Nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jakejerrycan
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2017, 10:25
Type: R850RT
Bijz: 2003 blauw
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Nieuw lid

Ongelezen bericht door Jakejerrycan »

Hallo, hier alweer een nieuw lid,
Jacco alias jake, woonachtig in Utrecht, maar bezig met vestigen in Culemborg,
heb jaren geleden motoren als werk gefotografeerd en hierdoor ook een aantal motoren in mijn bezit gehad.
Ben werkzaam bij groot concern, blauwe doos met gele letters :$ en wil mij in de toekomst meer gaan richten op werk vanuit huis.
Vroeger Bmw gereden w.o. R65 zwarte uitvoering/grijs zadel en R 45 die voor de vrouw bedoeld was. Ben nu bezig met het aankopen van R850rt,blauw uit 2003, met 69000 op de teller. Heb al veel als gast dit forum bezocht en het e.e.a. opgestoken van de huidige BMW's. Was eerst bezig met K1200rs uit 2002, maar vond dit wel een bonnentrekker, vandaar mijn keuze voor de 850!
Toeval wil dat mijn auto ook een 850 is, alleen van een ander merk, uit hetzelfde land als waar ik voor werk.
Affijn, hoop veel te leren en ideeën op te doen.
Groet Jacco
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jacco,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van een -850- . Het is een heerlijke woon-werk-tour motor. Geniet er van, overigens ook van ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”