FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Moderator: RT_Patrick
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Gisteren een bezoekje aan Kenny gebracht samen met de titaangrijze RT. Een prachtige zaak voorzien van allerhande faciliteiten om professioneel met je RT om te gaan.
Zeer vriendelijke ontvangst, kopje koffie, gezellig praatje gemaakt en aan de slag.
Wat moest er gebeuren:
1. Monteren stroomkabel Zumo 660. Blijkt een omgekeerde aanpak te vergen t.o.v. de Zumo 550-kabel en is uitstekend gelukt. Helemaal zoals ik het wilde. De kabel is direct op de accu aangesloten. Wel zo makkelijk. De Zumo zal toch zijn waar ik ben...
2. monteren xenon-verlichting (Pilot H7 5000K). Ook prima gelukt. Wil je écht wit licht? Hou het op 5000K. Hierboven krijgt het licht een blauwe gloed. Maar wat een gepiel trouwens zeg. Kenny had hier speciaal zijn kinderhandjes voor opgeschroefd gaf hij aan... Ook het stadslichtje wilden we vervangen voor een LED-versie. Voordat ik de set bestelde even goed de onderhoudshandleiding erop nagekeken welk type erin moest: steekfitting of bajonet. Bajonet volgens de omschrijving. Welnu de onderhoudshandleiding zit er volledig naast! Tip: controleer fysiek welk type je nodig hebt! Eens kijken of ik het Pilot-setje (gaat per twee) kan omruilen voor de steekversie.
3. Verversen motorolie en filter. De verkoper had afgelopen december aangegeven er 10W40 in te hebben gedaan. Maar omdat ik een mooiweerrijder ben had het mijn voorkeur deze te vervangen voor de Bel-Ray 20W50. Niets dan het beste voor het maschien en het gevoel.
Verder zijn de volgende puntjes ook nog even meegenomen:
4. De veer/demperinstelling is bekeken en die stond toch wel een beetje slap. Dus deze is ook netjes afgesteld
5. De zwarte boutjes die het Tupperware op hun plaatst houden zijn vervangen voor prachtige RVS-exemplaren.
De rekening (via pdf thuisgestuurd gekregen) viel ook erg mee onder het mom van "ik ben nog aan het leren dus het moet allemaal een keer sneller gaan". Ook de olie was zeer schappelijk geprijsd.
Om 14:45 vertrok er weer, uitgezwaaid door de voormalig straaljagertechnicus en zijn trouwe inmiddels zevenjarige viervoeter Nina, een nieuwe tevreden klant vanaf de Fornheselaan 224 om op termijn terug te keren voor de 40.000km-beurt. MSA heeft er een klant bij!
Al met al is MSA een aanrader voor wie:
1. het beste voor heeft met zijn RT;
2. er zeker van wil zijn dat het goed gebeurt;
3. er graag bij blijft (Kenny vindt dit helemaal geen probleem) om te zien hoe een, en meer specifiek je eigen, RT er onder de rok uitziet en er wat van wil opsteken;
4. houdt van een goed gesprek met een lekker bakkie koffie;
5. en niet het vel over de oren getrokken wil worden (de eventuele reiskosten worden m.i. volledig gecompenseerd)
Om het nog korter samen te vatten: de aandacht die aan je motor wordt besteed kom je nog maar zelden tegen en is in zes woorden samen te vatten: alsof het zijn eigen RT is.
Btw, de 1100RT van dutchmidiman stond er als naked bike wel erg bloot bij. Kenny was er nog druk mee bezig allerhande beugels, verlichting en toeters en bellen op te monteren. Na deze behandeling zal ze als fat boy (nee, geen Harley) op 's lands wegen wederkeren.... :-)
Zeer vriendelijke ontvangst, kopje koffie, gezellig praatje gemaakt en aan de slag.
Wat moest er gebeuren:
1. Monteren stroomkabel Zumo 660. Blijkt een omgekeerde aanpak te vergen t.o.v. de Zumo 550-kabel en is uitstekend gelukt. Helemaal zoals ik het wilde. De kabel is direct op de accu aangesloten. Wel zo makkelijk. De Zumo zal toch zijn waar ik ben...
2. monteren xenon-verlichting (Pilot H7 5000K). Ook prima gelukt. Wil je écht wit licht? Hou het op 5000K. Hierboven krijgt het licht een blauwe gloed. Maar wat een gepiel trouwens zeg. Kenny had hier speciaal zijn kinderhandjes voor opgeschroefd gaf hij aan... Ook het stadslichtje wilden we vervangen voor een LED-versie. Voordat ik de set bestelde even goed de onderhoudshandleiding erop nagekeken welk type erin moest: steekfitting of bajonet. Bajonet volgens de omschrijving. Welnu de onderhoudshandleiding zit er volledig naast! Tip: controleer fysiek welk type je nodig hebt! Eens kijken of ik het Pilot-setje (gaat per twee) kan omruilen voor de steekversie.
3. Verversen motorolie en filter. De verkoper had afgelopen december aangegeven er 10W40 in te hebben gedaan. Maar omdat ik een mooiweerrijder ben had het mijn voorkeur deze te vervangen voor de Bel-Ray 20W50. Niets dan het beste voor het maschien en het gevoel.
Verder zijn de volgende puntjes ook nog even meegenomen:
4. De veer/demperinstelling is bekeken en die stond toch wel een beetje slap. Dus deze is ook netjes afgesteld
5. De zwarte boutjes die het Tupperware op hun plaatst houden zijn vervangen voor prachtige RVS-exemplaren.
De rekening (via pdf thuisgestuurd gekregen) viel ook erg mee onder het mom van "ik ben nog aan het leren dus het moet allemaal een keer sneller gaan". Ook de olie was zeer schappelijk geprijsd.
Om 14:45 vertrok er weer, uitgezwaaid door de voormalig straaljagertechnicus en zijn trouwe inmiddels zevenjarige viervoeter Nina, een nieuwe tevreden klant vanaf de Fornheselaan 224 om op termijn terug te keren voor de 40.000km-beurt. MSA heeft er een klant bij!
Al met al is MSA een aanrader voor wie:
1. het beste voor heeft met zijn RT;
2. er zeker van wil zijn dat het goed gebeurt;
3. er graag bij blijft (Kenny vindt dit helemaal geen probleem) om te zien hoe een, en meer specifiek je eigen, RT er onder de rok uitziet en er wat van wil opsteken;
4. houdt van een goed gesprek met een lekker bakkie koffie;
5. en niet het vel over de oren getrokken wil worden (de eventuele reiskosten worden m.i. volledig gecompenseerd)
Om het nog korter samen te vatten: de aandacht die aan je motor wordt besteed kom je nog maar zelden tegen en is in zes woorden samen te vatten: alsof het zijn eigen RT is.
Btw, de 1100RT van dutchmidiman stond er als naked bike wel erg bloot bij. Kenny was er nog druk mee bezig allerhande beugels, verlichting en toeters en bellen op te monteren. Na deze behandeling zal ze als fat boy (nee, geen Harley) op 's lands wegen wederkeren.... :-)
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Dank je wel Tour-ist en iedereen die de tijd en moeite hebben genomen om te komen en daarna wat te schrijven
Jullie geven meer aan mij dan alleen maar worden kunnen beschrijven. Passie, toewijding en integriteit zijn ook vanuit jullie kant volop aanwezig !
Trouwens wil jullie attent maken over een paar nieuwe diensten die ook op mijn site onder SERVICES zijn bijgekomen.
Herstel en / of spuiten van onderdelen
Ik ben nu een officiele dealer van HYPERPRO producten geworden.
Veilige kilometers en tot ziens,
Kenny

