 503
Lid geworden op: 09 jul 2010, 14:56
Type: R1200RT
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Re: Michelin France 100 Vireés à moto 2014

Ongelezen bericht door aantzeetje »

Toppie en bij deze du smaar in BC gezet. Had er al een aantal gedaan jaren geleden maar nu dus volledig. Thx
Gesloten

Terug naar “GPS Routes”