Op de beurs contact gehad met waypoint. Klagen over batterij die snel leeg is. Blijkt er een fout in de interne lader van de 590 te zitten. Bijladen in de steun werkt niet, alleen met een speciale procedure aan de 230v.
In de steun houdt ie het lang vol maar ontlaadt langzaam.
Iemand dit al eerder gehoord?
(Ze hebben me wel een paar maanden geleden een nieuwe batterij verkocht voor €50 omdat ik vond dat ie snel leeg was. Bovenstaand verhaal had ik liever gehoord voor het geld overmaakte!)
opladen 590
- bmwalter
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 12 jul 2010, 20:17
- Type: Ik heb een andere motor
- Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: nijmegen
- Locatie: Nijmegen
opladen 590
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
- Dingeman
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
- Type: R1200RT
- Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Re: opladen 590
Bij mij was de meegeleverde batterij na een poos ook niet meer goed. Had gehoord dat mijn type accu/batterij van een niet goede kwaliteit was. Mijn accu/batterij werd onder garantie vervangen door een "vernieuwd" type. Sindsdien gaat alles goed. Bij mij is het niet nodig dat ik mijn accu moet bijladen aan de 220v. Dus herken jou "probleem" bij mij niet.bmwalter schreef:Op de beurs contact gehad met waypoint. Klagen over batterij die snel leeg is. Blijkt er een fout in de interne lader van de 590 te zitten. Bijladen in de steun werkt niet, alleen met een speciale procedure aan de 230v.
In de steun houdt ie het lang vol maar ontlaadt langzaam.
Iemand dit al eerder gehoord?
(Ze hebben me wel een paar maanden geleden een nieuwe batterij verkocht voor €50 omdat ik vond dat ie snel leeg was. Bovenstaand verhaal had ik liever gehoord voor het geld overmaakte!)
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.