Voor stellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Bens
Berichten: 144
Lid geworden op: 08 jul 2017, 09:39
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: 1200 GS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Voor stellen

Ongelezen bericht door Bens »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en stel mij even voor.
Mijn naam is Ben, 62 jaar en rij een 1100 rt uit 1998 met 88000 op de teller waarvan 20000 door mij zelf. Hiervoor een een andere rt die ik met 133000 van de Hand hebt gedaan, door mij zelf erop gereden.
Ooit begonnen met een r75/5, daarna een r100rs, k100lt. Ook nog een Harley shovelhead uit 1977 opgeknapt, en 10 jaar in mijn bezit gehad. Vind het mooie motoren maar Ben geen Harley rijder, had altijd alles aan de grond, dus verkocht. Ook nog een dnepr zijspan gehad en er veel plezier mee gehad.

Mijn hobby's zijn sleutelen, vind nog steeds dat ik veel moet leren, vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. Heb net de cardanlagers vervangen en ben voor een vriend bezig de remleidingen te vervangen van een Rs.
Ook motorrijden, maar dan het liefst meerdaagse tochten

Ga binnenkort naar Roemenië om een oude jeugdvriend op te halen die nu bezig is van Australië naar Nederland te rijden en heb er zin in.

Groeten Bens.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voor stellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ben,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Je kunt als sleutelaar hier op het forum vast en zeker veel leren en dat je open staat voor leren geeft aan dat je kennis alleen maar vergroot wordt. Normaal gesproken leert een mens elke dag weer en stopt dat niet bij een bepaalde leeftijd. Ik hoop ook elke dag weer te leren, al liggen mijn interesses niet bij sleutelen. Wel is het mooi om te volgen en heb ik respect voor diegenen die het kunnen.

Veel plezier op ons forum en met je -1100- . Maar dat komt wel goed gezien je ervaringen. Veel plezier naar Roemenië om die oude jeugdvriend op te halen die van Australië naar Nederland rijdt! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Voor stellen

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum. Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst _004
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”