Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Vandaag bij Oscar Motorservice geweest. En ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben. Hij heeft de pignonkeerring vervangen en de andere grote keerring aan de achterzijde. Cardan weer 100% in orde.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 23 feb 2014, 13:54
- Type: R1200RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Schijndel
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Ik wil graag een lekkere warme douche uitreiken aan de firma Waypoint.
Ik heb een aantal jaren geleden daar een Interphone F4 duo communicatieset gekocht en daar ook veel plezier aan beleefd.
Echter de laatste maanden kwam het steeds vaker voor dat ik met de duo passagier geen contact meer kon krijgen.
Oorzaak waarschijnlijk een los contact in één van de units.
Gebeld met Waypoint Vessem, alles is daar ingenomen en verzonden en na een week bericht terug dat de units beide zijn omgeruild.
Kosten: niks, nada, nothing. ondanks dat e.e.a. buiten de garantieperiode viel.
Coulance van Waypoint.
Dat is echt een warme douche waard
Ik heb een aantal jaren geleden daar een Interphone F4 duo communicatieset gekocht en daar ook veel plezier aan beleefd.
Echter de laatste maanden kwam het steeds vaker voor dat ik met de duo passagier geen contact meer kon krijgen.
Oorzaak waarschijnlijk een los contact in één van de units.
Gebeld met Waypoint Vessem, alles is daar ingenomen en verzonden en na een week bericht terug dat de units beide zijn omgeruild.
Kosten: niks, nada, nothing. ondanks dat e.e.a. buiten de garantieperiode viel.
Coulance van Waypoint.
Dat is echt een warme douche waard
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Zeeeeer netjesSmurf schreef:Ik wil graag een lekkere warme douche uitreiken aan de firma Waypoint.
Ik heb een aantal jaren geleden daar een Interphone F4 duo communicatieset gekocht en daar ook veel plezier aan beleefd.
Echter de laatste maanden kwam het steeds vaker voor dat ik met de duo passagier geen contact meer kon krijgen.
Oorzaak waarschijnlijk een los contact in één van de units.
Gebeld met Waypoint Vessem, alles is daar ingenomen en verzonden en na een week bericht terug dat de units beide zijn omgeruild.
Kosten: niks, nada, nothing. ondanks dat e.e.a. buiten de garantieperiode viel.
Coulance van Waypoint.
Dat is echt een warme douche waard
- japachap
- Berichten: 771
- Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:46
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
GIVI.
Hun ge-emailed over de twee kapotte (rem)lampen in mijn Maxia topkoffer, en waar ik een vervangende sleutel kunnen maken.
De resultaat- netjes en vriendelijk antwoorden op mijn e-mails en twee compleet nieuw printplaten met LEDs ipv gloeilampen en twee nieuw blanco sleutels- gratis door mijn brievenbus. Twee paketten binnen twee weken, zelfs!
UItstekend klantenservice.
...Maar vraag mij niet over Motoport... bijna drie weken wachten op andere GIVI en Schuberth onderdelen- allemaal de fabricant of importeurs schuld, natuurlijk...
Hun ge-emailed over de twee kapotte (rem)lampen in mijn Maxia topkoffer, en waar ik een vervangende sleutel kunnen maken.
De resultaat- netjes en vriendelijk antwoorden op mijn e-mails en twee compleet nieuw printplaten met LEDs ipv gloeilampen en twee nieuw blanco sleutels- gratis door mijn brievenbus. Twee paketten binnen twee weken, zelfs!
UItstekend klantenservice.
...Maar vraag mij niet over Motoport... bijna drie weken wachten op andere GIVI en Schuberth onderdelen- allemaal de fabricant of importeurs schuld, natuurlijk...
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
- JOS WRSM
- Forumoprichter en -beheerder
- Berichten: 4366
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: momenteel motorloos
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Waypoint: voor het binnen een week leveren onder garantie van een nieuwe GoPro nadat die van mij stuk gegaan was . . . . -top-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Nou, voor mij BMWerkplaats in Zwolle. Daar ben ik door Herman absoluut goed geholpen, hij is partner van een Ducatidealer die ook al zo goed bekend staat. Alleen Ducs en BMW's daar, het is nog niet zo'n oud bedrijf, maar Herman neemt echt de tijd voor je. Prijzen zijn goed te doen, ik kreeg vier proefritten op verschillende modellen en mocht een aanvankelijke koop terugdraaien omdat ik er toch niet lekker mee zat. Zonder gezeik.
Dat verdient een bloemetje! Of een goeie fles whiskey. In ieder geval bedankt en tot ziens, Herman!
Nieuwe website ook, ziet er goed uit: http://www.bmwerkplaats.com/
Groeten, Brabant1150
Dat verdient een bloemetje! Of een goeie fles whiskey. In ieder geval bedankt en tot ziens, Herman!
Nieuwe website ook, ziet er goed uit: http://www.bmwerkplaats.com/
Groeten, Brabant1150
- strik
- Berichten: 238
- Lid geworden op: 23 sep 2012, 19:31
- Type: R1100RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Zwolle
- Contacteer:
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Mee eens enook omdat Herman samenwerkt met http://aralmotorservice.nl/ het adres voor de Ducati kenner. Maar sinds ik met mijn BMW voor onderhoud bij Remco ben aangeklopt heeft hij mij altijd geweldig geholpen en is hij door de samenwerking met Herman ook echt een BMW specialist aan het worden. Toppers!
