Zo groen als gras? in het BMW weiland.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Rey_Pedro
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2017, 12:41
Type: R1200RT
Bijz: Bj 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den hoorn

Zo groen als gras? in het BMW weiland.

Ongelezen bericht door Rey_Pedro »

Hallo ik ben Peter
In 1982 haalde ik mijn rijbewijs op een Harley Davidson SX250, toen mocht je nog met een proefvergunning rondscheuren in je woonplaats, en hoefde niet eerst 3 rijbewijzen te halen -naughty-
Via een door mij gekoesterde Yamaha XT500 -kwijling- ging het verder op een oude Kawasaki Z900 daarna een Honda CB500Four, daarna een Honda CB750, en op het moment dat ik eindelijk wat gespaard had kocht ik een nieuwe Suzuki GSX600F _004 waar ik 2 jaar met heel veel plezier op gereden heb, door omstandigheden moest die weg maar een jaar later kocht ik een Yamaha (XJ650) met cardan en dit was heel fijn rijden, in 2001 moest deze ook weer de deur uit en nu ben ik dolende op het web naar een R1200RT om mijn tweede jeugd te beginnen.
Ik lees al een tijdje het forum en ben prettig verrast door alle behulpzame en meedenkende mensen die dit forum tot een fijne ontdekkingsplek maken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Zo groen als gras? in het BMW weiland.

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Peter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en fijn dat je zo enthousiast bent over de sfeer op ons forum . . . en daar kan ik je ook helemaal gelijk in geven! _004

Je gaat ook vast en zeker enthousiast je tweede jeugd in met een -1200- ! Uiteraard zijn we benieuwd welke het gaat worden . . . verder wens ik je veel plezier op ons forum. _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rey_Pedro
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2017, 12:41
Type: R1200RT
Bijz: Bj 2005
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den hoorn

Re: Zo groen als gras? in het BMW weiland.

Ongelezen bericht door Rey_Pedro »

Hallo

Zoals te zien op de avatar, is het een rode R1200RT uit 2005 geworden, de eerste regenachtige -kwijling- kilometers zitten er op, en het beviel me goed. _004
Wennen is nog wel het mechanische geluid uit het vooronder en het naar de zijkant bewegen van de motor bij het wegrijden, maar dat zal allemaal wel wennen.

Groet van Peter
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”