Nieuw Forum Lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Keko
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 okt 2017, 12:28
Type: R1200RT
Land: NLD
Woonplaats of omgeving: Brabant

Nieuw Forum Lid

Ongelezen bericht door Keko »

Hoi allemaal sommige kennen me al van de Facebook pagina! Ik ben Kevin, 25 jaar en sinds september 2017 trotse eigenaar van een BMW R1200RT uit 2005! Ik kom uit Brabant en heb hiervoor 3 jaar op een Kawasaki KLE 500 gereden dit ivm een A2 rijbewijs.
Sinds begin af aan altijd al een zwak gehad voor een Boxer motor! Het geluid spreekt mij dan ook het meeste aan!
Dit is allemaal gekomen door een vriend van mij, die kwam aanrijden op z’n R1200GSA [emoji44][emoji44].
Ja en toen dat die zij “wil je een stukje rijden” toen was ik helemaal verkocht!
Sinds dien ook altijd gezegd dat ik een boxer motor wil rijden en eindelijk is het dan zover! We kunnen lekker gaan toeren op de R1200RT.

Uiteindelijk kreeg ik via Facebook een bericht van Jos die vroeg of dat ik me wil inschrijven op het forum! Dit dan ook gedaan. Het is toch handig om hier wat vragen te stellen over de motor of eventuele onderdelen ervan!

Tot zover mij. Introductie mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag! En anders tot op het forum of op de weg!

Groeten Kevin!

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw Forum Lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Kevin,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met je hele mooie -1200- ! _004

En zo schakel je soepel door van FB naar 't forum . . . veel plezier hier en met je RT! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”