Omdat beelden meer zeggen dan 1000 woorden. https://www.3xfilm.nl/motorcrossfilm-laten-maken
- Andrew
- Berichten: 133
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 20:04
- Type: R1200RT
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Zuid-Oost Friesland
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Een hele warme douche voor de firma Lookwell.
Mijn ervaring is al wat ouder maar ik wil hem jullie niet onthouden.
In 2015 tijdens de motorbeurs kocht ik een motorbroek vaan Lookwell bij een van de vele kledingshops.
Na een paar maanden zag ik dat een naad losliet en de stof ging rafelen.
Flink balen want op de motorbeurs kreeg ik natuurlijk geen aankoop bon en ik had ook geen idee bij wie ik de broek gekocht had.
Dus de stoute schoenen aangetrokken en maar een mailtje met wat foto's gestuurd naar Lookwell maar gaf mezelf eigemlijk geen kans.
Heel snel antwoord gekregen met de mededeling dat dit niet mocht gebeuren.
De broek opgestuurd en na beoordeling bleek de broek niet meer te redden
Ik mocht een nieuwe broek uitzoeken
Heb gekozen voor dezelfde uitvoering omdat die verder wel goed beviel.
Kreeg ook nog weer een jaar garantie op de nieuwe broek.
Super goede service
Mijn ervaring is al wat ouder maar ik wil hem jullie niet onthouden.
In 2015 tijdens de motorbeurs kocht ik een motorbroek vaan Lookwell bij een van de vele kledingshops.
Na een paar maanden zag ik dat een naad losliet en de stof ging rafelen.
Flink balen want op de motorbeurs kreeg ik natuurlijk geen aankoop bon en ik had ook geen idee bij wie ik de broek gekocht had.
Dus de stoute schoenen aangetrokken en maar een mailtje met wat foto's gestuurd naar Lookwell maar gaf mezelf eigemlijk geen kans.
Heel snel antwoord gekregen met de mededeling dat dit niet mocht gebeuren.
De broek opgestuurd en na beoordeling bleek de broek niet meer te redden
Ik mocht een nieuwe broek uitzoeken
Heb gekozen voor dezelfde uitvoering omdat die verder wel goed beviel.
Kreeg ook nog weer een jaar garantie op de nieuwe broek.
Super goede service
- WaltzingMatilda
- Berichten: 880
- Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Laatst bij de echte dealer, waar mijn motor in onderhoud is en waar ik ook al mijn BMW spullen koop, een parkeerlampje en een H7 koplamp laten vervangen, tegelijkertijd.
Laat ik dat doen bij een van mijn auto´s dan betaal ik alleen de lampjes, de rest is service.
Nu, bij de dealer, was ik maar liefst €48,11 kwijt.
Is hier nu sprake van een warme of een koude douche?
Laat ik dat doen bij een van mijn auto´s dan betaal ik alleen de lampjes, de rest is service.
Nu, bij de dealer, was ik maar liefst €48,11 kwijt.
Is hier nu sprake van een warme of een koude douche?
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- michaelb
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 11 aug 2014, 18:20
- Type: R1100RT
- Bijz: 1998, custom paint blauw/groen
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Westrand veluwe
- Locatie: Hoevelaken
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Van mij krijgt de firma Wolf Auto Elektro (http://www.wolfautoelektro.nl/), beter bekend van de site http://www.startenladen.nl/ een hele warme douche:
Eén jaar en 3 weken geleden een startmotor voor de bij hen besteld. Bewust de gok genomen om goedkope(re) OEM te kiezen omdat ik €85 voor een nieuwe beter vond dan €125 voor een tweedehands origineel.
Afgelopen zondag bij het starten alleen maar een hels schurend kabaal uit de startmotor.
Maandag uitgebouwd, dinsdagochtend gebeld en afgesproken dat ik de defecte op zou sturen. Dinsdagmiddag verstuurd en woensdagmiddag kreeg ik al een verzendbericht in de mail. Donderdag een gloednieuwe startmotor geleverd gekregen, zonder extra kosten en 'no questions asked' terwijl formeel de garantietermijn verstreken was.
Voor mij het bewijs dat goedkoop zeker niet altijd duurkoop is en dat ogenschijnlijke prijsvechters ook goede service kunnen leveren. Hulde
Nu nog even inbouwen en ik kan hopelijk snel weer goed op weg.
Michael
Eén jaar en 3 weken geleden een startmotor voor de bij hen besteld. Bewust de gok genomen om goedkope(re) OEM te kiezen omdat ik €85 voor een nieuwe beter vond dan €125 voor een tweedehands origineel.
Afgelopen zondag bij het starten alleen maar een hels schurend kabaal uit de startmotor.
Maandag uitgebouwd, dinsdagochtend gebeld en afgesproken dat ik de defecte op zou sturen. Dinsdagmiddag verstuurd en woensdagmiddag kreeg ik al een verzendbericht in de mail. Donderdag een gloednieuwe startmotor geleverd gekregen, zonder extra kosten en 'no questions asked' terwijl formeel de garantietermijn verstreken was.
Voor mij het bewijs dat goedkoop zeker niet altijd duurkoop is en dat ogenschijnlijke prijsvechters ook goede service kunnen leveren. Hulde
Nu nog even inbouwen en ik kan hopelijk snel weer goed op weg.
