Nieuwe BMW rijder

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Marcelmontage1
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 mei 2017, 16:41
Type: R1100RT
Bijz: Uit 98 met 140.000 op de teller en net gekocht
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zaandam

Nieuwe BMW rijder

Ongelezen bericht door Marcelmontage1 »

Een hele goede avond, net hier lid geworden en hoop veel hier te leren. Zelf ben ik met motoren niet technisch maar wil veel weten van het hoe en wat.

Sinds afgelopen zaterdag de trotse eigenaar van een BMW 1100RT. Deze heeft 140000 kilometer gelopen van af het moment dat hij de weg op ging in 98.

Na diversen motoren van Suzuki, Een Kawasaki en een Honda was onze laatste motor een sv van Suzuki. Deze heeft meer stilgestaan dan dat hij de weg op kwam dus die hing de deur uit met een paar kilometers. Vorig jaar een burgman 400 gekocht voor mijn vrouw en die pikte ik dan weer geregeld totdat het toch meer kriebelde en dat ik zelf weer een motor wou zodat we samen de weg op kunnen. Ik wou een motor voor de zon en feestdagen die goed onderhouden was en die betrouwbaar is. En uiteraard een motor die niet gedateerd er uit zit maar zeker met een bepaalde comfort gehalte.

Deze motor heeft dat allemaal wel , hoop ik en denk ik. Het enige nadeel is dat hij de nachten buiten moest doorbrengen en zelf zonder een jasje ( hoes) Dus hij zag er niet uit maar een uur nadat ik em gehaald had waren mijn vrouw en ik druk met de spons in de weer en hij glimt al weer naar je toe.

Phoe lang verhaal over een motor die ik nog eens een week heb.....

Ik ben trouwens Marcel Bakker en ik kom uit Zaandam.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuwe BMW rijder

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marcel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en top dat je aangeeft een trotse eigenaar te zijn van een -1100- . Zelf rij ik ook de 1100 en het is een fijne motor. Weliswaar wat minder "speels" dan de 1200, maar ik merkte afgelopen donderdag na een rit van ruim 500 km en ook afgelopen zondag na een forum toertocht (uit en thuis 370 km) dat zoals ik erop stap er ook weer af stap . . .

Geniet van je RT en van ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Nieuwe BMW rijder

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”