Lucky Luke

Forum voor degene bij wie HET helemaal fout ging of slechts een "momentje" had. (Alleen serieuze postings en reacties graag)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Egbert van zalk
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 nov 2010, 08:36
Type: R1150RT
Bijz: Graphit Grau Metallic
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nunspeet

Lucky Luke

Ongelezen bericht door Egbert van zalk »

Gistermiddag had ik een klassieker!
In ons dorp hebben we een Tango pomp die op donderdag een (klein) beetje minder terreuro's per liter vraagt.
Vanaf m'n werk ga ik dus, om druk verkeer te ontlopen, via een touritische route naar deze sapverstrekker.
Op een 60 km weg met verhoogde kruisingen komt er, voor mij van links, een wat oudere Audi 80 aansukkelen.
Ik zie hem afremmen, de wat oudere voerman kijkt mij aan, dus ik rijd de kruising op.
Midden op de kruising, ik rijd ongeveer 30, komt de Audi toch wel héél erg dichtbij! :O
Gas bijgeven! is m'm eerste reactie, ik voel een licht tikje en hoor een krakend en raammelend geluid.
In mijn spiegel zie ik mijn linker koffer vrolijk over straat stuiteren en met een hartslag van 200 zet ik mijn RT stil.
De Audi is gestopt en de bestuurder stapt bevend uit.
Hij kijkt mij onderzoekend aan (hij is 1.65m. ik ben 1.97m. en heb mijn helm nog dicht dus je weet maar nooit!) :twisted:
En je weet al wat hij gaat zeggen: ik heb je helemaal niet gezien! _001
Het kwam er zo beteutert uit, Ik kon het hem eigenlijk niet eens kwalijk nemen :lol:
Affijn, koffer zwaar geschaafd en gebutst en een ophanghaak afgebroken. _003
We hebben het allemaal geregeld wat verzekeren betreft, dus dat gaat wel goed komen.
Vandaag met een koffer minder aan de RT rondgereden, maar het voelt geamputeerd, dus
met enkele tie-wraps lijkt het weer een beetje op een echte RT.
Zondag naar het RT treffen om dit alles te vergeten lijkt me wel een goed idee, dus tot dan! _004

EgbeRT
Rijd nóóit sneller dan je bankrekening toelaat!
Gebruikersavatar
Berrybeer
2023
2023
Berichten: 1414
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:40
Type: R1150RT
Bijz: met alles d'rop & d'ran..
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Uden
Locatie: Uden

Re: Lucky Luke

Ongelezen bericht door Berrybeer »

Da's mooi balen Egbert... _003

Toch knap dat je je brommert overeind kon houden nadat je koffer eraf werd gereden.. _004 . Vorig jaar vergat ik vanuit stilstand dat ik tussen twee amsterdammertjes stond en lag ik meteen tegen de klinkers nadat mijn koffer erachter was blijven hangen.. _002 _002
Maar het is helaas idd een bekend verschijnsel....je hebt oogcontact met de automobilist en denkt die ie je voorrang zal gaan verlenen....
Kzal je brommert zondag een extra aaitje over z'n bolletje geven... :D :D
Gebruikersavatar
BertL
2024
2024
Berichten: 835
Lid geworden op: 24 jul 2009, 16:58
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: K1200GT/2008
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ommen
Locatie: Ommen

Re: Lucky Luke

Ongelezen bericht door BertL »

Egbert,
Je zult wel enorm geschrokken zijn net als de oude man in de Audi 80, maar je hebt het heel goed opgelost....
Graag tot zondag !
GrTz
BertL
Gesloten

Terug naar “(bijna) In de kreukels”