@moh_fan;

ik heb je reactie over het hoofd gezien, ik zie deze nu pas;
Correctie: contourverlichting is vaak laag-vermogen (minder dan 1 watt), dagrijverlichting is hoog (of hoger-) vermogen.
Dagrijverlichting is bedoelt om goed zichtbaar te zijn, overdag. Zonder dat je andere verlichting daarvoor behoeft te gebruiken.
Een "gloeiende kaars" zal daarbij niet echt helpen, vandaar dat je dagrijverlichting ziet die redelijk fel (en intens) aan de ogen is, als je daarin kijkt.
DRS (Daylight Running Stand) versus DRL (Daylight Running Light).
(over DRL zijn de geleerden het ook niet altijd eens hoe effectief die is bij de vier-wielige, maar dat terzijde)
Contourverlichting was hoofdzakelijk bedoelt om de omtrekken van een voertuig af te bakenen, zoals vrachtwagens, aanhangers, laadbakken e.d.
Om zo duidelijk(er) te maken dat het voertuig wat lang(er) was dan je wellicht in 1e instantie wellicht verwacht.
Wat betreft BMW's Connected Riding (of Connected Drive) is op mening motorshow BMW druk bezig dit te promoten aan de pers.
En inderdaad, dat loopt al heel wat jaren.
Zoek maar eens via G00gle naar "bmw connecteddrive motorcycle".
@ Berrybeer;
Netjes en mooi opgelost zo.
De led-lampen lijken een beetje op degene van Moto-LED maar dan ook weer niet.
Ze zijn in ieder geval flink fel!
@ HansD;
Zijn er voor die driehoek nog specifieke adviezen?
Want degene die ik wil monteren heeft een montage-set gekregen die onderop (!) de voorvork gemonteerd wordt. (montage-punt van het voorspatbord, heb ik begrepen)
Ikzelf wil dat liever niet, mij iets te veel chopper-achtig.
Zelf zat ik te denken onderaan de olie-koeler maar dan is het te dichtbij bij de bestaande koplamp. (ze zijn wel amber :roll: )
Een andere montage-set die ik erbij gekregen heb, plaatst de lampen naar verluid nabij de kuipspiegels.
Maar dan is die driehoek er natuurlijk weer niet.
Ander plek is natuurlijk zoals bij Berrybeer maar bij mij dan op de valbeugels.
Alleen, zoals Berrybeer aangeeft, wordt de warmte echt een probleem voor de bedrading.
Dat heb ik nog gezien op degene die op mijn

zaten, hierdoor begonnen zelfs de montage-beugels te roesten.