Michael
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
dat is zeker geen koude douche, hangt er natuurlijk vanaf welk merk lamp er gemonteerd is, maar als de BMW dealer een half uurtje arbeid rekent, en dan de lampen erbij optelt, dan kom je toch aardig in de buurt.WaltzingMatilda schreef:Laatst bij de echte dealer, waar mijn motor in onderhoud is en waar ik ook al mijn BMW spullen koop, een parkeerlampje en een H7 koplamp laten vervangen, tegelijkertijd.
Laat ik dat doen bij een van mijn auto´s dan betaal ik alleen de lampjes, de rest is service.
Nu, bij de dealer, was ik maar liefst €48,11 kwijt.
Is hier nu sprake van een warme of een koude douche?
dat je autodealer het niet doorberekent, wil nog niet zeggen dat de BMW dealer het ook gratis zou moeten doen..
die auto dealer pakt je de volgende keer toch wel.
- Wally 42
- Berichten: 85
- Lid geworden op: 27 jan 2009, 00:30
- Type: R1200RT
- Bijz: Ex KLPD
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Den Helder
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Mijn warme douche gaat naar Wunderlich,
Mijn GS/A bleek na aankoop een kapot zadel te hebben.
Van de 4 bevestigingspunten waren er 3 kapot.
Het was een Wunderlich ergo zadel.
Op de motorbeurs dit aangekaart bij de vertegenwoordiger van Wunderlich.
Die vroeg om een paar foto's op te sturen en hij zou dan kijken wat hij kon doen.
Er zat immers 5 jaar garantie op gebreken op zei hij.
Zo gezegd zo gedaan niet verwacht dat er wat aan gedaan kon worden.
Kreeg de volgende dag mail terug dat ze gingen vervangen en wat ik wou standaard of verhoogd zadel.
En nog eens drie dagn later stond Ups voor de deur met een splinternieuw zadel.
Dat noem ik nou eens service echt perfect.
Mvg Peter
Mijn GS/A bleek na aankoop een kapot zadel te hebben.
Van de 4 bevestigingspunten waren er 3 kapot.
Het was een Wunderlich ergo zadel.
Op de motorbeurs dit aangekaart bij de vertegenwoordiger van Wunderlich.
Die vroeg om een paar foto's op te sturen en hij zou dan kijken wat hij kon doen.
Er zat immers 5 jaar garantie op gebreken op zei hij.
Zo gezegd zo gedaan niet verwacht dat er wat aan gedaan kon worden.
Kreeg de volgende dag mail terug dat ze gingen vervangen en wat ik wou standaard of verhoogd zadel.
En nog eens drie dagn later stond Ups voor de deur met een splinternieuw zadel.
Dat noem ik nou eens service echt perfect.
Mvg Peter
- EileRT
- Forumbeheerder
- Berichten: 4479
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Graag wil ik een warme douche geven aan de firma Damen Leathers in Breda. In het verleden heb ik daar een maatpak type Jura gekocht van het materiaal Dynatec. Een mooi pak, maar omdat ik daarvoor altijd een leren pak had was dit even wennen. Ik vind leer toch beter zitten.
Via ons forum heb ik van forumlid moh_fan een leren four seasons broek van Damen overgenomen. Helemaal in mijn maat en in perfecte staat. Ik miste nog een leren four seasons jas. Bij de eindejaarsverkoop informeerde ik bij Damen voor mijn maat. Deze was er en met 40% korting. De jas was echter inmiddels verkocht. Men bood mij vanwege de toezegging, ter coulance een geheel nieuwe jas aan, die vervolgens in hun atelier werd gemaakt en met dezelfde korting. Ik mocht zelfs nog kleur aanpassingen (geel en zwart) en de plaats van ritsen en reflectie aangeven! Vandaag kreeg ik de jas via de post thuis gestuurd en daar ben ik zeer content mee. Een warme douche dus voor http://www.damenleathers.nl/ waar kwaliteit, service en dienstverlening voorop staat!
Eilert
Via ons forum heb ik van forumlid moh_fan een leren four seasons broek van Damen overgenomen. Helemaal in mijn maat en in perfecte staat. Ik miste nog een leren four seasons jas. Bij de eindejaarsverkoop informeerde ik bij Damen voor mijn maat. Deze was er en met 40% korting. De jas was echter inmiddels verkocht. Men bood mij vanwege de toezegging, ter coulance een geheel nieuwe jas aan, die vervolgens in hun atelier werd gemaakt en met dezelfde korting. Ik mocht zelfs nog kleur aanpassingen (geel en zwart) en de plaats van ritsen en reflectie aangeven! Vandaag kreeg ik de jas via de post thuis gestuurd en daar ben ik zeer content mee. Een warme douche dus voor http://www.damenleathers.nl/ waar kwaliteit, service en dienstverlening voorop staat!
Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Dat is inderdaad super veel plezier met de nieuwe jas EilertEileRT schreef:Graag wil ik een warme douche geven aan de firma Damen Leathers in Breda. In het verleden heb ik daar een maatpak type Jura gekocht van het materiaal Dynatec. Een mooi pak, maar omdat ik daarvoor altijd een leren pak had was dit even wennen. Ik vind leer toch beter zitten.
