Topkoffer opengebroken
Moderator: RT_Patrick
Topkoffer opengebroken
Lees net een bericht op feestboek.
Van een RT rijder is zijn topkoffer opengebroken terwijl zijn brommert gedurende een koffiestop voor een benzinestation stond langs de Belgische snelweg.
De koffer was al leeg, dus er niets gestolen, maar het slot is kaduuk.
Wees gewaarschuwd !
Van een RT rijder is zijn topkoffer opengebroken terwijl zijn brommert gedurende een koffiestop voor een benzinestation stond langs de Belgische snelweg.
De koffer was al leeg, dus er niets gestolen, maar het slot is kaduuk.
Wees gewaarschuwd !
Re: Topkoffer opengebroken
Diep triest!
Nu stelt het slot en sluitingsmechanisme inderdaad redelijk weinig voor, ik heb de sloten moeten vervangen zonder aanwezige sleutels.
Met de nodige geweld is het zo gepiept.
Nu stelt het slot en sluitingsmechanisme inderdaad redelijk weinig voor, ik heb de sloten moeten vervangen zonder aanwezige sleutels.
Met de nodige geweld is het zo gepiept.
Onlangs werd ik Sittard (voorstad van België?) ook al gewaarschuwd dat motorkoffers steeds vaker worden opengebroken.
Dit vooral als de indruk bestaat dat de motorrijder op vakantie is/gaat.
Na het autoruitje tikken is het kennelijk tijd voor het motorkofferbreken.

Of voor de navi. Moet eerlijk zeggen dat ik die ook vaak in de koffer opberg bij een stop.PaulJacobsnl schreef:Onlangs werd ik Sittard (voorstad van België?) ook al gewaarschuwd dat motorkoffers steeds vaker worden opengebroken.![]()
Voortaan maar in de jaszak steken.
Flesje water, ontbijtkoek, leesbril, fleece, hesje en multitool lijkt me geen geen aantrekkelijk buit.
Oké Franky, excuus... het was bedoeld als grapje. Ik zal het nooit meer doenFranky schreef:Onlangs werd ik Sittard (voorstad van België?) ........![]()
Sittard is een stad in Nederlands-Limburg, in het overgangsgebied tussen Midden-Limburg en het Zuid-Limburgse heuvelland. Het is een van de oudste plaatsen in Nederland en de op een na oudste stad van Limburg.

- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
PaulJacobsnl schreef:Oké Franky, excuus... het was bedoeld als grapje. Ik zal het nooit meer doenFranky schreef:Onlangs werd ik Sittard (voorstad van België?) ........![]()
Sittard is een stad in Nederlands-Limburg, in het overgangsgebied tussen Midden-Limburg en het Zuid-Limburgse heuvelland. Het is een van de oudste plaatsen in Nederland en de op een na oudste stad van Limburg.

Grts Franky
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht