En hier ben ik dan...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Knutselbob
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2018, 08:48
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Appingedam

En hier ben ik dan...

Ongelezen bericht door Knutselbob »

Hallo BMW-RT-ers, mijn naam is natuurlijk niet Bob, maar ben wel , net zoals jullie, geïnteresseerd in de RT- machines van BMW. Ik rij momenteel nog op een Japanse fiets, maar ben zwaar gecharmeerd van een RT.
Aangezien dit een buikschuiver is , en ik Abraham reeds de hand heb mogen schudden, wil ik mij verdiepen in de RT. Comfort, souplesse, dus ook rustig toeren en bij tijd en wijle even het gas er op zijn voor mij de dingen waar een motor iig aan moet voldoen. Hierbij is betrouwbaarheid en kwaliteit ook een zekere waarde...
Ik hoop op dit forum dan ook die informatie te vinden, die mij tot de juiste aankoop kan brengen. Bugettechnisch ga ik voor een 1100 - '96 tot '98 .
Atra Hasis
Berichten: 164
Lid geworden op: 06 okt 2017, 17:21
Type: Overig R-serie
Bijz: R850R
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: En hier ben ik dan...

Ongelezen bericht door Atra Hasis »

Hallo niet Bob,
Welkom hier
Een R1100RT gaat je zeker alle dingen geven die je in een motor zoekt.
En mits goed onderhouden zal je ook niet teleurgesteld worden wat betreft de kwaliteit en betrouwbaarheid
Yamaha XS850; Goldwing 1100A; Goldwing 1100Aspencade; Honda CX650; Yamaha XVZ1300; Yamaha FZR600; Honda “blackbird”; BMW R850RT; BMW R1150R; BMW R1150RT; BMW R1150GS; Honda Goldwing 1200; Honda Goldwing 1500;
BMW R1150RT; BMW R850R
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: En hier ben ik dan...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bob,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en veel succes met het zoeken naar een fijne -1100- . _004

Ik zou i.i.g. dit draadje viewtopic.php?f=63&t=5366 even doorlezen. Ook adviseer ik een aankoopkeuring te laten doen. Dat weet je zeker wat je koopt. _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”