Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
eng637
2024
2024
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2017, 22:38
Type: R1150RT
Bijz: R1150RT 2003
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard

Even voorstellen

Ongelezen bericht door eng637 »

Hallo,

Mijn naam is Rolf Schraa, na met veel plezier op een K100LT gereden te hebben ben ik sinds kort eigenaar van mijn 'dream machine' R1150RT. Wát een fantastische machine is dat zeg! Heel andere (betere) rijeigenschappen dan de K100, maar daar zit natuurlijk ook een heel aantal jaren aan evolutie tussen.
Ik rij voornamelijk toerritten met mijn vaste motormaatje, die op een R1150R rijdt. Ik geef toch de voorkeur aan het lekker relaxt achter een kuip en ruit (helaas net niet hoog genoeg) te zitten.
Ik ben voornamelijk lid van dit forum geworden uit interesse voor wat anderen aan tips en ervaringen hier delen en, wie weet, kan ik misschien ook af en toe wat kennis delen.

Groet,
Rolf Schraa
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Rolf,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aankoop van jouw dream machine een -1150- ! _004

Wanneer je ruit net niet hoog genoeg is kun je overwegen om een andere ruit te kiezen. Ik ben al jaren zeer tevreden met een VStream ruit van ZTechnik. Als je deze ruit intoetst in de zoekfunctie (bovenin de forumindex) krijg je veel informatie. Uiteraard zijn er ook andere ruiten te verkrijgen.

Ik wens je vele plezierige kilometers en veel genoegen op ons forum. _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
BertL
2024
2024
Berichten: 835
Lid geworden op: 24 jul 2009, 16:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen
Locatie: Ommen

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door BertL »

Welkom Rolf op dit form.
Net als jij heb ik twee cilinders ingeleverd een paar jaar terug. Mijn boxer r1150rt bevalt me prima. Ruitje vond ik ook te laag en heb errst een givi-ruit geprobeerd. Was m niet helemaal. Op het form kwam een z-technic voorbij en die zit er nu op.
Ik wil niet anders meer.
Succes met je boxer en veel veilige kilometers!
GrTz
BertL
Gebruikersavatar
eng637
2024
2024
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 sep 2017, 22:38
Type: R1150RT
Bijz: R1150RT 2003
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door eng637 »

Bedankt voor jullie reaktie👍🏼
Ik heb zelf op internet een ruit van het merk "Secdem" gezien. Is een Frans merk volgens mij. Ziet er mooi uit. Ik zal jullie ervaringen ook in overweging nemen.

Groet, Rolf
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”