ANWB verkoopt magazine Promotor

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Inspector Gadget

ANWB verkoopt magazine Promotor

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Meer is te lezen op:
https://www.anwb.nl/nieuws/motor/2016/d ... e-promotor

Kortom, verkocht en losgekoppeld van de ANWB. -top-
doov650

Re: ANWB verkoopt magazine Promotor

Ongelezen bericht door doov650 »

Ze hebben Pin High ook al verkocht aan de oude eigenaar.

En Promotor is een bewezen flutblad voor ouden van dagen. Daar gaat de ANWB niets aan missen op de middellange termijn.
Inspector Gadget

Re: ANWB verkoopt magazine Promotor

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Beetje ongezouten reactie maar ieder z'n eigen mening natuurlijk. ;)
Je scheert dan wel zo'n beetje al hun lezers over 1 kam..

Zo heb ik zelf helemaal niets met de golfsport, laat staan met golfreizen, terwijl ik in de USA zo'n 3 jaar nabij een golfbaan gewoond heb. :$
Dus bij de verkoop van Pin High denk ik dan; boeien. Not.

Ikzelf heb totaal niets (meer) met de ANWB nadat ze mij een paar keer letterlijk in de koude hebben laten staan, na heel wat jaren lidmaatschap.
Sindsdien bestempel ik ze als "fout". Maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

Volgens ANWB is het voornamelijk zien wat rendeert en wat zinvol is voor hun leden, marktaandeel en zo.
En blijkbaar is de ANWB haar strategie aan het herzien van de diverse takken.
Opzicht begrijpelijk en niets mis mee.

Met familie in de uitgeverswereld, het is echt een bloedbad tegenwoordig in die contreien, al heel wat jaren.
Door de populariteit (en actualiteit) van het internet, is printmedia tanende.
Zo had ik vroeger in een ander leven, een flink aantal abonnementen op verschillende bladen & publicaties, tegenwoordig geen.

Ikzelf heb wel eens een ProMotor gelezen, als er iets interessants in stond wat mij boeide, en daarom geen echte mening over het inhoudelijke.
Denk ook dat het een kwestie is wat je aanspreekt, welke onderwerpen en zo.

Ben wat dat betreft een consu-lezer;
Ik kijk bij mijn lokale bladen-dames ff in de (slinkende) rijen met bladen als ik een poststuk te verzenden heb, als ik iets interessants zie, koop ik het.
En dat is heel soms.
Plaats reactie

Terug naar “RT Café”