Niet helemaal nieuw hier maar toch even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

LordieNelson
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2017, 08:57
Type: R1200RT
Bijz: Thundergrey 2010
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Gouda

Niet helemaal nieuw hier maar toch even voorstellen

Ongelezen bericht door LordieNelson »

Hallo,

Twee zaken vind ik belangrijk in het leven goed doen aan mensen zolang het voor mij kan.Ik heb onder anderen nu clini clowns ondersteund, maar mijn belangrijke ondersteuning voor goede doelen ligt in Sri Lanka. Hier ondersteun ik Stichting Opbouw Kind en Vrouw, welke vrouwen de mogelijkheid biedt om hun eigen business op te bouwen via een micro krediet. Daarnaast ondersteun ik met mijn resort in Sri Lanka, Resort Like No Other of Facebook de lokale bevolking te ondersteunen. Dit jaar heb ik 50 kinderen weer naar school laten gaan. Hoewel scholing gratis is in Sri Lanka is dit voor veel ouders toch erg duur. Er moeten schriften, uniform en andere zaken aangeschaft worden. Kosten ca 100 euro per kind per jaar. Het gemiddelde loon voor een maand 200 euro en u snapt het probleem.
Als je ook een warm hart toedraagt aan kinderen wereldwijd zou ik een donatie voor deze stichting erg op prijs stellen. Neem contact op met mij of bezoek: Stichting Opbouw Kind en Vrouw voor meer info.

Groeten,
Michiel Los
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Niet helemaal nieuw hier maar toch even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Michiel,

Van harte welkom op ons mooie forum. Meestal vertellen mensen die zich hier introduceren iets over zichzelf en dan vaak over hun hobby of bezigheid: motorrijden. Jij doet dat niet en noemt "de ander", de medemens. Het spreekt mij bijzonder aan. Heel fijn dat je opkomt voor mensen die elders in de wereld hulp nodig hebben. Ik wens jou met deze goede doelenacties veel succes!

Bedankt ook dat je onze CliniClowns actie hier op het forum en de FB groep ondersteunt. Een actie die weliswaar dichter bij huis is, maar ook een omkijken is naar onze medemens.

Uiteraard wens ik je veel plezier op je mooie RT en veel genoegen op ons forum.

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”