Nieuw hier, met R1150RS; mag dat ook? ;-)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

whgmkeller
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jun 2015, 11:07
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1150RS uit 2003
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den Bosch
Locatie: Rosmalen/Den Bosch

Nieuw hier, met R1150RS; mag dat ook? ;-)

Ongelezen bericht door whgmkeller »

Hallo allemaal,

Willem hier, uit Den Bosch. Ik kijk regelmatig op dit forum maar heb me bij mijn weten nog nooit voorgesteld. Bij deze dus.

Wat zal ik vertellen? Ik rijd een R1150RS, dat vind ik prettiger dan een RT, sorry ;-) Niet zo rechtop, dat vind ik niet prettig rijden. Iets voorover, een sportievere zithouding, dat vind ik leuk. Niet supersportief, want dat liggen op zo'n tank vind ik niet zo leuk... Dus een RS, daar tussenin, is voor mij perfect.

Dit is mijn 3e RS, maar wel mijn 1e boxer. Daarvóór heb ik een K100RS gereden en een K1200RS. Die laatste reed niet fijn; een enorm hoog zwaartepunt door een grote tank, in combinatie met een heel klein stuur, zorgde ervoor dat je als het ware een bocht "in viel". Daar komt bij dat-ie behoorlijk zwaar was. Die boxer is wat dat betreft veel fijner om op te zitten.

Wat nog meer? Woonachtig in Noord-Brabant, Den Bosch, 52 jaar, getrouwd zonder kinderen... schoenmaat....

Ik ben sinds kort begonen me in navigatie te verdiepen. Heb dus een 2e hands BMW Navigator aangeschaft, een IV. En nu moet ik nog zorgen dat ik dat ding ook kan horen in m'n helm ;-) En ik overweeg om me aan te sluiten bij een (tour)motorclub, en dan regelmatig een rondje te rijden.

Tot zover. See you on the roads !!

Willem
Bluefinger
Berichten: 34
Lid geworden op: 09 mei 2012, 06:29
Type: Ik heb een andere motor
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwolle
Locatie: Zwolle

Re: Nieuw hier, met R1150RS; mag dat ook? ;-)

Ongelezen bericht door Bluefinger »

Welkom Willem,

Ik van best dat dat hier mag ;) .
Ik rijd zelf namelijk ook een R1150RS _004
Ik zou liever een RT rijden, maar mijn vrouw kan daar niet goed op rijden (ja ik ben zo'n pechvogel die de motor moet delen), en geld en ruimte voor twee motoren is er helaas niet.
Het belangrijkste voor mij is dat ik lekker kan rijden op een heerlijke Boxer.

Groet,
René uit Zwolle
icon_welcome
Wie zijn billen brand mag van geluk spreken dat hij niet andersom stond!
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw hier, met R1150RS; mag dat ook? ;-)

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Willem,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en uiteraard ook welkom met een R1150RS. We zijn alleen motorrijd(st)ers delen dus dezelfde passie! _004

Ik wens je vele plezierige kilometers en veel genoegen op ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”