Jullie geven meer aan mij dan alleen maar worden kunnen beschrijven. Passie, toewijding en integriteit zijn ook vanuit jullie kant volop aanwezig !
Trouwens wil jullie attent maken over een paar nieuwe diensten die ook op mijn site onder SERVICES zijn bijgekomen.
Herstel en / of spuiten van onderdelen
Ik ben nu een officiele dealer van HYPERPRO producten geworden.
Veilige kilometers en tot ziens,
Kenny
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
En vandaag mijn dame in volle glorie (dus met haar "kleren aan"
) mogen aanschouwen;
Kenny heeft er werkelijk iets prachtigs van gemaakt en zijn uiterste best gedaan, wat een plaatje!
Qua verlichting heb ik voldoende om een "mobiele landingsbaan" te zijn, dus een zwaardere dynamo (60A ipv 50A) staat in de planning :lol:
Kenny heeft ook heel mooi de fiets qua kleine beschadigingen, krassen e.d. opgeknapt, je zou bijna zeggen dat het een volledig nieuwe fiets zo uit de showroom cq. fabriek is.
Ook heeft Kenny, in goed overleg natuurlijk, de cylinderkoppen heel strak en netjes (alsof het af-fabriek is, zo mooi!) zwart gemaakt, de zij-verlichting op kleur gebracht met mijn fiets (anders leken het wel "puistjes", zo'n schril contrast met de kleur van mijn fiets).
Oh ja, ik heb dus kleur-code 745, en dat is Opal Bleu (nadeel als je kleurenblind geworden bent
) met dank aan Kenny
, ik heb de bewuste relevante poll (Welke kleur...) aangepast, ik behoor nu tot de 9% :lol:
Nog een paar puntjes-op-de-i en kan ik eindelijk eens gaan genieten van de fiets.
Ik zal hier geen uitgebreid verhaal gaan neerzetten in dit specifieke topic wat Kenny allemaal gedaan heeft aan de fiets, maar Kenny heeft echt heel veel uren gestopt om aan vrijwel al mijn wensen en verzoeken te voldoen, en nog veel meer dan dat.
Van het monteren van de valbeugels (de Wunderlich oplossing zijn toch niet echt service-vriendelijk!) tot het aanpassen van de crash-plaat in verband met die valbeugels, het monteren van allerlei verlichting, en het wegwerken van alle bedrading. Montage van de Laser-uitlaat en grotere bochten, en samen het meermalen vervangen van de Motronic-chip (tip: volg de handleiding nauwgezet, ook al is deze niet volledig of onduidelijk, je moet de coding-plug verwijderen en niet meer terugplaatsen!), voorbereiding voor de extra communicatie, montage afsluitbare olieplug, xenon-verlichting, en de nodige schakelaars, vervangen accu door Odyssey. Kenny heeft zelfs netjes alle extra zekeringen gemarkeerd en nabij een centrale plek gebracht, zodat ik weet welke waarbij hoort, mocht dat nodig zijn.
Montage van de instelbare spoor-stang, en natuurlijk de beurt. (waarbij het olie-filter meer dan muurvast zat :shock:)
Ik denk dat het gewicht van de fiets wel iets is toegenomen 8-)
Voor nood heeft Kenny een aanpassing gedaan aan de choke-kabel, die zal bij een volgende beurt, net als de dynamo, vervangen gaan worden.
Wat ik ook nog even wil aangeven; Kenny had er duidelijk plezier in al die "special projects", net als ik, en heeft er geen enkele moeite mee naar je te luisteren, en ook zijn ervaringen en adviezen te delen.
Je bent er als klant, maar ik ervoer het meer als een forum-lid die graag wilde helpen, mee-denken en dingen deed.
Uiteindelijk heeft het natuurlijk geld gekost, daar heb ik voor gespaard en al die tijd ook niet gereden, maar het resultaat overschaduwt de "pijn" van de kosten wat mij betreft, het resultaat is meer dan wat ik voor ogen had.
Kortom, ik ben meer dan tevreden over de Service en toewijding van Kenny, en hij kan zeker op mij rekenen tot zijn (vaste) klantenkring.
Langs deze weg mijn zeer grote dank aan Kenny voor zijn meer-dan-puik werk en het resultaat !
(en nu maar hopen dat Dave geen nieuw topic opent "Wat heeft DutchMidiMan zijn RT aangedaan" :lol:)

Kenny heeft er werkelijk iets prachtigs van gemaakt en zijn uiterste best gedaan, wat een plaatje!
Qua verlichting heb ik voldoende om een "mobiele landingsbaan" te zijn, dus een zwaardere dynamo (60A ipv 50A) staat in de planning :lol:
Kenny heeft ook heel mooi de fiets qua kleine beschadigingen, krassen e.d. opgeknapt, je zou bijna zeggen dat het een volledig nieuwe fiets zo uit de showroom cq. fabriek is.
Ook heeft Kenny, in goed overleg natuurlijk, de cylinderkoppen heel strak en netjes (alsof het af-fabriek is, zo mooi!) zwart gemaakt, de zij-verlichting op kleur gebracht met mijn fiets (anders leken het wel "puistjes", zo'n schril contrast met de kleur van mijn fiets).
Oh ja, ik heb dus kleur-code 745, en dat is Opal Bleu (nadeel als je kleurenblind geworden bent


Nog een paar puntjes-op-de-i en kan ik eindelijk eens gaan genieten van de fiets.
Ik zal hier geen uitgebreid verhaal gaan neerzetten in dit specifieke topic wat Kenny allemaal gedaan heeft aan de fiets, maar Kenny heeft echt heel veel uren gestopt om aan vrijwel al mijn wensen en verzoeken te voldoen, en nog veel meer dan dat.
Van het monteren van de valbeugels (de Wunderlich oplossing zijn toch niet echt service-vriendelijk!) tot het aanpassen van de crash-plaat in verband met die valbeugels, het monteren van allerlei verlichting, en het wegwerken van alle bedrading. Montage van de Laser-uitlaat en grotere bochten, en samen het meermalen vervangen van de Motronic-chip (tip: volg de handleiding nauwgezet, ook al is deze niet volledig of onduidelijk, je moet de coding-plug verwijderen en niet meer terugplaatsen!), voorbereiding voor de extra communicatie, montage afsluitbare olieplug, xenon-verlichting, en de nodige schakelaars, vervangen accu door Odyssey. Kenny heeft zelfs netjes alle extra zekeringen gemarkeerd en nabij een centrale plek gebracht, zodat ik weet welke waarbij hoort, mocht dat nodig zijn.
Montage van de instelbare spoor-stang, en natuurlijk de beurt. (waarbij het olie-filter meer dan muurvast zat :shock:)
Ik denk dat het gewicht van de fiets wel iets is toegenomen 8-)
Voor nood heeft Kenny een aanpassing gedaan aan de choke-kabel, die zal bij een volgende beurt, net als de dynamo, vervangen gaan worden.
Wat ik ook nog even wil aangeven; Kenny had er duidelijk plezier in al die "special projects", net als ik, en heeft er geen enkele moeite mee naar je te luisteren, en ook zijn ervaringen en adviezen te delen.
Je bent er als klant, maar ik ervoer het meer als een forum-lid die graag wilde helpen, mee-denken en dingen deed.
Uiteindelijk heeft het natuurlijk geld gekost, daar heb ik voor gespaard en al die tijd ook niet gereden, maar het resultaat overschaduwt de "pijn" van de kosten wat mij betreft, het resultaat is meer dan wat ik voor ogen had.
Kortom, ik ben meer dan tevreden over de Service en toewijding van Kenny, en hij kan zeker op mij rekenen tot zijn (vaste) klantenkring.
Langs deze weg mijn zeer grote dank aan Kenny voor zijn meer-dan-puik werk en het resultaat !

(en nu maar hopen dat Dave geen nieuw topic opent "Wat heeft DutchMidiMan zijn RT aangedaan" :lol:)
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Ja wellicht werkt DMM bij dit onderwerp nog niet met de modernste digitale technieken en zit hij momenteel in de donkere kamer met negatieven enzo te klooien waarna hij vervolgens richting scanner moet ... etc.
Of het geheel past niet meer voor de lens,
Of door alle toeters en bellen en verlichting is de foto steeds overbelicht
:lol:
Ik ben benieuwd.
T'is in ieder geval ook zo'n mooie OPAL BLAUWE
Of het geheel past niet meer voor de lens,
Of door alle toeters en bellen en verlichting is de foto steeds overbelicht




Ik ben benieuwd.
T'is in ieder geval ook zo'n mooie OPAL BLAUWE

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Rob heeft belooft de foto's VANAVOND te ontwikkelen en hierop te plakken.
Het duurt iets langer omdat zijn nieuwe accu heeft plutonium korrels inzitten.
Een noodzakelijk aanpassing vanwege alle accy's. :lol:
gr,
Kenny
Het duurt iets langer omdat zijn nieuwe accu heeft plutonium korrels inzitten.
Een noodzakelijk aanpassing vanwege alle accy's. :lol:
gr,
Kenny
Laatst gewijzigd door Beamietoo op 16 apr 2010, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Ben van de week ook bij Kenny geweest. Had problemen met het goed lopen van de motor en Kenny gebeld.
Kon gelijk komen en op de brug. Diverse afstellingen gedaan .
Na 3 uurtjes weer terug en motor liep een stuk beter.
Zal later een duidelijker verslag maken,(ivm tijd nu) maar op en top service.
Hij heeft er weer een klant bij. Motor van Rob ook bekeken, maar daar is zoals hij zelf al zegt ook aardig aan gesleuteld met kromme vonken accessoires e.d. en net spuitwerk.
Groeten Bertus
Kon gelijk komen en op de brug. Diverse afstellingen gedaan .
Na 3 uurtjes weer terug en motor liep een stuk beter.
Zal later een duidelijker verslag maken,(ivm tijd nu) maar op en top service.
Hij heeft er weer een klant bij. Motor van Rob ook bekeken, maar daar is zoals hij zelf al zegt ook aardig aan gesleuteld met kromme vonken accessoires e.d. en net spuitwerk.
Groeten Bertus
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
En op de navolgende link is een 1e visuele impressie te vinden van al die noeste arbeid van Kenny;
viewtopic.php?f=47&t=2031
Kijk en geniet (hopelijk) mee.
viewtopic.php?f=47&t=2031
Kijk en geniet (hopelijk) mee.
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Vandaag heeft Kenny de laatste hand, voor wat betreft zijn voorlopige (
) werkzaamheden, aan mijn dame gelegd.
Ik heb de afgelopen twee weken Kenny leren kennen als een zeer toegewijd persoon die echt er voor gaat, en geen enkele uitdaging (en geloof mij, ik had flink wat uitdagingen voor Magic Kenny!) is hem te groot.
Ook bemerkte ik heel snel dat Kenny weet waar hij over praat en veel ervaring heeft, bijzonder indrukwekkend.
Kenny denkt niet in problemen maar in oplossingen, en ik ben regelmatig prettig verbaast over zijn inventiviteit, toewijding, en vooral ook zijn vakmanschap.
Hij is misschien dan formeel geen BMW Motorrad gecertificeerde monteur/dealer, maar ik weet nu uit eigen 1e hand en ervaring, Kenny is echt top, klasse, no-nonsense en echt de moeite waard, ongeacht je wensen en eisen. Menig dealeRT zou wensen zo'n persoon tot hun team te mogen rekenen.
Zoals het gezegde gaat: Their loss, our gain!
Ook is Kenny een goede leermeester, hij vindt het leuk om zaken uit te leggen, heeft volgens mij echt engelengeduld (sorry voor mijn soms ondoordachte acties, Kenny! _002 ) en gaat met respect met je om, ook met jou spullen en jou fiets.
Ook vragen stellen, een mening vragen, ideeën opdoen, geen enkel probleem voor Kenny.
Maar ook meedenken met de klant, daar maakt Kenny ook heel veel ruimte voor.
Ik meen het serieus als ik zeg dat je zeker eens Kenny moet overwegen, sterker nog, (als ik zo vrij mag zijn), je zou niet eens iemand anders moeten willen overwegen!
Wellicht, na dit alles gelezen te hebben, je eens bij Kenny langs moet gaan, om eens kennis te maken, en zelf een mening te vormen, en of je ook zo lyrisch wordt zoals ik nu ben.
Na die twee weken is dat gevoel bij mij niet weggegaan, het is zelfs sterker geworden.
Kenny staat in ieder geval na deze meer dan positieve ervaringen, met stip, bij mij op 1.
En niemand kan aan hem tippen wat mij betreft!
Ik wil langs deze weg expliciet Kenny heel erg hartelijk danken voor zijn geweldige inzet, goede zorgen en de echt perfecte job die hij geleverd heeft, je bent een ster!
(wat ik ook nog ff wil aangeven, zonder al te veel details te geven, Kenny is ook bijzonder behulpzaam en gaat "beyond the call of duty", Kenny weet wat ik bedoel)

