Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

aart
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2017, 06:11
Type: R1200RT
Bijz: Fijne motor
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 2921bn

Even voorstellen

Ongelezen bericht door aart »

Ik ben Aart en woon in Zuid-Holland en ben 48 jaar en heb al jaren onder andere een BMW-stoornis. Begonnen met een Yamaha XS650SE custom, toen een Suzuki GSX600, Honda CBR600 en een Lambretta scooter L150 en dan nu nog maar 3 BMW's; een R850RT, een R1150RT een een R1200 RT alle drie met nog geen 40.000 op de teller en in memorabele staat. Het verbaasde mij iedere keer als ik een nieuwer model kocht dat ze ook weer heel anders rijden, vandaar dat ik geen afscheid kan nemen. Ik vind het heerlijk om ook al mijn onderhoud en ander sleutelwerk te doen en kan mij volledig in verliezen dus doe dat soms ook nog voor vrienden om mij heen. Het rijden vind ik net zo leuk, rij alleen plezieritten en liefst vooral naar het buitenland.
Ik rijd BMW omdat ik gek ben van boxers en twins en ook omdat ik 2 mtr. lang ben.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Aart,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en laten we maar zeggen dat je, zoals je zelf zegt, de BMW-stoornis een plezierige is! _004

Als sleutelaar bevind je hier in goed gezelschap en ook voor andere topics en ervaringen is volop de ruimte. Een plezierig vervolg op je BMW en hier op het forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”