Via ons forum heb ik van forumlid moh_fan een leren four seasons broek van Damen overgenomen. Helemaal in mijn maat en in perfecte staat. Ik miste nog een leren four seasons jas. Bij de eindejaarsverkoop informeerde ik bij Damen voor mijn maat. Deze was er en met 40% korting. De jas was echter inmiddels verkocht. Men bood mij vanwege de toezegging, ter coulance een geheel nieuwe jas aan, die vervolgens in hun atelier werd gemaakt en met dezelfde korting. Ik mocht zelfs nog kleur aanpassingen (geel en zwart) en de plaats van ritsen en reflectie aangeven! Vandaag kreeg ik de jas via de post thuis gestuurd en daar ben ik zeer content mee. Een warme douche dus voor http://www.damenleathers.nl/ waar kwaliteit, service en dienstverlening voorop staat!
Eilert
- EileRT
- Forumbeheerder
- Berichten: 4479
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Thanks Ton!
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- RToon
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 07 okt 2015, 19:06
- Type: R1100RT
- Bijz: Kofferdeksels in kleur gespoten
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Asten
- Locatie: Asten
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
ook vanaf hier voor QuispelJos WRSM schreef:Kijk, da's nu een echte WARME DOUCHE waard . . . .
Onno schreef:Deze warme douche stroomt richting Deurne, naar Quispel Motoren om precies te zijn. Dacht dat het dekseltje van m'n koppelingsvloeistofreservoir lekte en kwam eigenlijk alleen een nieuwe afdichting kopen. Voor ik het wist werd de zaak gecontroleerd, leeggezogen en voorzien van nieuwe olie.
Service van de zaak.
Dikke 10 voor Quispel!
als je daar binnen komt voel je jezelf direct thuis
alles heel gemoedelijk
bij aanschaf van mijn R1100RT werden er gratis diverse aanpassingen gedaan waarbij ik als onervaren BMW rijder nooit aan gedacht zou hebben
ook de uitleg over de motor was gewoon gemoedelijk goed
na een paar weken was de accu volgens mij nog goed maar het starten gaf af en toe een probleem
hij deed het of hij deed het niet
nieuwe accu erin en nooit meer dat probleem gehad
een gezond mens heeft duizend wensen
een ziek mens heeft er maar een
een ziek mens heeft er maar een
-
- Berichten: 177
- Lid geworden op: 24 okt 2009, 12:04
- Type: R1250RT
- Bijz: Geheel eigen ontwerp 1250 RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Randstad
- Locatie: Randstad
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Vanmorgen bij Houtrust twee modificaties laten uitvoeren. Nadat ik tot tweemaal toe een afspraak had geannuleerd was ik vandaag aan de beurt.
Een warm welkom en de koffie stond al klaar.
Werkorder werd gemaakt en John mocht aan mijn RTje werken en hij nodigde mij gelijk uit om mee de werkplaats in te gaan.
Altijd leuk om met mijn achtergrond met mensen van de techniek te praten zowel met de monteurs als ook met de mensen van de receptie.
Op mijn vraag of bij het vervangen van de wielflens gelijk de door mijzelf meegebrachte remschijf en blokken gemonteerd kon worden werd niet moeilijk gedaan en was het geen enkel probleem. De voorremschijven en blokken had ik al vervangen bij de door mij uitgevoerde grote beurt.
Het tankelement werd ook keurig vervangen.
De vraag voor het terugzetten van de service-reminder en resetten van de stationaire stappenmotoren was ook geen enkele moeite.
Na vijf koffie en twee uurtjes verder met hele gezellige gesprekken, ook met de penningmeester van de BMW club, was mijn RTje weer klaar.
Terug bij de receptie kreeg ik de sleutel weer overhandigd en werd mij een prettig weekend toegewenst.
En dan realiseer ik me weer dat ik weinig geld voor ze oplever met deze garantieklussen.
En toch behandelen zij mij als hun beste klant en dat is een hele "WARME DOUCHE" waard. -top-
Dus hierbij Motor Houtrust nogmaals bedankt! Groet Hans Beijersbergen.
Een warm welkom en de koffie stond al klaar.
Werkorder werd gemaakt en John mocht aan mijn RTje werken en hij nodigde mij gelijk uit om mee de werkplaats in te gaan.
Altijd leuk om met mijn achtergrond met mensen van de techniek te praten zowel met de monteurs als ook met de mensen van de receptie.
Op mijn vraag of bij het vervangen van de wielflens gelijk de door mijzelf meegebrachte remschijf en blokken gemonteerd kon worden werd niet moeilijk gedaan en was het geen enkel probleem. De voorremschijven en blokken had ik al vervangen bij de door mij uitgevoerde grote beurt.
Het tankelement werd ook keurig vervangen.
De vraag voor het terugzetten van de service-reminder en resetten van de stationaire stappenmotoren was ook geen enkele moeite.
Na vijf koffie en twee uurtjes verder met hele gezellige gesprekken, ook met de penningmeester van de BMW club, was mijn RTje weer klaar.
Terug bij de receptie kreeg ik de sleutel weer overhandigd en werd mij een prettig weekend toegewenst.
En dan realiseer ik me weer dat ik weinig geld voor ze oplever met deze garantieklussen.
En toch behandelen zij mij als hun beste klant en dat is een hele "WARME DOUCHE" waard. -top-
Dus hierbij Motor Houtrust nogmaals bedankt! Groet Hans Beijersbergen.