Ik heb de afgelopen twee weken Kenny leren kennen als een zeer toegewijd persoon die echt er voor gaat, en geen enkele uitdaging (en geloof mij, ik had flink wat uitdagingen voor Magic Kenny!) is hem te groot.
Ook bemerkte ik heel snel dat Kenny weet waar hij over praat en veel ervaring heeft, bijzonder indrukwekkend.
Kenny denkt niet in problemen maar in oplossingen, en ik ben regelmatig prettig verbaast over zijn inventiviteit, toewijding, en vooral ook zijn vakmanschap.
Hij is misschien dan formeel geen BMW Motorrad gecertificeerde monteur/dealer, maar ik weet nu uit eigen 1e hand en ervaring, Kenny is echt top, klasse, no-nonsense en echt de moeite waard, ongeacht je wensen en eisen. Menig dealeRT zou wensen zo'n persoon tot hun team te mogen rekenen.
Zoals het gezegde gaat: Their loss, our gain!
Ook is Kenny een goede leermeester, hij vindt het leuk om zaken uit te leggen, heeft volgens mij echt engelengeduld (sorry voor mijn soms ondoordachte acties, Kenny! _002 ) en gaat met respect met je om, ook met jou spullen en jou fiets.
Ook vragen stellen, een mening vragen, ideeën opdoen, geen enkel probleem voor Kenny.
Maar ook meedenken met de klant, daar maakt Kenny ook heel veel ruimte voor.
Ik meen het serieus als ik zeg dat je zeker eens Kenny moet overwegen, sterker nog, (als ik zo vrij mag zijn), je zou niet eens iemand anders moeten willen overwegen!
Wellicht, na dit alles gelezen te hebben, je eens bij Kenny langs moet gaan, om eens kennis te maken, en zelf een mening te vormen, en of je ook zo lyrisch wordt zoals ik nu ben.
Na die twee weken is dat gevoel bij mij niet weggegaan, het is zelfs sterker geworden.
Kenny staat in ieder geval na deze meer dan positieve ervaringen, met stip, bij mij op 1.
En niemand kan aan hem tippen wat mij betreft!
Ik wil langs deze weg expliciet Kenny heel erg hartelijk danken voor zijn geweldige inzet, goede zorgen en de echt perfecte job die hij geleverd heeft, je bent een ster!
(wat ik ook nog ff wil aangeven, zonder al te veel details te geven, Kenny is ook bijzonder behulpzaam en gaat "beyond the call of duty", Kenny weet wat ik bedoel)
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Nou Rob,
Ik ben spraakeloos
Ik kan nu alleen zeggen heel veel plezier, goede ervaringen, en vele veilige en fun kilometers met JOUW motorfiets zijn toegewenst.
En nu maar rijden !!!
Hartelijk dank voor jouw woorden.
Met vriendelijke groet,
Kenny
Ik ben spraakeloos

Ik kan nu alleen zeggen heel veel plezier, goede ervaringen, en vele veilige en fun kilometers met JOUW motorfiets zijn toegewenst.

En nu maar rijden !!!
Hartelijk dank voor jouw woorden.
Met vriendelijke groet,
Kenny
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Beste Kenny,
Vandaag de dame een paar uurtjes de teugels laten vieren, mijn hemel, het is een totaal andere fiets!
Natuurlijk is het rijden ff wennen, maar na een uurtje, h e e r l i j k.
Ik kreeg er een natte neus van, en heb genoten hoe de dame zich gedraagt, ze wilt heel graag kan ik je vertellen, het is net een kanon op twee wielen :shock:
Doseer je het gas, dan kriebelt ze je lekker.
Trek je echt aan haar gas, dan runt ze als een speer, nu weet ik wat de 1100 kan, dat is indrukwekkend!
Ook lekker hoe linear ze op het gas reageert, het blijft maar gaan.
Is het wel mijn eigen fiets vraag ik mij zo langzamerhand af, je hebt echt puik werk geleverd.
Dit had ik echt niet verwacht, wat een genot, morgen weer, en overmogen en de dag daarna, want ik kan er eerlijk gezegt geen genoeg van krijgen.
Maar even gestopt vandaag, want het werd donker en haar 1e avondje stappen wil ik nog ff bewaren. 8-)
Morgen ook kijken of ik wat snelwegen kan pakken dat ze echt ff wat langer de vrije loop krijgt, om de stof onder haar rok vandaan te blazen en zo.
Maar ik hou het beperkt natuurlijk, Neerland's dienaars met hun flits-apparatuur zijn vaak hele aardige mensen die ook hun werk doen, maar ik vindt het toch zonde-geld.
Vandaag de dame een paar uurtjes de teugels laten vieren, mijn hemel, het is een totaal andere fiets!
Natuurlijk is het rijden ff wennen, maar na een uurtje, h e e r l i j k.
Ik kreeg er een natte neus van, en heb genoten hoe de dame zich gedraagt, ze wilt heel graag kan ik je vertellen, het is net een kanon op twee wielen :shock:
Doseer je het gas, dan kriebelt ze je lekker.

Trek je echt aan haar gas, dan runt ze als een speer, nu weet ik wat de 1100 kan, dat is indrukwekkend!
Ook lekker hoe linear ze op het gas reageert, het blijft maar gaan.
Is het wel mijn eigen fiets vraag ik mij zo langzamerhand af, je hebt echt puik werk geleverd.
Dit had ik echt niet verwacht, wat een genot, morgen weer, en overmogen en de dag daarna, want ik kan er eerlijk gezegt geen genoeg van krijgen.
Maar even gestopt vandaag, want het werd donker en haar 1e avondje stappen wil ik nog ff bewaren. 8-)
Morgen ook kijken of ik wat snelwegen kan pakken dat ze echt ff wat langer de vrije loop krijgt, om de stof onder haar rok vandaan te blazen en zo.

Maar ik hou het beperkt natuurlijk, Neerland's dienaars met hun flits-apparatuur zijn vaak hele aardige mensen die ook hun werk doen, maar ik vindt het toch zonde-geld.
-
- Berichten: 477
- Lid geworden op: 09 mei 2008, 11:37
- Locatie: Hillegom
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hoi.
Zeg Ken, kan je nog zitten met al die veren in je kont?
You must look like a fokkin peacock, with all those feathers up your ass. :roll:
Service with a smile, dat zei je al, en dat doe je ook, en goed ook.
Veel succes gewenst met je eigen toko.
Ik kom wel eens een bakkie doen.
Groeten, Paul.
Zeg Ken, kan je nog zitten met al die veren in je kont?



You must look like a fokkin peacock, with all those feathers up your ass. :roll:


Service with a smile, dat zei je al, en dat doe je ook, en goed ook.
Veel succes gewenst met je eigen toko.

Ik kom wel eens een bakkie doen.
Groeten, Paul.
Geht net, gibbet net.
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
HA !PaulRS schreef:
Zeg Ken, kan je nog zitten met al die veren in je kont?![]()
![]()
![]()
Paul.
Ik heb geen tijd meer om te zitten :lol: :lol: :lol:
Gr,
Kenny
-
- Erelid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 20 mar 2008, 09:21
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Zie ik het nou goed???dutchmidiman schreef:Vandaag heeft Kenny de laatste hand, voor wat betreft zijn voorlopige () werkzaamheden, aan mijn dame gelegd.

