Melvin

Ook bedoeld voor de ABS perikelen

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Benji
Berichten: 555
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:59
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg
Locatie: Hoeselt

Melvin

Ongelezen bericht door Benji »

Binnen een paar weken heb ik vakantie en wil ik de remleidingen van mijn R1150RT vervangen. De remleidingen wil ik bestellen bij http://www.melvin.de/default.aspx?compP ... &TY=2&ST=2 .
Zijn er hier op het forum die deze set al eens besteld hebben en hoe is de pasvorm??
Heb ook eens gebeld naar de hobbyist, hier moet je je oude leidingen meenemen en maken ze hier een koppie van met nieuwe leidingen.
Laatst gewijzigd door Benji op 22 jun 2017, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Gebruikersavatar
Wouter5
Berichten: 120
Lid geworden op: 11 sep 2016, 19:53
Type: R1200RT
Bijz: biarritz blue metallic; 2007
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Melvin

Ongelezen bericht door Wouter5 »

Voor ik meen €395 heb je bij MSA de stalen remleidingen op de motor zitten. Kenny correct me if I am wrong. Dan weet je zeker dat je safe zit.


Met vriendelijke RT-Forum groet,
Wouter
Huidig:
R1150RT - 2004 - saffierzwart metallic

Hiervoor:
R850RT-P - 1996 - matzwart
Gebruikersavatar
Benji
Berichten: 555
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:59
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg
Locatie: Hoeselt

Re: Melvin

Ongelezen bericht door Benji »

Wouter5 schreef: 20 jun 2017, 18:16 Voor ik meen €395 heb je bij MSA de stalen remleidingen op de motor zitten. Kenny correct me if I am wrong. Dan weet je zeker dat je safe zit.


Met vriendelijke RT-Forum groet,
Wouter
Doe al 7 jaar het onderhoud van mijn R1150RT zelf, ook het jaarlijks verversen van de remvloeistof, dus het vervangen van de remleidingen zal zeker geen probleem zijn. Maar toch bedankt voor het advies.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Gebruikersavatar
Benji
Berichten: 555
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:59
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg
Locatie: Hoeselt

Re: Melvin

Ongelezen bericht door Benji »

2 Weken geleden de remleidingen bij Melvin besteld, verleden week zijn ze toegekomen en vandaag gemonteerd. Kan alleen maar zeggen, een perfecte pasvorm en de prijs van 159€ daar moet je het niet voor laten.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Robbel
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 sep 2014, 01:59
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Schagen

Re: Melvin

Ongelezen bericht door Robbel »

Melvin

Ze passen perfect.
Eenvoudig monteren.
Gesloten

Terug naar “Over: Remmen - ABS (perikelen)”