Voorstellen......

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Arie Scheurkogel
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2017, 16:48
Type: Overig R-serie
Bijz: Uit Duitsland gehaald.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Ridderkerk
Locatie: Ridderkerk

Voorstellen......

Ongelezen bericht door Arie Scheurkogel »

Goedenavond. Mijn naam is Ivar Jordaan, ben 54 jaar en woon in Ridderkerk. Ben een herintreder nadat ik in 2000 mijn Shadow Ace verkocht heb na de geboorte van mijn dochters. Heb onlangs een R850R uit Duitsland gehaald. Niet dat ze hier niet te koop zijn maar het aanbod bij onze buren is beduidend groter. Heb in het verleden altijd V-Twins van Honda gereden maar ben erg gecharmeerd geraakt van een R850R. Dus deze maar opgehaald. Hij is van 2003, 54K gelopen en altijd bij BMW Hamburg in onderhoud geweest. Ben er erg blij mee. Wat rijden betreft is het wel een beetje wennen. Heb moeten wennen dat bij gas terug hij erg op de motor remt, en met schakelen moet het allemaal wat gedoseerder dan bij een V-Twin. Maar dat probleem heeft zich inmiddels ook opgelost. Oefening baart kunst!

Prettige avond allemaal!
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen......

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ivar,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . Vele plezierige kilometers toegewenst op je R850R en veel genoegen op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”