Werkt Kenny ook al op zondag???
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Excuses _002 , nadeel van de vele nachtdiensten in 1 ruk van de afgelopen tijd, mijn leef-rimte is anders (zeker als je wat ouder bent zoals ik) waardoor ik praat over "vandaag" terwijl ik bedoelde "gisteren".Big W(alter) schreef:Zie ik het nou goed???Werkt Kenny ook al op zondag???
Ik zal dat proberen in de gaten te houden en de dagen bij naam te noemen in plaats van "gisteren" en "vandaag", bedankt voor je opmerkzaamheid

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Zoals ik bij het 'Zwarte Gat' al meldde heb ik een paar prachtige, dat vind ik althans, valbeugels laten monteren bij Kenny.
Nu ja, ik ging bij hem langs met mijn verhaal wat ik mooi vond en of hij daar iets op wist. Dat was vorige week vrijdag, een uur of drie. En ik had hem verteld dat ik er werkelijk geen haast mee had; ik ga over een week of wat toch op reis, dus ik kom over een maand of twee wel weer eens langs en dan hebben we het er nog eens over...
Om half vijf belt Kenny mij, dat hij gevonden had wat ik zocht, en voor een hele schappelijke prijs. Als het binnen was zouden we een afspraak maken. Maandag middag maken we die afspraak voor donderdag.
En vrijdagochtend haal ik mijn motor op; keurig in orde; de beugels gemonteerd en de fiets helemaal schoongemaakt! Over service gesproken
Dus nu heb ik zowat een half jaar voordat ik het idee had er eens wat aan te willen doen ineens een stel wasrekken aan me fiets hangen; schitterend!
En zoals ik hier op 't forum ook lees; als je gaat sleutelen kom je de gekste dingen tegen en ook allerlei tegenvallers. Ook Kenny! En in mijn geval; gelukkig Kenny, want hij kan het ook oplossen, wat mij niet gelukt zou zijn.
Bij het vertrek laat hij me nog even zien waar m'n voorband aan het slijten is, en waarom. Geen paniek maar wel even op letten en bij een volgende beurt aan denken.
In mei krijgt hij een bandenmachine en balanceergevalding, ... ik denk dat hij ook een klantje heeft! Chapeau. zoals onze zuiderburen zeggen.
Peter
Nu ja, ik ging bij hem langs met mijn verhaal wat ik mooi vond en of hij daar iets op wist. Dat was vorige week vrijdag, een uur of drie. En ik had hem verteld dat ik er werkelijk geen haast mee had; ik ga over een week of wat toch op reis, dus ik kom over een maand of twee wel weer eens langs en dan hebben we het er nog eens over...
Om half vijf belt Kenny mij, dat hij gevonden had wat ik zocht, en voor een hele schappelijke prijs. Als het binnen was zouden we een afspraak maken. Maandag middag maken we die afspraak voor donderdag.
En vrijdagochtend haal ik mijn motor op; keurig in orde; de beugels gemonteerd en de fiets helemaal schoongemaakt! Over service gesproken

Dus nu heb ik zowat een half jaar voordat ik het idee had er eens wat aan te willen doen ineens een stel wasrekken aan me fiets hangen; schitterend!
En zoals ik hier op 't forum ook lees; als je gaat sleutelen kom je de gekste dingen tegen en ook allerlei tegenvallers. Ook Kenny! En in mijn geval; gelukkig Kenny, want hij kan het ook oplossen, wat mij niet gelukt zou zijn.
Bij het vertrek laat hij me nog even zien waar m'n voorband aan het slijten is, en waarom. Geen paniek maar wel even op letten en bij een volgende beurt aan denken.
In mei krijgt hij een bandenmachine en balanceergevalding, ... ik denk dat hij ook een klantje heeft! Chapeau. zoals onze zuiderburen zeggen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Peter
Grote beurt R1150RT bij Motor Service Amersfoort
Hallo,
Sinds begin april '10 voor het eerst in het bezit van een mooie BMW R1150RT (bj 2001).
Na enkele weken had ik er al gauw 5000km mee weggereden....
Dus werd het tijd deze stale ros te verwennen met een beurt. (80.000)
Uit alle berichtgeving over MSA op dit forum, ook besloten om bij mijn naamgenoot Kenny maar eens een afspraak te maken... :-)
Ook al zit Kenny niet om de hoek bij me, het moest toch iets bezonder zijn als een ieder mooie resentie's over hem schrijft.
En het is geen straf om met de BMW een eindje te touren...... :lol:
Op de afgesproken dag dus richting Den Dolder gereden, alwaar ik werd opgewacht door de oppas van de zaak.
Die me eerst van alle kanten besnuffelde. En als hondenliefhebber had ik hier absoluut geen probleem mee.
Ook het ontvangst door Kenny was zeer hartelijk en de thee werd terstond gezet.
Al gauw werd duidelijk dat Kenny veel verstand heeft van de huidige en oudere BMW modellen.
Ondertussen kijkend in de werkplaats zie je dat alles keurig opgeruimd en schoon is.
Dat geeft toch een goed gevoel, want dat zegt volgens mij ook iets over de manier van werken Kenny....
Al snel liep Kenny rond mijn trots.
En met een kritische blik werd de bike geínspecteerd.
Jammer maar waar, al gauwkwamen de eerste gebreken naar voren....
De remschijven voor waren onder de maat en de voorband diende ook vervangen te worden.
Het tikkend geluid uit de motor kwam, naar het luisterend oor van Kenny, van de nokkenaskettingspanners....
Het gaf mij zelf wel een goed gevoel dat er serieus naar de motor werd gekeken.
Ook met een duidelijke en helder uitleg werd het voor mij zichtbaar dat er toch wat reparatie's aan zaten te komen....
Na ongeveer een klein uurtje rond de motor gelopen en erover gepraat te hebben, had ik echt het gevoel dat ik mijn fiets hier achter zou laten met iemand die met veel passie zijn vak uitoefend.
En dat het allemaal goed zou komen. Daar ik met de trein terug zou gaan bood Kenny mij aan me naar het treinstaion te brengen. Wat een service........
Vandaag mocht ik mijn trots weer op komen halen.
Alles was klaar, de grote beurt, de reparatie's en zelf gepoetst.
Na eerst een bakkie gedaan te hebben een geweldige uitleg gehad met wat Kenny allemaal aan de fiets heeft gedaan.
Alle onderdelen die vervangen zijn, daarvan liet Kenny me zien aan de hand van de oude delen waarom ze vervangen moesten worden.
En legde goed uit waarom een onderdeel vervangen moest worden.
Voordat ik vol enthousiasme wilde wegrijden wilde Kenny toch nog eerst de achtervering afstellen.
Deze bleek dus ook niet goed te staan.....
En dan eindelijk werd de BMW gestart. Het geratel was weg, de nieuwe spanners werkte perfect.
De motor liep ook gelijk al een stuk mooier rond.
Maar voordat ik weg wilde rijden moest ik van Kenny beloven het de eerste kilometers het rustig aan te doen ivm de nieuwe voorband en de nieuwe voorremmen.
Zou toch vervelend zijn als je naar een paar kilometers het nieuwe rubber niet beneden kan houden..............
En wat reed de motor toch geweldig. De motor pak nu geweldig op, loopt mooi rond en van het KRF bijna geen last meer.
Voor de beurt liep de motor volgens mij al goed, maar nu na de beurt lijkt het wel een nieuwe motor............
Alles wat hier op het forum over Kenny (MSA) was geschreven bleek dus waar te zijn. De smile op mijn gezicht werd met de kilometer groter.....
Zo lekker rijdt de fiets nu.
Al met al waren het enkele ribben uit mijn lijf, aan kosten. Maar dat blijkt nu wel meer dan waard te zijn geweest.
Dus bet u op zoek naar iemand met kennis en passie voor motorfietsen, zoek niet verder ga naar Kenny (MSA)
Kenny, ontzettend bedankt voor je geweldige service. En ook aan mij heb je er nu weer een vast klant bij................
Met vriendelijke groet,
Een naamgenoot van Kenny
(Tuono)
Sinds begin april '10 voor het eerst in het bezit van een mooie BMW R1150RT (bj 2001).
Na enkele weken had ik er al gauw 5000km mee weggereden....

Dus werd het tijd deze stale ros te verwennen met een beurt. (80.000)
Uit alle berichtgeving over MSA op dit forum, ook besloten om bij mijn naamgenoot Kenny maar eens een afspraak te maken... :-)
Ook al zit Kenny niet om de hoek bij me, het moest toch iets bezonder zijn als een ieder mooie resentie's over hem schrijft.
En het is geen straf om met de BMW een eindje te touren...... :lol:
Op de afgesproken dag dus richting Den Dolder gereden, alwaar ik werd opgewacht door de oppas van de zaak.
Die me eerst van alle kanten besnuffelde. En als hondenliefhebber had ik hier absoluut geen probleem mee.
Ook het ontvangst door Kenny was zeer hartelijk en de thee werd terstond gezet.
Al gauw werd duidelijk dat Kenny veel verstand heeft van de huidige en oudere BMW modellen.
Ondertussen kijkend in de werkplaats zie je dat alles keurig opgeruimd en schoon is.
Dat geeft toch een goed gevoel, want dat zegt volgens mij ook iets over de manier van werken Kenny....

