Bedankt voor de fotos, ziet er prachtig uit! Mag ik vragen waar je het afdekplaatje voor je stuurhuis hebt gekocht (met BMW logo)?Dave schreef:Heb nu -eindelijk- de plaatjes toegevoegd aan mijn originele post van de 28ste november...
:lol:
Hans
Moderator: RT_Patrick
Gewoon....voorkant van een 1150 erin !!!!Die Hard Helmond schreef:Ik zou eigenlijk wel eens willen weten of er iemand heeft geprobeerd om de voorkant meer op een 1150 te laten lijken, door er bv extra (LED) verlichting in te bouwen. Ik heb al iets gevonden over het plakken van stickers langs de koplamp, mooi, maar niet helemaal wat ik bedoel. Iemand met een idee, of zelfs foto?
Kenny,ksimon schreef:Hans,
Het is een korte dun staal draad bevestigd tussen de kuip en het spiegelhuis zodat de spiegel niet onverwachts de grond raakt en dus door val beschadigd wordt. Deze is tevens heel makkelijk zelf te maken.
Gr,
Kenny
Dave schreef:Aldus...BeemerBert schreef:
Mijn dopje waar ik -straks- mijn helm kan insteken voor de intercom:
Hallo Dave,Schakelaar gemaakt om te kunnen wisselen tussen speakers en intercom
Jos WRSM schreef:Clignoteurkapjes van rookglas
Eigenlijk ben ik wel een beetje enthousiast aan het worden om de fiets iets op te pimpen. Hij hoeft van mij echt niet helemaal ge-restyled te worden, maar gewoon een aantal leuke gadgets aanbrengen. Gisteren heb ik de oranje kapjes van de clignoteurs vervangen door rookglazen kapjes, die BW voor me besteld had. Enfin kijk maar naar het resultaat.
big w schreef:Gisteren een en ander aan leuke RT gadgets voor Jos en mijzelf binnen gekregen.
Zal vanmiddag eens een paar foto's maken en plaatsen.
Bakfiets schreef:Jos WRSM schreef:Clignoteurkapjes van rookglas
Heeft U ook gelijk de voorband vervangen?
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!