Dromer lid geworden

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Bas OR
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 jul 2017, 14:35
Type: R1200RT
Bijz: Mijn eerste eigen motor!!
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Assendelft

Dromer lid geworden

Ongelezen bericht door Bas OR »

Hallo allemaal!!

Even netjes voorstellen Big RT Smile. Mijn naam is Bas, papa van 2 boys een aankomend man van mijn lieve meissie. Al jaar en dag bevangen door het motor virus maar er nooit aan toegekomen om er zelf eentje te kopen. Daar gaat verandering in komen!!
Moet nog wel eventjes wachten (eerst trouwen) maar daarna gaat het eindelijk gebeuren _004 .

In de tussentijd heb ik 2 motorische liefdes gevonden. De R1200RT en (ik weet niet of ik nu aan 't vloeken ben in de kerk) de K1600GT. Heerlijke machines en ik weet echt nog niet welke het wordt. Ik heb nog 2 jaar om na te denken. Tot die tijd blijf ik lekker rondscheuren op de 1200RT die ik af en toe huur.

Leuk om lid te zijn van dit forum. Hoop er veel te leren en te beleven!!

Groetjes Bas
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Dromer lid geworden

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

De motoren van je dromen zijn allebei geweldige machines. Ik heb zelf twee jaar een K1600GT gereden. Briljante fiets; wat mij betreft zelfs te goed... Na mijn verhuizing van Nederland naar Engeland heb ik 'm verkocht. Te veel vermogen voor de wegen hier (kwaliteit asfalt ver beneden 0-punt), te veel snelheidscontroles (traject) en te veel regen... Ik heb dus mijzelf dus bewust "gedownsized". Een K1600GT rijdt op zijn best op snelwegen, zonder al te veel overheidsbemoeienis.

In ieder geval alvast veel voorpret toegewenst!
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Dromer lid geworden

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bas,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en succes met je keuze tussen de R-RT of de K-GT! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”