Al snel liep Kenny rond mijn trots.
En met een kritische blik werd de bike geínspecteerd.
Jammer maar waar, al gauwkwamen de eerste gebreken naar voren....

De remschijven voor waren onder de maat en de voorband diende ook vervangen te worden.
Het tikkend geluid uit de motor kwam, naar het luisterend oor van Kenny, van de nokkenaskettingspanners....

Het gaf mij zelf wel een goed gevoel dat er serieus naar de motor werd gekeken.
Ook met een duidelijke en helder uitleg werd het voor mij zichtbaar dat er toch wat reparatie's aan zaten te komen....

Na ongeveer een klein uurtje rond de motor gelopen en erover gepraat te hebben, had ik echt het gevoel dat ik mijn fiets hier achter zou laten met iemand die met veel passie zijn vak uitoefend.
En dat het allemaal goed zou komen. Daar ik met de trein terug zou gaan bood Kenny mij aan me naar het treinstaion te brengen. Wat een service........

Vandaag mocht ik mijn trots weer op komen halen.
Alles was klaar, de grote beurt, de reparatie's en zelf gepoetst.
Na eerst een bakkie gedaan te hebben een geweldige uitleg gehad met wat Kenny allemaal aan de fiets heeft gedaan.
Alle onderdelen die vervangen zijn, daarvan liet Kenny me zien aan de hand van de oude delen waarom ze vervangen moesten worden.
En legde goed uit waarom een onderdeel vervangen moest worden.
Voordat ik vol enthousiasme wilde wegrijden wilde Kenny toch nog eerst de achtervering afstellen.
Deze bleek dus ook niet goed te staan.....

En dan eindelijk werd de BMW gestart. Het geratel was weg, de nieuwe spanners werkte perfect.
De motor liep ook gelijk al een stuk mooier rond.
Maar voordat ik weg wilde rijden moest ik van Kenny beloven het de eerste kilometers het rustig aan te doen ivm de nieuwe voorband en de nieuwe voorremmen.
Zou toch vervelend zijn als je naar een paar kilometers het nieuwe rubber niet beneden kan houden..............

En wat reed de motor toch geweldig. De motor pak nu geweldig op, loopt mooi rond en van het KRF bijna geen last meer.
Voor de beurt liep de motor volgens mij al goed, maar nu na de beurt lijkt het wel een nieuwe motor............
Alles wat hier op het forum over Kenny (MSA) was geschreven bleek dus waar te zijn. De smile op mijn gezicht werd met de kilometer groter.....

Zo lekker rijdt de fiets nu.
Al met al waren het enkele ribben uit mijn lijf, aan kosten. Maar dat blijkt nu wel meer dan waard te zijn geweest.
Dus bet u op zoek naar iemand met kennis en passie voor motorfietsen, zoek niet verder ga naar Kenny (MSA)
Kenny, ontzettend bedankt voor je geweldige service. En ook aan mij heb je er nu weer een vast klant bij................

Met vriendelijke groet,
Een naamgenoot van Kenny
(Tuono)

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Binnenkort maar eens een afspraak maken om de TPMS sensors te laten monteren



-
- Berichten: 359
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 11:20
- Type: R1100RT
- Locatie: Asten Heusden
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
" Service met een glimlach"
Waar het vooral om gaat is dat je als mens wordt behandeld bij een zaak. Was afgelopen week in Frankrijk met de motor en kreeg een kapotte achterband. Lang vehaal kort: ik heb zelf in Parijs een nieuwe band gekocht. Heb zeker een half uur aan de balie gestaan terwijl de verkoper stond te bellen om vervolgens werkelijk als een hond behandeld te worden. In een normale situatie had ik hier geen band gekocht en was ik weggegaan (na een korte uitleg over wat ik van de man vond......
). Nu heb ik het over me heen laten komen want geen alternatief.Ik hoef geen bijzondere behandeling maar nogmaals respect als (mede)mens.
Waar het vooral om gaat is dat je als mens wordt behandeld bij een zaak. Was afgelopen week in Frankrijk met de motor en kreeg een kapotte achterband. Lang vehaal kort: ik heb zelf in Parijs een nieuwe band gekocht. Heb zeker een half uur aan de balie gestaan terwijl de verkoper stond te bellen om vervolgens werkelijk als een hond behandeld te worden. In een normale situatie had ik hier geen band gekocht en was ik weggegaan (na een korte uitleg over wat ik van de man vond......

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hoi Peijsj,peijsj schreef:" Service met een glimlach"
Waar het vooral om gaat is dat je als mens wordt behandeld bij een zaak. Was afgelopen week in Frankrijk met de motor en kreeg een kapotte achterband. Lang vehaal kort: ik heb zelf in Parijs een nieuwe band gekocht. Heb zeker een half uur aan de balie gestaan terwijl de verkoper stond te bellen om vervolgens werkelijk als een hond behandeld te worden. In een normale situatie had ik hier geen band gekocht en was ik weggegaan (na een korte uitleg over wat ik van de man vond......). Nu heb ik het over me heen laten komen want geen alternatief.Ik hoef geen bijzondere behandeling maar nogmaals respect als (mede)mens.
Ik weet niet of jouw bericht bij deze draad hoort maar ik weet wel zeker dat jij dat bij mij NOOIT zou ervaren. Jammer dat vele mensen die een dienst verlenen nog niet in de gaten hebben dat de klant(en) zorgen ervoor dat brood op de plank komt en niet anders om... waar dan ook in de wereld. Goed dat je weer veilig thuis bent gekomen !
gr,
Kenny
-
- Berichten: 389
- Lid geworden op: 15 jun 2009, 07:53
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Spanje
- Woonplaats of omgeving: Torrox Costa
- Locatie: Torrox Costa
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
En inderdaad, ik heb het ondervonden Kenny geeft inderdaad service met een glimlach.ksimon schreef: En toen zei die iets dat ik nooit had vergeten... " Service met een glimlach zal je veel meer in het leven brengen dan je nu kan beseffen ! "
Hij heeft mijn motor afgelopen dinsdag afgemaakt (xenon, nieuwe achterband en nog even stationair toerental afgesteld) en nu is tie helemaal voor elkaar.
Motor loopt heerlijk en enorm sympathiek mens die Kenny, maakt tijd voor je en werkt inderdaad met een glimlach.
Volgende keren ga ik weer voor service naar Motor Service Amersfoort in Den Dolder
En niet alleen voor mijn BMW maar ook voor andere merken ben je welkom.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

-
- Berichten: 378
- Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:07
- Type: R1200RT
- Locatie: Budel
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hallo Kenny,
ik begrijp dat je niet met alles de goedkoopste kan zijn maar dit is echt geen bijzondere prijs hoor op MP staan ook voor die prijs en minder of via Ebay ook voor minder te koop waarschijnlijk glimlacht die verkoper ook als ie er 1 verkoopt.
Als ik zou moeten kiezen zou ik hem wel wel bij jou kopen hoor als de prijs niet te veel afwijkt maar om nou te denken dat het een speciale aanbieding is voor Forumleden vind ik een beetje overdreven.
Met vr gr
Han
ik begrijp dat je niet met alles de goedkoopste kan zijn maar dit is echt geen bijzondere prijs hoor op MP staan ook voor die prijs en minder of via Ebay ook voor minder te koop waarschijnlijk glimlacht die verkoper ook als ie er 1 verkoopt.
Als ik zou moeten kiezen zou ik hem wel wel bij jou kopen hoor als de prijs niet te veel afwijkt maar om nou te denken dat het een speciale aanbieding is voor Forumleden vind ik een beetje overdreven.
Met vr gr
Han
R1200RT - Harley Heritage
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
http://i426.photobucket.com/albums/pp34 ... 0RT187.jpg[/IMG]
-
- Berichten: 389
- Lid geworden op: 15 jun 2009, 07:53
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Spanje
- Woonplaats of omgeving: Torrox Costa
- Locatie: Torrox Costa
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Nou ik heb gezocht op ebay en MK maar er komt zelfs niet één accu boven van dit type. Dus laat maar eens zien en dan inclusief montage.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

-
- Erelid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 20 mar 2008, 09:21
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Zoek, en er zal altijd een aanbieder zijn die een product goedkoper kan leveren.han62 schreef:Hallo Kenny,
ik begrijp dat je niet met alles de goedkoopste kan zijn maar dit is echt geen bijzondere prijs hoor op MP staan ook voor die prijs en minder of via Ebay ook voor minder te koop waarschijnlijk glimlacht die verkoper ook als ie er 1 verkoopt.
Als ik zou moeten kiezen zou ik hem wel wel bij jou kopen hoor als de prijs niet te veel afwijkt maar om nou te denken dat het een speciale aanbieding is voor Forumleden vind ik een beetje overdreven.
Met vr gr
Han
Vraag je je ook wel eens af hoe dat kan?
Is de geleverde kwaliteit gelijkwaardig (of is het bijv. een oud product)?
Is de service gelijkwaardig? (plaatsing e.d. of is het een actie van meenemen en garantie tot de deur)?
Bij Marktplaats en e-bay aankopen moet je rekening houden dat je te leveren product ook nog verzonden moet worden.
Daar komen uiteraard ook nog kosten bij.
Ook wil het wel eens zo zijn dat producten niet geleverd worden!
Je zou je ook moeten afvragen of je als aanbieder wel de goedkoopste wil zijn...
Ik denk dat Kenny/MSA de Odessey accu's voor een hele nette prijs aanbiedt