- Jos1200rt
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 18 sep 2011, 14:22
- Type: R1250RT
- Bijz: Vstream ruit, BMW topcase, Navigator 6, Metzler
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: Hoogland
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Gisteren, 20 april 2016, hield mijn 1200RT er op de A-1 vlak voor de afslag naar de A-10 er ineens mee op. Noodknipperlichten aan en met de koppeling ingetrokken tussen de vrachtwagens naar de vluchtstrook. Via de ANWB-wegenwacht app , een aanrader, mij gemeld bij de centrale. Binnen 3 minuten stond er ook een man van Rijkswaterstaat naast mij die zei dat hij een berger ging bellen om mij naar een veilige plek te brengen. Binnen een kwartier was de motor opgeladen en reed ik met de berger, een Kawasakirijder, naar een benzinestation op de Van Marwijk Kooijstraat. De motor was nog niet afgeladen of de wegenwacht parkeerde zijn bus naast mijn BMW.
Er werd een stekker onder mijn zadel geplaatst en de analyse via de computer begon. Mijn vermoeden werd bewaarheid, de brandstofpomp pompte niet meer naar behoren. De wegenwacht, een BMW R1150 GS rijder, vroeg waar mijn tweewieler in onderhoud was om hem daarheen te vervoeren. Ede was, gelet op mijn lidmaatschap, wat te ver en dus werd afgesproken om mijn sleutels bij de pomphouder achter te laten voor de vervoerder naar Harry Meijer, de BMW dealer te Lijnden. Ik zou met de wegenwacht mee rijden naar Badhoevendorp alwaar vervangend vervoer op mij stond te wachten. Aangekomen bij de wegenwacht werd door mij de VW Polo in ontvangst genomen met 1828 km op de teller.
Een kort ritje naar Lijnden waar ik werd ontvangen met n smakelijke Espresso. De werkorder werd al in orde gemaakt en ik raakte in gesprek met een F 800 GS rijder. Inmiddels had ik mijn BMW al meer dan twee uur niet gezien en vroeg mij af waar hij bleef. Dus gebeld, via de app naar de wegenwacht. Ik moest eerst aan de dame aan de lijn mijn hele situatie uitleggen. Waar ik was, waar de motor was en zij vroeg zich af waarom ik niet bij de motor was. Na uitleg dat ik op aanraden van de Wegenwacht met hem was meegereden begreep zij de situatie. Zij zou het uitzoeken en of ik aan de lijn wilde blijven. Wachtmuziekje aan, Billy Swan met I can help, hoe verzin je het. Enfin na 7 keer I can help vertelde de dame dat mijn BMW binnen een half uur zou arriveren. En anders moest ik maar terug bellen. U raadt het al, Na op alle 2e hands motoren geklommen te zijn was mijn eigen BMW nog niet in zicht. Dus maar weer gebeld. Om kort te gaan 37 keer Billy Swan later werd mij verzekerd dat hij er nu echt aankwam en binnen een half uur zou moeten arriveren.
Dan maar een gesprekje met een Amsterdamse Motoragent, 2009 BMW R 1200 RT-P, die als technisch specialist Aan de PRTL had gesleuteld bij de landmacht. T was al 12 uur dus mijn geduld was net als mijn behoefte aan nog meer koffie OP. Billy Swan maar weer bellen. Net op het moment dat de dame aan de andere kant haar cursus "Invoelen met de klant" in praktijk ging brengen zag ik een bergingsvoertuig met mijn BMW voorbij komen. Dus geen Billy Swan meer en snel naar mijn motor.
Inmiddels was het al na twaalven. De chauffeur vertelde mij dat zijn dienst om 11 uur begonnen was en dit zijn eerste rit. De planner van Logicx was ondanks al mijn telefoontjes niet van plan geweest om mijn BMW eerder te vervoeren. Na het afladen van de motor ging het snel. Een stukje Tupperware werd verwijderd door de monteur. Een nieuwe unit brandstofpomp electronica werd binnen tien minuten vervangen en afgerekend. Probleem opgelost. Nu nog even de leenauto terugbrengen. Op mijn vraag of ik mijn Motorkleding ergens kon laten liggen bood Harry Meijer mij aan om mij bij de verhuurder op te halen en mij weer naar mijn BMW terug te brengen.
Rond 1 uur zat ik weer op mijn eigen BMW. Een Warme Douche voor Harry Meijer en zijn medewerkers. Ook een warme douche voor de goede service van de Wegenwacht. een koude douche voor Logicx die mij een paar uur aan het lijntje hebben gehouden.
Jos
Er werd een stekker onder mijn zadel geplaatst en de analyse via de computer begon. Mijn vermoeden werd bewaarheid, de brandstofpomp pompte niet meer naar behoren. De wegenwacht, een BMW R1150 GS rijder, vroeg waar mijn tweewieler in onderhoud was om hem daarheen te vervoeren. Ede was, gelet op mijn lidmaatschap, wat te ver en dus werd afgesproken om mijn sleutels bij de pomphouder achter te laten voor de vervoerder naar Harry Meijer, de BMW dealer te Lijnden. Ik zou met de wegenwacht mee rijden naar Badhoevendorp alwaar vervangend vervoer op mij stond te wachten. Aangekomen bij de wegenwacht werd door mij de VW Polo in ontvangst genomen met 1828 km op de teller.
