Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Peter van der Meer
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 mar 2018, 16:12
Type: R1150RT
Bijz: Black line edition
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Boxmeer

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Peter van der Meer »

Beste mede BMW RT- Rijders,

Ben net lid geworden van het Forum dus wel zo netjes mij even voor te stellen. Mijn naam is Peter van der Meer, woonachtig in het mooie zuid-oosten van Nederland en 56 lentes jong. na 13 jaar met een K-1100 LT rond gereden te hebben vond ik het tijd om eens uit te kijken naar een andere fiets. Via een motorclub uit America (Limburg) waar ik wel eens mee ga toeren kreeg ik te horen dat er een mooie R 1150 RT (black Line edition) te koop stond.
Motor bleek ondanks zijn leeftijd (2004) nog een plaatje en dus was het besluit snel genomen. Op 31 Maart kan ik de motor ophalen en hoop ik nog vele motor km's te maken.
Wellicht zien we elkaar tijdens een tour tocht of ander evenement.

met vriendelijke motorgroeten,

Peter van der Meer
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Peter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aanschaf van een -1150- . Een hele fijne tourmotor die je dus over anderhalve week kunt ophalen! _004

Ik wens je veel plezier op ons forum, vele plezierige kilometers op je RT en wellicht tot ziens bij een treffen/tourrit! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”