Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jempi58
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 dec 2017, 23:35
Type: R1150RT
Bijz: Heeft reeds + 170000 km
Land: België
Woonplaats of omgeving: Hoeselt

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Jempi58 »

Goed avond,

Mijn naam is Jempi, 59 jaar en rij reeds 33 jaar met diverse BMW’s. De laatste 7 jaar met een R 1150 RT. Ik kocht deze met +/- 20000 km op de teller en hij heeft er nu 170000 op staan. Buiten onze wekelijks ritten in België doorkruisen wij ook gans Europa. Zo deed ik de laatste jaren reeds Frankrijk Italie Slovenie Oostenrijk Duitsland Ierland enz…. steeds in het gezelschap van MC Hoeselt leden. Buiten het rijden ben ik ook gepassioneerd sleutelaar aan mijn eigen motor. Niet dat dit nodig is aan een BMW maar alle onderhoud en eventuele reparaties voer ik toch zelf uit.

Motorgroet,
Jempi
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jempi,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en je bent hier als -1150- motorrijder en gepassioneerd sleutelaar in goed gezelschap. Deel, net als vele anderen, gerust je sleutelervaring en geniet met de MC Hoeselt verder van al jullie tourtochten. _004

[groet]

Eilert

PS : Ik heb even je eigen topic aangemaakt . . . ;)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Benji
Berichten: 555
Lid geworden op: 01 nov 2009, 20:59
Type: R1150RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg
Locatie: Hoeselt

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Benji »

Welkom Jempie, had niet verwacht hier een dorpsgenoot te ontmoeten op het forum :D
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”