Een kort ritje naar Lijnden waar ik werd ontvangen met n smakelijke Espresso. De werkorder werd al in orde gemaakt en ik raakte in gesprek met een F 800 GS rijder. Inmiddels had ik mijn BMW al meer dan twee uur niet gezien en vroeg mij af waar hij bleef. Dus gebeld, via de app naar de wegenwacht. Ik moest eerst aan de dame aan de lijn mijn hele situatie uitleggen. Waar ik was, waar de motor was en zij vroeg zich af waarom ik niet bij de motor was. Na uitleg dat ik op aanraden van de Wegenwacht met hem was meegereden begreep zij de situatie. Zij zou het uitzoeken en of ik aan de lijn wilde blijven. Wachtmuziekje aan, Billy Swan met I can help, hoe verzin je het. Enfin na 7 keer I can help vertelde de dame dat mijn BMW binnen een half uur zou arriveren. En anders moest ik maar terug bellen. U raadt het al, Na op alle 2e hands motoren geklommen te zijn was mijn eigen BMW nog niet in zicht. Dus maar weer gebeld. Om kort te gaan 37 keer Billy Swan later werd mij verzekerd dat hij er nu echt aankwam en binnen een half uur zou moeten arriveren.
Dan maar een gesprekje met een Amsterdamse Motoragent, 2009 BMW R 1200 RT-P, die als technisch specialist Aan de PRTL had gesleuteld bij de landmacht. T was al 12 uur dus mijn geduld was net als mijn behoefte aan nog meer koffie OP. Billy Swan maar weer bellen. Net op het moment dat de dame aan de andere kant haar cursus "Invoelen met de klant" in praktijk ging brengen zag ik een bergingsvoertuig met mijn BMW voorbij komen. Dus geen Billy Swan meer en snel naar mijn motor.
Inmiddels was het al na twaalven. De chauffeur vertelde mij dat zijn dienst om 11 uur begonnen was en dit zijn eerste rit. De planner van Logicx was ondanks al mijn telefoontjes niet van plan geweest om mijn BMW eerder te vervoeren. Na het afladen van de motor ging het snel. Een stukje Tupperware werd verwijderd door de monteur. Een nieuwe unit brandstofpomp electronica werd binnen tien minuten vervangen en afgerekend. Probleem opgelost. Nu nog even de leenauto terugbrengen. Op mijn vraag of ik mijn Motorkleding ergens kon laten liggen bood Harry Meijer mij aan om mij bij de verhuurder op te halen en mij weer naar mijn BMW terug te brengen.
Rond 1 uur zat ik weer op mijn eigen BMW. Een Warme Douche voor Harry Meijer en zijn medewerkers. Ook een warme douche voor de goede service van de Wegenwacht. een koude douche voor Logicx die mij een paar uur aan het lijntje hebben gehouden.
Jos
Drive carefully, alleen n kat heeft meerdere levens.
- heinvandermeijs
- Berichten: 396
- Lid geworden op: 15 jun 2015, 04:56
- Type: R1200RT
- Bijz: R1200rt uit 2010
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: tilburg
- Locatie: Tilburg
- Contacteer:
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Ik heb helaas, met dit bedrijf en dan vooral de werkplaats alleen maar negatieve ervaringen.Franky schreef:roffel schreef:Mijn warme douche gaat naar Mofra in Rijen.
Na sluiting van Motorrad Breeman ben ik mijn rondje wezen doen. Ik ben woonachtig in Klaaswaal met BMWR1200RT 2012, er is niets in de buurt wat dealer garantie kan geven. Na een bezoek aan Houtrust en Motoport Goes en Mofra Rijen en E-mail verkeer met De Jong Alphen aan de Rijn heb ik een keuze gemaakt. Uiteindelijk heb ik ook een 10.000km specificatie opgevraagd + de prijs die daar uit kwam bij de diversen, nou niets is bedrieglijker daaruit bleek dat de goedkoopste Motoporte Goes niet volgens de richtlijnen werkte zouden ze dit volgen dan werd de beurt duurder. Houtrust beviel me niet en De Jong kon geen vaste prijs geven en ook geen goed overzicht. Het was appels met peren vergelijken.
Mofra gaf het eerlijkste beeld en was iets duurder wat achteraf €13 meeviel. Het onderhoud is terdege uitgevoerd en mijn aanwezigheid in de werkplaats om te kijken wat er achter mijn Tupperware aan de hand was stuitte niet op bezwaren. Een prima werkplaats en vriendelijk personeel. Proficiat Mofra jullie maken waar wat je zegt.
Ik kan me hier enkel bij aansluiten. Onze hebben we daar gekocht en van bij de eerste kennismaking voel je je daar ook "thuis"
Aangaande onderhoudsbeurt kan ik nog niets zeggen omdat dit nog niet van toepassing is geweest. Dat duurt nog een 4500 km tot de 60.000 beurt.
Bij een kleinigheid, waar de tupperware er even vanaf moest, ben ik ook in de werkplaats geweest en doen ze inderdaad niet moeilijk over.
Het bakje koffie dat steeds wordt aangeboden is ook best lekker :-)
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
- blackers
- Berichten: 735
- Lid geworden op: 03 apr 2010, 10:57
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Flevoland
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Iets specifieker mag.heinvandermeijs schreef: Ik heb helaas, met dit bedrijf en dan vooral de werkplaats alleen maar negatieve ervaringen.
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Dat zou bij mij een heel lijstje worden. Ik zet er ook geen voet meer binnen.blackers schreef:Iets specifieker mag.heinvandermeijs schreef: Ik heb helaas, met dit bedrijf en dan vooral de werkplaats alleen maar negatieve ervaringen.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
tja steek maar eens van wal, we zijn benieuwd....
zijn het de werkplaats tarieven, of de kwaliteit van het werk.
het niet nakomen van afspraken wellicht?
hoe beter aangeduid, hoe beter wij gewaarschuwd zijn.
zijn het de werkplaats tarieven, of de kwaliteit van het werk.
het niet nakomen van afspraken wellicht?
hoe beter aangeduid, hoe beter wij gewaarschuwd zijn.
