MPR4

Welke banden voor je RT?

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

MPR4

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik heb net nog even contact gehad met Michelin om te vragen of ze de MPR4 ook nog in de maat gaan maken voor mijn R1100R maar helaas Michelin begint er niet aan dus ik probeer toch maar weer eens een ander merk. Het zal dan wel Metzeler of Pirelli worden. Als de voorband echt veel sneller op is als mijn achterband zou ik voorop de MPR4 toch nog kunnen proberen omdat die toch wel erg veel op de MPR3 lijkt. Maar ik zie wel geen haast misschien zitten we al op de MPR5 binnen een paar jaar.
ArnoR
Berichten: 133
Lid geworden op: 21 dec 2014, 17:05
Type: R1200RT
Bijz: R1200RT LC (na 8jaar DOHC)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Philippine

Re: MPR4

Ongelezen bericht door ArnoR »

Hoi Ton,

De 1100R en RT hebben toch dezelfde bandenmaat? maw geen Michelins meer voor de 1100

PS ik rij zowel op de R als op de RT met Bridggestone BT 23, die noem jij niet als optie, mag ik vragen waarom niet?

Gr Arno
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: MPR4

Ongelezen bericht door Ton1959 »

ArnoR schreef:Hoi Ton,

De 1100R en RT hebben toch dezelfde bandenmaat? maw geen Michelins meer voor de 1100

PS ik rij zowel op de R als op de RT met Bridggestone BT 23, die noem jij niet als optie, mag ik vragen waarom niet?

Gr Arno
Dan is er voor de R1100RT dus ook geen MPR4.

Ik had van Bridgestone de BT21 en die ben ik nog niet vergeten. En als ik kijk naar alles tests maar ook hier is de keus niet zo moeilijk. Ik was vroeger altijd trouw aan Conti of soms eens een Metzeler of Pirelli. Ooit koos ik eens voor een Michelin toen maar ik vond ze niet geweldig. DE MPR3 is niet slecht en zeker toen de voorband nieuw was vond ik hem super. DE MPR3 achterband was amper beter dan de Bridgestone buiten de grip in de regen dan wint Michelin telkens. Ik zou tevreden zijn geweest met MPR4's maar als ze er geen maken voor achter dan test ik ofwel Metzeler ofPirelli .

https://www.mopedreifen.de/shop/show_re ... modell=150
Gesloten

Terug naar “Over: Banden - Velgen - Wielen”