Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Wilko
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 okt 2017, 09:58
Type: R1150RT
Bijz: Twin Spark met led clignoteurs en Xenon
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Borculo

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Wilko »

Ik ben Wilko van Vegten. Ik ben 56 jaar en woon in de Achterhoek. Mijn eerste motor in 2000 nieuw gekocht. Een Honda CBR 600 Rossi Replica. Geweldige machine, super snel en lichtgewicht. Maar we worden vanzelf ouder en wijzer. Twee jaar geleden op zoek gegaan naar een R1150RT. Na toch wel een zoektocht van een paar maanden mijn huidige BMW gekocht in Numansdorp. Stond netjes afgedekt in de schuur en kwam bijna nooit buiten. KM stand 23.000 km en bouwjaar 2003. Twinspark met radio voorbereiding en handvat verwarming. Ik ben van oorsprong automonteur en heb heel veel aan raceauto’s gewerkt. Raceauto’s en Raceautomotoren gebouwd en zelf geracet en een raceteam gehad als brood winning. 10 Jaar voor Nissan gewerkt en inmiddels 25 jaar voor BMW werkzaam in het autodealer bedrijf. Ben dus eigenlijk een techneut.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Wilko,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . Gefeliciteerd met de aankoop van een -1150- die met een km stand van 23K nog maar nauwelijks is ingelopen . . .

Veel plezier hier als techneut onder alle andere techneuten en niet techneuten! ;)

TOP ook dat je de CliniClowns actie voor dit jaar mede ondersteunt met een gift en daarmee ook Goldmember bent geworden! _004

Tot ziens bij de CC donateursrit komende zaterdag,

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
BertL
2024
2024
Berichten: 835
Lid geworden op: 24 jul 2009, 16:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen
Locatie: Ommen

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door BertL »

Welkom op dit forum Wilko. Veel plezier van en met je rt!
GrTz
BertL
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”