- JOS WRSM
- Forumoprichter en -beheerder
- Berichten: 4366
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: momenteel motorloos
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
SVP alleen "warme douches". Omdat er al koude douches genoeg te vergeven zijn . . . .
Paultje schreef:tja steek maar eens van wal, we zijn benieuwd....
zijn het de werkplaats tarieven, of de kwaliteit van het werk.
het niet nakomen van afspraken wellicht?
hoe beter aangeduid, hoe beter wij gewaarschuwd zijn.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Dingeman
- Berichten: 599
- Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
- Type: R1200RT
- Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: West Brabant
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Ben ook erg benieuwd. Ik vind het van "heinvandermeijs" en "Ton1959" maar onduidelijke en wazige reacties, waar je niets mee kunt. Ik heb er tot nu toe al mijn BMW-motoren gekocht (en dat waren er heel wat) en heb ze ook al die jaren aldaar in onderhoud gehad en nu nog steeds. Ik ken ook vele andere BMW-rijders (die overigs niet op dit forum zitten) die tevreden zijn over deze dealer.
Dus Hein en Ton kom maar eens met jullie "klacht" en/of "lijstje".
Dus Mofra van mij een warme douche voor al die goede service over al die jaren.
Dus Hein en Ton kom maar eens met jullie "klacht" en/of "lijstje".
Dus Mofra van mij een warme douche voor al die goede service over al die jaren.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
-top-[quote="Dingeman"]Ben ook erg benieuwd. Ik vind het van "heinvandermeijs" en "Ton1959" maar onduidelijke en wazige reacties, waar je niets mee kunt. Ik heb er tot nu toe al mijn BMW-motoren gekocht (en dat waren er heel wat) en heb ze ook al die jaren aldaar in onderhoud gehad en nu nog steeds. Ik ken ook vele andere BMW-rijders (die overigs niet op dit forum zitten) die tevreden zijn over deze dealer.
Dus Hein en Ton kom maar eens met jullie "klacht" en/of "lijstje".
Dus Mofra van mij een warme douche voor al die goede service over al die jaren.[/quote
+1
Dus Hein en Ton kom maar eens met jullie "klacht" en/of "lijstje".
Dus Mofra van mij een warme douche voor al die goede service over al die jaren.[/quote
+1
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
nou kom maar eens op met je "lijst"!Ton1959 schreef:Dat zou bij mij een heel lijstje worden. Ik zet er ook geen voet meer binnen.blackers schreef:Iets specifieker mag.heinvandermeijs schreef: Ik heb helaas, met dit bedrijf en dan vooral de werkplaats alleen maar negatieve ervaringen.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
een koude douche werkt ook wel verkwikkend, bovendien leven we in een vrij land met een vrije meningsuitingJos WRSM schreef:SVP alleen "warme douches". Omdat er al koude douches genoeg te vergeven zijn . . . .
Paultje schreef:tja steek maar eens van wal, we zijn benieuwd....
zijn het de werkplaats tarieven, of de kwaliteit van het werk.
het niet nakomen van afspraken wellicht?
hoe beter aangeduid, hoe beter wij gewaarschuwd zijn.
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Met alle respect, een Koude Douche kan de sfeer behoorlijk verpesten, je krijgt al snel een welles-nietes discussie als je niet oppast.
Tevens hoor je, althans in mijn optiek, ook hoor-en-wederhoor dan toe te passen, want aan elk verhaal zitten 2 kanten.
En dus nuances, vrij van emoties, geen van-horen-zeggen, en eventueel "bewijslast" en "getuigen", arbitrage en zo voort.
Het is o zo gemakkelijk iemand tot onder de knieën af te branden, terwijl de bedoelingen goed bedoelt waren.
En kan het dus al heel snel vervelend worden, waar niemand op zit te wachten.
Dit draadje gaat over (ongesponserde) warme douches, want het internet staat al vol met koude douches.
En zijn er organisaties waar je terecht kunt met je klachten als het je echt te gortig is.
Tevens hoor je, althans in mijn optiek, ook hoor-en-wederhoor dan toe te passen, want aan elk verhaal zitten 2 kanten.
En dus nuances, vrij van emoties, geen van-horen-zeggen, en eventueel "bewijslast" en "getuigen", arbitrage en zo voort.
Het is o zo gemakkelijk iemand tot onder de knieën af te branden, terwijl de bedoelingen goed bedoelt waren.
En kan het dus al heel snel vervelend worden, waar niemand op zit te wachten.
Dit draadje gaat over (ongesponserde) warme douches, want het internet staat al vol met koude douches.
En zijn er organisaties waar je terecht kunt met je klachten als het je echt te gortig is.
-
- Berichten: 76
- Lid geworden op: 16 aug 2015, 20:17
- Type: R1200RT
- Bijz: bj 2012 met alle optie's
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: zundert
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Het is wat stil rond Ton, maar zou het mogelijk zijn om je "lijstje" in het draadje Dealer Ervaringen wereldkundig te maken.Ton1959 schreef:Dat zou bij mij een heel lijstje worden. Ik zet er ook geen voet meer binnen.blackers schreef:Iets specifieker mag.heinvandermeijs schreef: Ik heb helaas, met dit bedrijf en dan vooral de werkplaats alleen maar negatieve ervaringen.
