Nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Robocop
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2017, 16:12
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Berkel-Enschot

Nieuw lid

Ongelezen bericht door Robocop »

Goedendags, beste mensen.
Ik wilde me voorstellen, omdat ik sinds kort in het bezit ben van een R1100RT, uit 1997. Ik heb dit altijd een bijzonder mooie machine gevonden, maar die was voor mij niet weggelegd.
Ik heb sinds 1994 steeds gereden en dat doe ik nu ook nog, op een BMW K1100LT. Ik ben ondertussen bezig met de derde in rij.
Ik gebruik de motor voor woon-werk verkeer en rij dus 100 km per dag. Dat is dan 14000 km per jaar.
Mijn buurman had een R1100RT in zijn garage staan, maar reed liever op zijn R1200GS. Ook dat begrijp ik.
Ik heb de 1100 nu in mijn garage staan, naast de K.
Ik wil aan de 1100 Rt nog gaan werken, want helemaal lekker loopt hij niet. ABS lichtjes, KFR, etc.
Voorlopig dus op de K en als die echt versleten is, neem ik de 1100RT gewoon over. Of zoiets. Ik mag hem gewoon gebruiken.
Ik werk als hoofdagent bij de politie Zeeland-West-Brabant in Etten-Leur en daar doe ik de meeste diensten toch wel op de motor. Ja, inderdaad met 62 jaar, nog steeds op de R1200RT.
Mijn webnaam Robocop gebruik ik ook op het BMWK-forum, misschien dat iemand die dus herkend, je weet het nooit.
Ik ben getrouwd, heb een dochter van 25 en verder geen echte bijzonderheden.
Ik hoop gewoon, dat ik tips en informatie kan verkrijgen, die me helpen om de 1100RT zo goed mogelijk te prepareren. Zoals ik indertijd ook bij het Kforum heb verkregen. Het is altijd goed om contacten te hebben met mensen, die dezelfde passie delen.
Met vriendelijke groet, Jan (Robocop) Janssens
Gebruikersavatar
R1150RT
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 mar 2017, 18:11
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Geraardsbergen

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door R1150RT »

Robocop schreef:Goedendags, beste mensen.
Ik wilde me voorstellen, omdat ik sinds kort in het bezit ben van een R1100RT, uit 1997. Ik heb dit altijd een bijzonder mooie machine gevonden, maar die was voor mij niet weggelegd.
Ik heb sinds 1994 steeds gereden en dat doe ik nu ook nog, op een BMW K1100LT. Ik ben ondertussen bezig met de derde in rij.
Ik gebruik de motor voor woon-werk verkeer en rij dus 100 km per dag. Dat is dan 14000 km per jaar.
Mijn buurman had een R1100RT in zijn garage staan, maar reed liever op zijn R1200GS. Ook dat begrijp ik.
Ik heb de 1100 nu in mijn garage staan, naast de K.
Ik wil aan de 1100 Rt nog gaan werken, want helemaal lekker loopt hij niet. ABS lichtjes, KFR, etc.
Voorlopig dus op de K en als die echt versleten is, neem ik de 1100RT gewoon over. Of zoiets. Ik mag hem gewoon gebruiken.
Ik werk als hoofdagent bij de politie Zeeland-West-Brabant in Etten-Leur en daar doe ik de meeste diensten toch wel op de motor. Ja, inderdaad met 62 jaar, nog steeds op de R1200RT.
Mijn webnaam Robocop gebruik ik ook op het BMWK-forum, misschien dat iemand die dus herkend, je weet het nooit.
Ik ben getrouwd, heb een dochter van 25 en verder geen echte bijzonderheden.
Ik hoop gewoon, dat ik tips en informatie kan verkrijgen, die me helpen om de 1100RT zo goed mogelijk te prepareren. Zoals ik indertijd ook bij het Kforum heb verkregen. Het is altijd goed om contacten te hebben met mensen, die dezelfde passie delen.
Hallo Robocop. Welkom... Ik rij met de r1150rt van 2001. Hij liep ook niet zoals ik wou en heb mijn moto binnen gedaan bij Bjorn Desmedt in Sint Gillis. Voor mij een dikke 100km enkel maar was de moeite waard. Dit omdat bij mijn motor en denk bij u ook de gaskabel in 2 splitst en deze bij het gas openen niet synchroon lopen. Veel rijplezier

Dimitri

Hartelijke groeten van SM-G930F aan alle forumleden
Gebruikersavatar
Robocop
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 apr 2017, 16:12
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Berkel-Enschot

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door Robocop »

Bedankt voor het welkom en de tip. Ik ga er zeker naar kijken.
Met vriendelijke groet, Jan (Robocop) Janssens
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jan,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . Je rijdt dus al vele jaren motor, in je beroep als agent en in je vrije tijd. Wat aardig van je buurman dat je de -1100- mag rijden naast de K1100LT. Ik begrijp dat je nog wel wilt sleutelen om de RT te maken zoals deze hoort te zijn. Ik kan mij heel goed voorstellen dat wanneer deze helemaal top loopt, dat je 'em wilt overnemen. _004

Op ons forum is en wordt veel kennis en ervaring uitgewisseld over onze BMW boxers. Uiteraard ook specifiek over de 1100, waar ook ik een trotse bezitter van ben. Wellicht heb je al even op ons forum gekeken bij de verschillende topics en stel vooral de vragen als je meer wilt weten!

Ik wens je veel plezier op ons unieke forum en uiteraard op de LT, de RT en niet te vergeten de 1200RT die je beroepsmatig rijdt! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”