Zal ik het doen?

Ben je opzoek naar een andere motor en wil je een BMW R...RT kopen? Stel dan je vragen aan de huidige eigenaren.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Ik heb de mogelijkheid om een 1200RT te kopen uit 2008 met 138.000 km op de teller.
Geen opties en ziet er nog goed uit.
Wordt afgeleverd met een grote beurt, nieuwe banden en accu en bovendien een half jaar garantie.
Prijs €6.500,-

Wie heeft er hier ervaring met een 1200 met dergelijke km stand?

Advies/tips? _001
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
japachap
Berichten: 771
Lid geworden op: 11 jan 2011, 19:46
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enschede

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door japachap »

Zal de grote beurt gedaan worden bij een BMW dealer- anders is het geen grote beurt...?
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
concours
Berichten: 236
Lid geworden op: 27 jun 2013, 23:18
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1100GS + R1150RT + R1200GS Adventure + K1100LT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tussen zee en Zaan
Locatie: Zaanstad

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door concours »

Vraagprijs klinkt redelijk. Km stand hoeft geen belemmering te zijn voor een goed functionerende motor. Pluspunten zijn als de onderhoudshistorie bij de motor aanwezig is. Maar dat moet haast wel, want iemand die >20.000 km per jaar rijdt, heeft waarschijnlijk een motor van de zaak gehad. Als hij bij een BMW dealer staat met een half jaar garantie, dan doen. Zoniet, dan goede afspraken maken wat bij hun de "grote beurt inhoudt?
Laatst gewijzigd door concours op 24 jan 2015, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
R1100RT; R1150RT; R1100GS; R1200GSA; K1100LT (ex. Jos WRSM)
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

WaltzingMatilda schreef:Ik heb de mogelijkheid om een 1200RT te kopen uit 2008 met 138.000 km op de teller.
Geen opties en ziet er nog goed uit.
Wordt afgeleverd met een grote beurt, nieuwe banden en accu en bovendien een half jaar garantie.
Prijs €6.500,-

Wie heeft er hier ervaring met een 1200 met dergelijke km stand?

Advies/tips? _001
Ach die van mij, uit 2005, met 214000km, op de teller rijdt er gewoon nog een 100000km bij, bij goed onderhoud en als er normaal mee gereden is lijkt het mij geen probleem en de opties zijn alleen maar toevoegingen die niets afdoen aan het rijplezier. _004

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Ton1959 »

japachap schreef:Zal de grote beurt gedaan worden bij een BMW dealer- anders is het geen grote beurt...?
De grote beurt bij een dealer kan dan misschien wel een grote beurt zijn maar het meest belangrijke is dat men de grote beurt goed doet. En volgens mij is dan de persoonlijke instelling van de monteur die er aan werkt zeer belangrijk. Bij genoeg bedrijven wil ik al niet meer verder kijken als ze alleen de olie nog maar verversen. De liefde voor het vak lijkt vaak al jaren niet meer aanwezig. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Ton1959 schreef:
japachap schreef:Zal de grote beurt gedaan worden bij een BMW dealer- anders is het geen grote beurt...?
Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.
MSA?? Bijvoorbeeld is geen BMW dealer maar vakmanschap is daar meer dan volop aanwezig _004 -kwijling-

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Gebruikersavatar
Eric r1200rt
Berichten: 320
Lid geworden op: 02 dec 2012, 08:08
Type: R1200RT
Bijz: Esa, c.c., zadelverw., Senna SMH5, zumo 660
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Limburg

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Eric r1200rt »

Als je m echt wilt kopen, breng dan op het laatste moment de wens voor een jaar garantie in. Dat kost de dealer out of pocket niets en ook geen marge (althans niet op moment van verkoop) en biedt jou extra zekerheid (zeker als je m nu in de winter koop).

Groet, Eric.
4 wheels move the body, 2 wheels move the soul
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Hazeldonk schreef:
WaltzingMatilda schreef:Ik heb de mogelijkheid om een 1200RT te kopen uit 2008 met 138.000 km op de teller.
Geen opties en ziet er nog goed uit.
Wordt afgeleverd met een grote beurt, nieuwe banden en accu en bovendien een half jaar garantie.
Prijs €6.500,-

Wie heeft er hier ervaring met een 1200 met dergelijke km stand?