(reken zelf maar even uit hoeveel schroefjes er los gedraaid moeten worden om bij de accu te komen,en dat is geen 5 minuten werk)
En vakkundige plaatsing!
Ik heb zelf ook een

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Dank je wel forum vrienden...
Voor jullie inzichtelijke reacties en ondersteuning !
Somige hebben het gelijk door dat mijn prijs incl. montage service goed scherp is en anderen mogen wat mij betreft blijven shoppen.
Voor de shoppers, blijven wij even goede forumvrienden en wens ik jullie veel succes
met vriendelijke groeten,
Kenny
Voor jullie inzichtelijke reacties en ondersteuning !
Somige hebben het gelijk door dat mijn prijs incl. montage service goed scherp is en anderen mogen wat mij betreft blijven shoppen.
Voor de shoppers, blijven wij even goede forumvrienden en wens ik jullie veel succes

met vriendelijke groeten,
Kenny
-
- Erelid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 20 mar 2008, 09:21
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Misschien een beetje "blondt!?"Opahak schreef:
Eeeehhh, hier heb ik dus 220,- voor betaald bij een bmw stealert. Wat nou geen scherp aanbod?
Paul

Soms kom je wel eens termen tegen waarvan je denkt.... wat is dat nou weer...
Een BMW Stealert....
Verklaar je eens nader....
Verder ook graag een nadere verklaring van "hier heb ik dus 220,- voor betaald" bedoel je daarmee de odessey accu?????
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

-
- Erelid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 20 mar 2008, 09:21
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Een BMW Stealert.... een stelende dealer???
Het antwoord is simpeler dan ik dacht....
Het antwoord is simpeler dan ik dacht....

Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
En een dealeRT is een BMW Dealer die een ruime voorraad RT's heeft staan en niet alleen maar GS-en, etc, denk ik dan zo?
:lol:

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
[
Misschien een beetje "blondt!?"
maar....
Soms kom je wel eens termen tegen waarvan je denkt.... wat is dat nou weer...
Een BMW Stealert....
Verklaar je eens nader....
Inderdaad een bmw dealer die overmatig hoge prijzen vraagt voor oa arbeidsloon en onderdelen.
Verder ook graag een nadere verklaring van "hier heb ik dus 220,- voor betaald" bedoel je daarmee de odessey accu?????[/quote]
Yep, inderdaad. In mijn oude ros heb ik voor dat bedrag een odessy laten plaatsen.
En inderdaad ga ik ervoor naar Kenny als in mijn huidige ros geen gloednieuwe gelaccu zat. Deze eerst maar eens opmaken!
Misschien een beetje "blondt!?"

Soms kom je wel eens termen tegen waarvan je denkt.... wat is dat nou weer...
Een BMW Stealert....
Verklaar je eens nader....
Inderdaad een bmw dealer die overmatig hoge prijzen vraagt voor oa arbeidsloon en onderdelen.
Verder ook graag een nadere verklaring van "hier heb ik dus 220,- voor betaald" bedoel je daarmee de odessey accu?????[/quote]
Yep, inderdaad. In mijn oude ros heb ik voor dat bedrag een odessy laten plaatsen.
En inderdaad ga ik ervoor naar Kenny als in mijn huidige ros geen gloednieuwe gelaccu zat. Deze eerst maar eens opmaken!
-
- Berichten: 72
- Lid geworden op: 29 mar 2009, 11:27
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: brand new 2015
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Diemen
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
_003 tja daar begin ik maar ff mee want mijn R1150Rt welke bij iets van een stealert vandaan komt heeft vandaag een grote beurt gehad bij Kenny en draait nu pas weer als een zonnetje, de onderdelen leken inderdaad niet vervangen te zijn bij aflevering, Kenny bedankt
enuhh @everybody, SERVICE met een
Groet,
Mick


Groet,
Mick
Only the strongest wil stay!
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Honda Shadow, Honda Pacific Coast, Honda Pan European ST 1100, Suzuki Dl 650, Suzuki Burgman AN400, Vespa LXV 50, BMW R1100RT(Biarritz blau), R1150RT(2003, Titan silber), R1200RT(2010, Thunder grey) R1200RT(2013, Light grey)(2015,R1200RT LC Calistograu}
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Zoals in dit stukje te lezen is heb ik vandaag Kenny wat werk laten doen.
Om 09:00 uur was ik daar, tijd voor koffie, peuk en praatje. Daarna aan de gang en ik besloot zelf ook mijn handen vuil te maken. Dat kan gewoon bij Kenny
Het plastic eraf, de veren eraf en de paarsen erop. Daarna nog even de koplamp vervangen.
En alles met een gezelligheid alsof je gewoon met een maat op een zonnige zaterdag effe aan 't hobby-en bent. Heerlijk.
Bandenspanning en remblokken worden ook gewoon even meegenomen in een controle, terwijl het niet op de "werkorder" staat.
Tussendoor nog wat koffie, beetje praten met wat buren (leuk buurmeisje trouwens...
).
De ademende vloermat blijft ondertussen gewoon onder de tafel liggen...
Kenny was benieuwd hoe ik de nieuwe veren zou vinden dus ik zegde toe hem te bellen als ik thuis was. Met een ommetje terug naar huis gereden en toen ik hem belde en zei dat de terugrit eigenlijk te kort was geweest wist hij precies wat ik bedoelde. De
zit nog steeds op m'n bek...
't Is dat ik een aantrekkelijk aanbod voor de a.s. 40.000 km. heb gekregen van de dealer, anders was ik daarvoor naar MSA gegaan.
Volgende klussen gaan zeker daarheen!
Want de gezelligheid, de glimlach, de aandacht voor en de kwaliteit van het werk zijn vanzelfsprekend!
Alleen jammer dat je tegenwoordig minstens twee weken van te voren moet afspreken... al is dat voor Kenny alleen maar positief!
Groet,
Eric
Om 09:00 uur was ik daar, tijd voor koffie, peuk en praatje. Daarna aan de gang en ik besloot zelf ook mijn handen vuil te maken. Dat kan gewoon bij Kenny

Het plastic eraf, de veren eraf en de paarsen erop. Daarna nog even de koplamp vervangen.
En alles met een gezelligheid alsof je gewoon met een maat op een zonnige zaterdag effe aan 't hobby-en bent. Heerlijk.
Bandenspanning en remblokken worden ook gewoon even meegenomen in een controle, terwijl het niet op de "werkorder" staat.
Tussendoor nog wat koffie, beetje praten met wat buren (leuk buurmeisje trouwens...

De ademende vloermat blijft ondertussen gewoon onder de tafel liggen...
Kenny was benieuwd hoe ik de nieuwe veren zou vinden dus ik zegde toe hem te bellen als ik thuis was. Met een ommetje terug naar huis gereden en toen ik hem belde en zei dat de terugrit eigenlijk te kort was geweest wist hij precies wat ik bedoelde. De

't Is dat ik een aantrekkelijk aanbod voor de a.s. 40.000 km. heb gekregen van de dealer, anders was ik daarvoor naar MSA gegaan.
Volgende klussen gaan zeker daarheen!
Want de gezelligheid, de glimlach, de aandacht voor en de kwaliteit van het werk zijn vanzelfsprekend!
Alleen jammer dat je tegenwoordig minstens twee weken van te voren moet afspreken... al is dat voor Kenny alleen maar positief!
Groet,
Eric
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Beste Forumbroeders,
MEDEDELING
Ik neem een vakantie pauze vanaf vrijdag 30 juli t/m zaterdag 7 augustus.
Dan is MSA weer gewoon open op dinsdag 10 augustus
Ik zal tijdens de vakantie dagen voor zo goed mogelijk alle emails beantwoorden.
met vriendelijke groeten
MEDEDELING
Ik neem een vakantie pauze vanaf vrijdag 30 juli t/m zaterdag 7 augustus.
Dan is MSA weer gewoon open op dinsdag 10 augustus

Ik zal tijdens de vakantie dagen voor zo goed mogelijk alle emails beantwoorden.
met vriendelijke groeten
-
- Erelid
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 20 mar 2008, 09:21
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hoi Kenny,
Na zo'n periode van hard werken kan ik me voorstellen dat je aan vakantie toe bent.
Het is je gegund.
Rust maar even lekker uit zodat je ons weer fris na de vakantie kan bedienen.
Enjoy!
Na zo'n periode van hard werken kan ik me voorstellen dat je aan vakantie toe bent.
Het is je gegund.
Rust maar even lekker uit zodat je ons weer fris na de vakantie kan bedienen.
Enjoy!
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hey Kenny,
Vakantie?? _003 Dat kan niet hoor... hoe moet dat nou met al je hulpbehoevende klanten?? _002
Nee hoor, die vakantie is je van harte gegund, die heb je verdiend!
En waarom maar een weekje? Gewoon twee of drie weken, net als elke andere "arbeider"...
En laat die emails maar lekker staan, je hebt vakantie dus ook geen zakelijke mail verwerken!
Geniet ervan en rust lekker uit, des te groter is de
als je weer terug bent.
Eric
Vakantie?? _003 Dat kan niet hoor... hoe moet dat nou met al je hulpbehoevende klanten?? _002
Nee hoor, die vakantie is je van harte gegund, die heb je verdiend!

