Ik heb geen r1150rt, mocht ik willen

Ik mag me "behelpen" met een r850rt. En voor alle duidelijkheid: ik heb niet het idee dat ik ook maar iets inlever aan motorplezier.

KFR? Ken ik alleen van horen zeggen. Kwestie van goed afstellen, kan ik zelf

En met een benzineverbruik van 1-20 woon-werk valt best te leven, zelfs in deze tijden
Terug naar de electra, we praten, denk ik, langs elkaar heen maar bedoelen hetzelfde. Die stekker op de foto onder het zadel is idd de stekker die ik heb schoongemaakt. En omdat ik geen kat heb, zit daar ook de CO-potmeter. Van Paul heb ik begrepen dat de schakelaar tweeledig is: één voor aansturing FID en één voor het
neutraallampje. Het schoonmaken van de schakelaar an-sich stelt niets voor, je moet alleen het e.e.a. demonteren
Ik ben niet zo los op electra/electronica maar even vanuit de volgende stelling: als het
neutraallampje niet werkt (defect, draadbreuk verzin maar wat) schiet het dan in de beveiliging? Met andere woorden, kan een stom doorgebrand lampje ervoor zorgen dat je de motor niet meer kunt starten zonder de koppeling in te trekken? Zuiver hypothetisch want ik begin na jullie reacties toch meer een verdenking richting schakelaar te krijgen.
Groeten,
Frans