Advies/tips? _001
Ach die van mij, uit 2005, met 214000km, op de teller rijdt er gewoon nog een 100000km bij, bij goed onderhoud en als er normaal mee gereden is lijkt het mij geen probleem en de opties zijn alleen maar toevoegingen die niets afdoen aan het rijplezier. _004

Ben
OK, klinkt goed.
Maar nooit echte problemen gehad zoals, cardan, versnellingsbak, koppeling of andere dure ongemakken?
Motor kan ik kopen bij niet BMW dealer maar wel iemand met verstand van BMW's.
Heb er mijn huidige 1100rt ook gekocht en tot nu toe zonder problemen.

Zoek ik op speurders.nl naar een 1200RT uit 2008 dan zijn die zomaar €3.500,- tot € 5.000,- duurder (maar uiteraard wel met een ton minder gelopen)
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

WaltzingMatilda schreef:
Hazeldonk schreef:
WaltzingMatilda schreef:Ik heb de mogelijkheid om een 1200RT te kopen uit 2008 met 138.000 km op de teller.
Geen opties en ziet er nog goed uit.
Wordt afgeleverd met een grote beurt, nieuwe banden en accu en bovendien een half jaar garantie.
Prijs €6.500,-

Wie heeft er hier ervaring met een 1200 met dergelijke km stand?

Advies/tips? _001
Ach die van mij, uit 2005, met 214000km, op de teller rijdt er gewoon nog een 100000km bij, bij goed onderhoud en als er normaal mee gereden is lijkt het mij geen probleem en de opties zijn alleen maar toevoegingen die niets afdoen aan het rijplezier. _004

Ben
OK, klinkt goed.
Maar nooit echte problemen gehad zoals, cardan, versnellingsbak, koppeling of andere dure ongemakken?
Motor kan ik kopen bij niet BMW dealer maar wel iemand met verstand van BMW's.
Heb er mijn huidige 1100rt ook gekocht en tot nu toe zonder problemen.

Zoek ik op speurders.nl naar een 1200RT uit 2008 dan zijn die zomaar €3.500,- tot € 5.000,- duurder (maar uiteraard wel met een ton minder gelopen)
Er is een kruiskoppeling en lagers vervangen bij 150000km, koppeling vervangen bij 200900km verder geen bijzonderheden of je moet het vervangen brandstofpomp spannend vinden (bij 45000km). verder natuurlijk het gebruikelijke, remschijven en zo maar bij zoveel kilometers hoort dat natuurlijk.

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Heb je nog enig idee wat het vervangen van de koppeling gekost heeft, ik neem aan dat de koppeling compleet vervangen is met drukgroep etc. etc.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

WaltzingMatilda schreef:Heb je nog enig idee wat het vervangen van de koppeling gekost heeft, ik neem aan dat de koppeling compleet vervangen is met drukgroep etc. etc.
Natuurlijk kan ik dat, alles is vervangen, ex BTW 764,46 euro, bij Kenny. In de ochtend brengen, morgen aan het eind van de middag klaar was er bij inbegrepen. Service met een Big RT Smile
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Als je erg twijfelt, maak dan een lange proefrit met een tussenstop bij Kenny en laat MSA een oordeel vellen, biedt erg veel zekerheid.

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
aartjan
Berichten: 32
Lid geworden op: 22 jul 2010, 23:43
Type: R1200RT
Bijz: altijd
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: biddinghuizen
Locatie: Biddinghuizen

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door aartjan »

volgens mij geen problem. ik heb 2 weken geleden mijn " nieuwe " 1200 opgehaald, 118000 op de teller. rijd gewoon goed en fijn. Ook garantie en beurt, geode banden. ben van mening je er beter 1 met deze km stand kan aanschafen, vaak goed onderhouden want als je veel rijd wil je niet stil komen staan,

groet aartjan
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door EileRT »

Hazeldonk schreef:MSA?? Bijvoorbeeld is geen BMW dealer maar vakmanschap is daar meer dan volop aanwezig
Hazeldonk schreef:Als je erg twijfelt, maak dan een lange proefrit met een tussenstop bij Kenny en laat MSA een oordeel vellen, biedt erg veel zekerheid.
Absoluut . . . + 1! Ik zou een aankoopkeuring laten doen bij MSA, dat kost je een paar centen, maar dan weet je zeker wat je koopt! _004
Laatst gewijzigd door EileRT op 24 jan 2015, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ton1959
Berichten: 3174
Lid geworden op: 14 feb 2013, 20:47
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Tilburg
Locatie: Tilburg