En waarom maar een weekje? Gewoon twee of drie weken, net als elke andere "arbeider"...
En laat die emails maar lekker staan, je hebt vakantie dus ook geen zakelijke mail verwerken!

Geniet ervan en rust lekker uit, des te groter is de

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Eric
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Ik heb dat ook al geroepen tegen Kenny; twee weken nu en dan nog eens twee weken in de winterperiode.
Het was een innoverend jaar en dan moet je de accu ff goed opladen, gun jezelf die ruimte!
Je hebt het meer dan verdiend, en die twee weken zijn zo voorbij.
Serieus, ik roep....twee weken.
Het was een innoverend jaar en dan moet je de accu ff goed opladen, gun jezelf die ruimte!
Je hebt het meer dan verdiend, en die twee weken zijn zo voorbij.
Serieus, ik roep....twee weken.

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Misschien kunnen we hem die tweede week gewoon "geven" door de week van 10 augustus massaal NIET naar Kenny toe te gaan?
En 'm ook pas ná 17 augustus weer te gaan bellen en mailen... :lol:
Maar Kenny kennende staat die week al helemaal vol geplanned...
DMM, je hebt gewoon gelijk. Het is een heel drukke tijd voor Kenny geweest: net begonnen, (bijna ?) alles aanpakken en nu al zoveel klanten dat hij al twee of drie weken vol zit.
En ondanks dat gewoon de tijd voor de klant en de klus nemen en blijven
.
En 'm ook pas ná 17 augustus weer te gaan bellen en mailen... :lol:
Maar Kenny kennende staat die week al helemaal vol geplanned...
DMM, je hebt gewoon gelijk. Het is een heel drukke tijd voor Kenny geweest: net begonnen, (bijna ?) alles aanpakken en nu al zoveel klanten dat hij al twee of drie weken vol zit.
En ondanks dat gewoon de tijd voor de klant en de klus nemen en blijven

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Misschien inderdaad een idee, met z'n allen Kenny mijden van 10 augustus t/m 14 augustus
Als Kenny geen "echte" vakantie neemt, kunnen wij dat met z'n allen natuurlijk wel ff "regelen"
Maar even serieus;
Ik denk persoonlijk dat het verstandig is om "echt" vakantie te nemen, dat is gezond voor iedereen.
Mij lijkt het verstandig voor Kenny om het serieus te heroverwegen en te gaan voor 2 weken vakantie, mijn steun heeft hij, dat heb ik hem al heel duidelijk gemaakt :lol:
En als Kenny bezorgt is of dit zijn klanten “benadeeld” (2 weken vakantie) kan hij natuurlijk een pol maken, en vragen wat wij daar van vinden.
En bijvoorbeeld regelen dat zijn klanten bij een collega terecht kunnen.
Ik kan (en wil) hem zeker niet "dwingen" maar vanuit zijn klantenkring kunnen we natuurlijk wel proberen de positieve signalen af te geven; en roepen… doen!
Want uiteindelijk bepaald Kenny dit allemaal zelf, natuurlijk!

Als Kenny geen "echte" vakantie neemt, kunnen wij dat met z'n allen natuurlijk wel ff "regelen"

Maar even serieus;
Ik denk persoonlijk dat het verstandig is om "echt" vakantie te nemen, dat is gezond voor iedereen.
Mij lijkt het verstandig voor Kenny om het serieus te heroverwegen en te gaan voor 2 weken vakantie, mijn steun heeft hij, dat heb ik hem al heel duidelijk gemaakt :lol:
En als Kenny bezorgt is of dit zijn klanten “benadeeld” (2 weken vakantie) kan hij natuurlijk een pol maken, en vragen wat wij daar van vinden.
En bijvoorbeeld regelen dat zijn klanten bij een collega terecht kunnen.
Ik kan (en wil) hem zeker niet "dwingen" maar vanuit zijn klantenkring kunnen we natuurlijk wel proberen de positieve signalen af te geven; en roepen… doen!
Want uiteindelijk bepaald Kenny dit allemaal zelf, natuurlijk!
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Aan de andere kant: z'n zakelijke buren zullen dan misschien wel denken dat 't ineens niet goed met MSA gaat... tent open maar geen klanten!dutchmidiman schreef:Misschien inderdaad een idee, met z'n allen Kenny mijden van 10 augustus t/m 14 augustus![]()
Als Kenny geen "echte" vakantie neemt, kunnen wij dat met z'n allen natuurlijk wel ff "regelen"

Precies, en één week is niet "echt" vakantie, de helft ben je al kwijt met omschakelen van "werk" naar "vrij".dutchmidiman schreef:Maar even serieus;
Ik denk persoonlijk dat het verstandig is om "echt" vakantie te nemen, dat is gezond voor iedereen.
Goed idee, maar of hij daar naar wil luisteren...dutchmidiman schreef:... En als Kenny bezorgt is of dit zijn klanten “benadeeld” (2 weken vakantie) kan hij natuurlijk een pol maken, en vragen wat wij daar van vinden.
Ben je niet bang dat 'm dat klanten gaat kosten ? :lol:dutchmidiman schreef:En bijvoorbeeld regelen dat zijn klanten bij een collega terecht kunnen.
dutchmidiman schreef:uiteindelijk bepaald Kenny dit allemaal zelf, natuurlijk!

Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Beste forumvrienden
Ik zal ooit een keer op het forum cafe mijn gedachten los laten dus wil ik hier niet te off-topic te veel schrijven.
Het komt op neer dat het woord "service" zit in de naam van MSA en mijn insteek is dat atijd zo hoog in het vaandel te willen houden.
Hoe graag ik ook nu langer op vakantie wil en ook aan alle aangeboden lange toerritten wil deelnemen voel ik me verplicht om het even tot het motorseizoen afneemt even uitstellen. Ik ben nu ondernemer geworden met alle verantwoordelijkheid, en verplichtingtingen van dien. Vele van jullie hebben passie, toewijding, en kameraadschaap naar mij getoond. Niets minder dan lof vanuit mijn hart en dan wil ik dat ook aan jullie teruggeven. Voor mij is het heel anders geworden dan toen ik in loondienst was en kan ik nu vertellen dat het is voor mij geen gewone baan is die ik werk zou kunnen noemen. Er zit naar mij gevoel het woord "werk" niet meer in. Ja, het is waar dat ik nu heel moe thuis kom maar dan slaap ik 's-nachts heel lekker en ben ik de volgende dag weer erg fris. Mijn werk - life balance is weer in orde. Ik hou van wat ik doe en zeker ook van de posieve reacties die ik van jullie krijgen. Het gaat weer goed ! Vakantie komt er voor mij ook wel !
Ik wens iedereen een fijne vakantie seizoen
NB: afgelopen donderdag heb ik namens de Koningin mijn Nederlands nationaliteit gekregen en de eerst couplet van de Wilhelmus gezongen.
Groeten,
Kenny

Ik zal ooit een keer op het forum cafe mijn gedachten los laten dus wil ik hier niet te off-topic te veel schrijven.
Het komt op neer dat het woord "service" zit in de naam van MSA en mijn insteek is dat atijd zo hoog in het vaandel te willen houden.
Hoe graag ik ook nu langer op vakantie wil en ook aan alle aangeboden lange toerritten wil deelnemen voel ik me verplicht om het even tot het motorseizoen afneemt even uitstellen. Ik ben nu ondernemer geworden met alle verantwoordelijkheid, en verplichtingtingen van dien. Vele van jullie hebben passie, toewijding, en kameraadschaap naar mij getoond. Niets minder dan lof vanuit mijn hart en dan wil ik dat ook aan jullie teruggeven. Voor mij is het heel anders geworden dan toen ik in loondienst was en kan ik nu vertellen dat het is voor mij geen gewone baan is die ik werk zou kunnen noemen. Er zit naar mij gevoel het woord "werk" niet meer in. Ja, het is waar dat ik nu heel moe thuis kom maar dan slaap ik 's-nachts heel lekker en ben ik de volgende dag weer erg fris. Mijn werk - life balance is weer in orde. Ik hou van wat ik doe en zeker ook van de posieve reacties die ik van jullie krijgen. Het gaat weer goed ! Vakantie komt er voor mij ook wel !
Ik wens iedereen een fijne vakantie seizoen

NB: afgelopen donderdag heb ik namens de Koningin mijn Nederlands nationaliteit gekregen en de eerst couplet van de Wilhelmus gezongen.
Groeten,
Kenny
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
@ DMM
Ik denk dat we uitgepraat zijn... nu we Kenny's standpunt kennen.
Zoiets was wel te verwachten eigenlijk...
@ Kenny
Is goed, man! Gelukkig lees ik dat je na het motorseizoen een langere vakantie denkt te gaan houden... Moet je zeker doen!
Maar uuhhhhmmmm... met een RT komt er toch geen einde aan het motorseizoen ???

