nieuw hier

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

jelle50
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2017, 08:36
Type: R1100RT
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Hardenberg

nieuw hier

Ongelezen bericht door jelle50 »

hallo beewee rijders
bij deze wil ik me hier even voorstellen.
ik ben Jelle
60 lentes jong
en woon in het mooie Hardenberg
Nu na 40+ jaren op een waslijst van motoren te hebben gereden, heb ik mijn eerste BMW gekocht, R1100RT.
Iets wat wel heel anders rijd dan zijn voorgangers, en persoonlijk niet tegenvalt.
2 maanden heb ik de BMW nu in mijn bezit, en vanaf die tijd heb ik hier al veel rond gesnuffeld, en veel nuttige dingen opgedaan.
wat ik wel jammer vind hier, dat er zo veel topics zijn die gesloten zijn, vooral de wat oudere,
ik ben dan naar iets op zoek, en net voor dat ik de uitkomst/vraag beantwoord krijg is de topic gesloten :cry:
misschien ook een tip hier. om bij het onderwerp van de nieuw te plaatsen topic, te melden om wat voor type BMW het gaat.
vaak komt het voor dat je halve wege de topic er achter komt, dat het toch niet gaat om het type motor, waar ik naar op zoek was.
maar ondanks deze paar punten, (vind ik persoonlijk hoor), is het een geweldig Forum.
Mvg. Jelle
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuw hier

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jelle,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Om in te gaan op je twee tips:

- We sluiten als moderators na drie maanden een topic wanneer er na drie maanden geen reactie is geweest. Meestal heeft de topic-starter antwoord gekregen op zijn of haar vraag. Ook komt het voor dat de vraag niet (volledig) beantwoord kan worden. We sluiten doorgaans topics om het forum actueel en dus up-to-date te houden.

- Er zijn een aantal verschillende modellen van de BMW boxer motor. Veel modellen en dus uitvoeringen hebben overeenkomsten. Mijn tip: kijk even bij de avatar van een topic-starter of degene die reageert en je ziet welk type BMW hij of zij heeft.

Verder wens ik je veel rijplezier met je BMW en hoop dus dat de storing van het ABS (aangegeven op FB en hier op het forum) spoedig tot het verleden zal behoren. Ik kan de tip van JOS WRSM (om BMWerkplaats het te laten repareren) van harte onderschrijven. _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”