We zitten weliswaar in een "kroeg" waar je natuurlijk alles mag zeggen, maar de negatieve ervaringen over MOFRA kun je beter in Dealer Ervaringen editen, hier gaat het over een warme douche geven.
We zien je lijstje met belangstelling tegemoet!
- Ton1959
- Berichten: 3174
- Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
- Locatie: Tilburg
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Als het hier niet gewenst is dan verwacht ik dat daar dezelfde regel geld. Als jullie tevreden zijn over de betreffende dealer is het goed.Paultje schreef:Het is wat stil rond Ton, maar zou het mogelijk zijn om je "lijstje" in het draadje Dealer Ervaringen wereldkundig te maken.Ton1959 schreef:Dat zou bij mij een heel lijstje worden. Ik zet er ook geen voet meer binnen.blackers schreef:Iets specifieker mag.heinvandermeijs schreef: Ik heb helaas, met dit bedrijf en dan vooral de werkplaats alleen maar negatieve ervaringen.
We zitten weliswaar in een "kroeg" waar je natuurlijk alles mag zeggen, maar de negatieve ervaringen over MOFRA kun je beter in Dealer Ervaringen editen, hier gaat het over een warme douche geven.
We zien je lijstje met belangstelling tegemoet!
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 30 sep 2016, 20:40
- Type: R850RT
- Bijz: ex marechaussee/politie
- Land: n
- Woonplaats of omgeving: almere
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
ik kan niet anders zeggen dat ik graag een warme douche wil geven aan de firma ottenhof motoren -top-
ik rij sinds kort een r850 rt en had wat optische dingen van de motor nodig die op mijn motor spoorloos verdwenen waren , via het Facebook gedeelte van dit forum een berichtje geplaatst en eigenlijk na een paar uur bericht gekregen van harm ottenhof dat ie nog wat had liggen dus paar dagen later naar amsterdam gereden naar de firma http://ottenhoffmotoren.nl/
was wel ff zoeken zonder nav maar wat een leuk klein pandje!!! werkplaats oude amsterdams kroegje (wachtruimte) en wat een heerlijk sfeertje daar lekkere koffie gehad (vragen naar mitchel ) de service is super de optische dingen erop gemonteerd door de jongens en ik dus helemaal blij
p.s hoop dat de koekjes smaken
ook namen ze rustig de tijd voor alle kleine dingentjes die ik nog had top jongens ik ga zeker hier weer terug komen
ik rij sinds kort een r850 rt en had wat optische dingen van de motor nodig die op mijn motor spoorloos verdwenen waren , via het Facebook gedeelte van dit forum een berichtje geplaatst en eigenlijk na een paar uur bericht gekregen van harm ottenhof dat ie nog wat had liggen dus paar dagen later naar amsterdam gereden naar de firma http://ottenhoffmotoren.nl/
was wel ff zoeken zonder nav maar wat een leuk klein pandje!!! werkplaats oude amsterdams kroegje (wachtruimte) en wat een heerlijk sfeertje daar lekkere koffie gehad (vragen naar mitchel ) de service is super de optische dingen erop gemonteerd door de jongens en ik dus helemaal blij
p.s hoop dat de koekjes smaken
ook namen ze rustig de tijd voor alle kleine dingentjes die ik nog had top jongens ik ga zeker hier weer terug komen
- Kees BMW
- Berichten: 615
- Lid geworden op: 28 mar 2008, 19:31
- Locatie: Harlingen
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Daar ben ik vroeger ook wel geweest Rudy maakte super snelle BMW,s voor in de BOT races.Als Rudy nog leeft moet hij achter in tachtig zijn,ik zou dit wel graag willem weten .ryan2016 schreef:ik kan niet anders zeggen dat ik graag een warme douche wil geven aan de firma ottenhof motoren -top-
ik rij sinds kort een r850 rt en had wat optische dingen van de motor nodig die op mijn motor spoorloos verdwenen waren , via het Facebook gedeelte van dit forum een berichtje geplaatst en eigenlijk na een paar uur bericht gekregen van harm ottenhof dat ie nog wat had liggen dus paar dagen later naar amsterdam gereden naar de firma http://ottenhoffmotoren.nl/
was wel ff zoeken zonder nav maar wat een leuk klein pandje!!! werkplaats oude amsterdams kroegje (wachtruimte) en wat een heerlijk sfeertje daar lekkere koffie gehad (vragen naar mitchel ) de service is super de optische dingen erop gemonteerd door de jongens en ik dus helemaal blij
p.s hoop dat de koekjes smaken
ook namen ze rustig de tijd voor alle kleine dingentjes die ik nog had top jongens ik ga zeker hier weer terug komen
Gr-Kees.
Kees BMW
- Wouter5
- Berichten: 120
- Lid geworden op: 11 sep 2016, 19:53
- Type: R1200RT
- Bijz: biarritz blue metallic; 2007
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Zoetermeer
- Contacteer:
Re: Een "warme douche" voor welk motorgerelateerd bedrijf?
Ik wil Motorcenter Apeldoorn by Joep wel eens onder de warme douche plaatsen. Een 1-pitter met veel motor (BMW) kennis. Denkt met je mee en is erg servicegericht.
http://motorcenterapeldoorn.nl
http://motorcenterapeldoorn.nl
Huidig:
R1150RT - 2004 - saffierzwart metallic
Hiervoor:
R850RT-P - 1996 - matzwart
R1150RT - 2004 - saffierzwart metallic
Hiervoor:
R850RT-P - 1996 - matzwart