Eric
Ik denk dat we uitgepraat zijn... nu we Kenny's standpunt kennen.
Zoiets was wel te verwachten eigenlijk...

@ Kenny
Is goed, man! Gelukkig lees ik dat je na het motorseizoen een langere vakantie denkt te gaan houden... Moet je zeker doen!

Maar uuhhhhmmmm... met een RT komt er toch geen einde aan het motorseizoen ???

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Eric
-
- Berichten: 359
- Lid geworden op: 20 jan 2009, 11:20
- Type: R1100RT
- Locatie: Asten Heusden
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hoi Kenny,
Van harte proficiat met het verkregen van het Nederlandse nationaliteit
groet
Jan
Van harte proficiat met het verkregen van het Nederlandse nationaliteit

groet
Jan
-
- Berichten: 219
- Lid geworden op: 25 apr 2010, 12:08
- Type: R1100RT
- Bijz: Verlaagd met Hyperpro veren. TomTom GO 500.
- Land: FRANKRIJK
- Woonplaats of omgeving: Creuse.
- Locatie: Creuse
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Gefeliciteerd hier mee.ksimon schreef:NB: afgelopen donderdag heb ik namens de Koningin mijn Nederlands nationaliteit gekregen en de eerst couplet van de Wilhelmus gezongen.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

The Dog is in the house
In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
In bezit van:
BMW R60/5 1970 391.252 KM
Harley Davidson FXLR 1990 333.100 KM
BMW R1100RT 1998 310.128 KM
Nieuwe motor HD Dyna Low Rider mei 2015, 73053 KM.
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Kijk nou, ben ik zo met je vakantie bezig geweest dat ik dat helemaal over 't hoofd heb gezien...ksimon schreef:... NB: afgelopen donderdag heb ik namens de Koningin mijn Nederlands nationaliteit gekregen en de eerst couplet van de Wilhelmus gezongen ...

Van harte gefeliciteerd man, dat is hartstikke mooi!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Eric
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Gisteren (21 juli) nog even snel voordat Kenny met vakantie gaat een grote beurt voor de tourbuffel genomen.
Ik heb mee kunnen snuffelen in zijn keuken hoe alles te werk gaat.
Het is daarom zeker de moeite waard om de motor onderhanden te laten nemen door Kenny,wat werkt die man precies zeg.
Je weet precies waar je aan toe bent met de prijs en de afspraken die je maakt.
Je komt achteraf niet voor verrasingen te staan
Ook als je er naar toe gaat is het een leuk ritje.
Je komt langs hele dure villa's en landhuizen waarbij je je ogen uitkijkt.
Al met al een leuke dag gehad en de volgende keer krijgt mijn dame weer een onderhouds beurt bij Kenny
Groetjes van Pluut (een blijde rijder
) 
Ik heb mee kunnen snuffelen in zijn keuken hoe alles te werk gaat.
Het is daarom zeker de moeite waard om de motor onderhanden te laten nemen door Kenny,wat werkt die man precies zeg.
Je weet precies waar je aan toe bent met de prijs en de afspraken die je maakt.
Je komt achteraf niet voor verrasingen te staan
Ook als je er naar toe gaat is het een leuk ritje.
Je komt langs hele dure villa's en landhuizen waarbij je je ogen uitkijkt.
Al met al een leuke dag gehad en de volgende keer krijgt mijn dame weer een onderhouds beurt bij Kenny
Groetjes van Pluut (een blijde rijder


Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Vandaag voor een grote beurt naar Den Dolder gereden.
we werden zeer enthosiast ontvangen door de viervoetige receptioniste van Kenny welke al op ons stond te wachten.
Veel verhalen en ervaringen hebben we hier op het forum al kunnen lezen over service met een
. vandaag hebben we dit zelf mogen ervaren.
Het is gewoon geweldig zoals je ontvangen, geholpen en verwend wordt en je machiene gaat weer fluitend met je onderweg.
Na een grondige beurt ken je hem niet meer terug hij loopt als een goed gesmeert naaimachientje en gaat weer als de brandweer, Kenny echt top werk
je hebt er weer een zeer tevrede vaste klant bij
groetjes


we werden zeer enthosiast ontvangen door de viervoetige receptioniste van Kenny welke al op ons stond te wachten.
Veel verhalen en ervaringen hebben we hier op het forum al kunnen lezen over service met een

Het is gewoon geweldig zoals je ontvangen, geholpen en verwend wordt en je machiene gaat weer fluitend met je onderweg.
Na een grondige beurt ken je hem niet meer terug hij loopt als een goed gesmeert naaimachientje en gaat weer als de brandweer, Kenny echt top werk



je hebt er weer een zeer tevrede vaste klant bij
groetjes





Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Het was de hoogste tijd voor het monteren van een nieuwe accu. Na een belletje met Kenny kon ik een dag later, gistermiddag, al langskomen voor montage van de welbekende Odyssey accu. Na wat improvisatie van Kenny paste de oude aansluitingen goed op de nieuwe accu. Ook gelijk een nieuw LED stadslampje laten plaatsen. (Volgens Kenny kon ik met Xenon op de motor echt niet meer met dat oude gloeilampje rondrijden :lol: .)
Nette en eerlijke service!
Nette en eerlijke service!
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Hoi Allemaal,
Mijn Rode ros was aan een grote beurt toe en heb magic kenny zijn magie maar erop los gelaten. Alle cliche's zijn waar, precies en niet te duur.
Voorband vervangen en veel kleine dingen. Heb een hele leuke dag gehad, heb veel geleerd en bekeken en foto's gemaakt. De weg terug naar Leiden was een heel stuk korter dan de heenweg, wat liep de motor ineens zijdezacht
Schakelen veel beter door het vervangen van de bakolie met een 75w140 en een keramische toevoeging om slijtage tegen te gaan. Kenny heeft veel werk van mijn motor gemaakt alles zonder extra kosten.
Mijn topkoffer achter gelaten om deze in de kleur te spuiten. Alles met dezelfde liefde voor het machien gedaan. Kortom, kijk naar mijn onderschrift dan weet je voeldoende!!
Mijn Rode ros was aan een grote beurt toe en heb magic kenny zijn magie maar erop los gelaten. Alle cliche's zijn waar, precies en niet te duur.
Voorband vervangen en veel kleine dingen. Heb een hele leuke dag gehad, heb veel geleerd en bekeken en foto's gemaakt. De weg terug naar Leiden was een heel stuk korter dan de heenweg, wat liep de motor ineens zijdezacht

Mijn topkoffer achter gelaten om deze in de kleur te spuiten. Alles met dezelfde liefde voor het machien gedaan. Kortom, kijk naar mijn onderschrift dan weet je voeldoende!!
-
- Berichten: 365
- Lid geworden op: 14 jul 2010, 20:39
- Type: R1250RT
- Bijz: 2024 Sport racing blue metallic 2
- Land: NLD
- Woonplaats of omgeving: Ermelo
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT




Twee weken geleden eerst maar eens gaan kijken bij Kenny. Na alle verhalen gelezen te hebben was ik toch wel nieuwsgierig. Overtuigd hadden de verhalen me overigens al

Van een particulier had ik enige weken geleden een 1150 rt gekocht, waarvan de onderhoudshistorie nogal te wensen overliet. Sterker nog, het baasje had eigelijk geen flauw benul

De beoordeling door Kenny: "De vis is zeker niet te duur betaald". Pffffff, een pak van mijn hart natuurlijk.
Uiteraard wilde ik direct een grote beurt uit laten voeren en moesten als eerste reparaties gedaan worden om de technische staat van de motor weer op peil te krijgen. De barst in de spiegel kan altijd later nog aangepakt worden.
Vandaag heeft Kenny wat mij betreft 'superwerk' vericht. Conform afspraak heeft hij alles keurig gerepareerd/onderhouden. Schijven, banden, accu, stadslampje, grote beurt, remblokken. Het leuke was bovendien, dat ik alles heb kunnen afkijken van hem. Hij heeft me veel geleerd vandaag en heeft mij zelf soms ook aan het werk gezet. Al met al een erg leuke en nuttige dag. En de kosten...tja, de vis is nog steeds niet te duur betaald

Kenny, thanks. Job well done! Binnenkort neem ik een zak koffie en koekjes voor je mee :-)
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Robin0341 schreef:
Kenny, thanks. Job well done! Binnenkort neem ik een zak koffie en koekjes voor je mee :-)
, Robin.
UMMM lekkere cookjes zijn altijd welkom

gr,
Kenny
Re: FORUMKORTING BIJ MOTOR SERVICE AMERSFOORT
Beste forumleden en lezers,
Hier een voorbeeld van het spuitwerk van MSA. Gedaan door Kenny himself. bewonder het resultaat

Hier een voorbeeld van het spuitwerk van MSA. Gedaan door Kenny himself. bewonder het resultaat

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 3078 Weergaves
-
Laatste bericht door Hazeldonk
-
- 1 Reacties
- 2558 Weergaves
-
Laatste bericht door BertL
-
- 4 Reacties
- 4656 Weergaves
-
Laatste bericht door wil_kok
-
- 2 Reacties
- 2547 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-
-
Mini-tour met Kenny van Motor Service Amersfoort
door Inspector Gadget » » in Stuur je RT filmpje in - 0 Reacties
- 1927 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget
-