Ik heb ook iets met mijn
 en eigenlijk is het te klein om een probleem te zijn, maar toch.
 en eigenlijk is het te klein om een probleem te zijn, maar toch.Soms, heel soms, brandt het neutraallampje niet als je de motor op contact zet. De versnellingsbak indicator doet het wel, staat keurig op 0. Ik kan de motor dan ook niet starten. Wel als ik de koppeling intrek, dus dat circuit werkt
 Wacht ik een poosje dan begint het lampje ineens te branden. Ik gebruik de motor dagelijks en het fenomeen treedt zo'n eens in de twee/drie weken een keer op. De zeer toegankelijke (not) schakelaar achterop de versnellingsbak zou je als eerste verdenken, maar als ik de motor 's avonds achteruit wegzet in de schuur, werkt alles zoals het hoort. En ik kan me niet indenken dat de motor zomaar op het idee komt om de schakelaar van positie te laten veranderen.
  Wacht ik een poosje dan begint het lampje ineens te branden. Ik gebruik de motor dagelijks en het fenomeen treedt zo'n eens in de twee/drie weken een keer op. De zeer toegankelijke (not) schakelaar achterop de versnellingsbak zou je als eerste verdenken, maar als ik de motor 's avonds achteruit wegzet in de schuur, werkt alles zoals het hoort. En ik kan me niet indenken dat de motor zomaar op het idee komt om de schakelaar van positie te laten veranderen.  
 Ik denk dan dat er ergens een overgangsweerstand zit en de enige stekker die ik heb kunnen vinden zit bij de co-pot. Die heb ik schoongemaakt en natuurlijk werkt het daarna zoals het hoort.
 Totdat
  Totdat  juist. Dus nu mijn vraag: zit er ergens nog een stekkerblok dat zo'n storing kan veroorzaken? Kan het de fitting van het lampje zelf zijn? En kan de beveiliging ook in werking treden als het lampje kapot zou zijn?
 juist. Dus nu mijn vraag: zit er ergens nog een stekkerblok dat zo'n storing kan veroorzaken? Kan het de fitting van het lampje zelf zijn? En kan de beveiliging ook in werking treden als het lampje kapot zou zijn?Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Groeten,
Frans

schakelaar is. En die volgens de FID gewoon goed is
  schakelaar is. En die volgens de FID gewoon goed is  :
: 
 , en ik heb iets gevonden;
, en ik heb iets gevonden;

8-)
  8-)   En dandoetiehetsomsnie. En preventief een rondje stekkeronderhoud voorkomt veel.
  En dandoetiehetsomsnie. En preventief een rondje stekkeronderhoud voorkomt veel.