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Ton1959 »

aartjan schreef:volgens mij geen problem. ik heb 2 weken geleden mijn " nieuwe " 1200 opgehaald, 118000 op de teller. rijd gewoon goed en fijn. Ook garantie en beurt, geode banden. ben van mening je er beter 1 met deze km stand kan aanschafen, vaak goed onderhouden want als je veel rijd wil je niet stil komen staan,

groet aartjan
Ik vind dat een aparte conclusie.
Wij hadden vroeger regelmatig auto's die kwamen met 60000km op de teller voor de eerste grote beurt. En dat zei men dat men geen tijd had voor de beurt . Dus veel rijden en weinig onderhoud is ook vaak het geval. Of gewoon 10000km te laat voor de grote beurt.
Wat wel gunstig is bij meer lange afstanden rijden is dat het voor het motorblok een stuk beter is dan stads rijden en veel korte ritjes. Dus liefst zoveel mogelijk snelweg kilometers. Volgens mij wil niemand graag stil komen staan of je nou veel of weinig rijd. Ik rijd weinig maar de motor krijgt veel onderhoud. En ik rijd weinig kilometers maar wat ik rijd zijn bijna altijd lange afstanden.
Beamietoo

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Zoals Hazeldonk zei is een goede gedocumenteerde onderhouds historie de beste begin. De BMW is gebouwd om kms te maken. En zoals Ton1959 zegt is een lage km stand geen garantie voor een betrouwbare motorfiets.
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Het blijft waarschijnlijk toch een beetje geluk hebben of je een goede motorfiets koopt.
Met een motorfiets met een lage km stand kun je natuurlijk ook pech krijgen.
Mijn insteek in dezen is echter dat, als ik de RT koop voor het in verhouding lage bedrag, er nog genoeg geld overblijft voor eventuele reparaties.
Het is nogal een verschil € 6.500,- of € 10.895 voor een motor met 100.000 minder op de teller.
Voor deze bijna € 4.500,- kan er al heel wat gerepareerd worden en rij je daarna wel weer met bijvoorbeeld een nieuwe koppeling.
Het is waarschijnlijk ook nog eens zo dat er al diverse kapotte onderdelen inmiddels vervangen zijn.

Komende week probeer ik een proefritje te regelen en misschien wordt er dan e.e.a. duidelijker.
De tip van het jaar garantie zal ik in ieder geval meenemen. :!:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Heb het toch maar niet gedaan.
Motor had teveel gerepareerde lakbeschadigingen, onderhuids en op de velgen zag je duidelijk dat er geschuurd en gespoten was.
In de showroom zag het er prima uit zo'n motor helemaal gepoetst en blinkend maar ik ken de 1e monteur goed :idea:
Achteraf gezien was het toch misschien niet zo'n goed idee aangezien ik ongeveer 25.000 km per jaar rij.
Als je hem dan over een jaartje of 2 wilt inruilen zie ik de bui al hangen: Een RT met 195.000 op de teller? Tja wat moet ik je daar nou nog voor teruggeven?

Dus ben ik nu weer zoekende.... :roll:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Dingeman
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 nov 2011, 11:31
Type: R1200RT
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Dingeman »

In een ander draadje ben jij op een reeks op dit forum te koop staande RT,s aan het reageren geweest. Daar zit vast en zeker wel wat tussen. Je moet alleen niet "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten". Als je voornemens ben om inderdaad 25.000 km per jaar te gaan rijden (en dat meerdere jaren aaneen), zou ik zeggen dat je daarin moet investeren.
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
Beamietoo

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Dingeman schreef:In een ander draadje ben jij op een reeks op dit forum te koop staande RT,s aan het reageren geweest. Daar zit vast en zeker wel wat tussen. Je moet alleen niet "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten". Als je voornemens ben om inderdaad 25.000 km per jaar te gaan rijden (en dat meerdere jaren aaneen), zou ik zeggen dat je daarin moet investeren.
_004
Beamietoo

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Beamietoo »

WaltzingMatilda schreef:Ik heb de mogelijkheid om een 1200RT te kopen uit 2008 met 138.000 km op de teller.
Geen opties en ziet er nog goed uit.
Wordt afgeleverd met een grote beurt, nieuwe banden en accu en bovendien een half jaar garantie.
Prijs €6.500,-

Wie heeft er hier ervaring met een 1200 met dergelijke km stand?

Advies/tips? _001
Laat eerst een aankoop inspectie uitvoeren !
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Dingeman schreef:In een ander draadje ben jij op een reeks op dit forum te koop staande RT,s aan het reageren geweest. Daar zit vast en zeker wel wat tussen. Je moet alleen niet "voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten". Als je voornemens ben om inderdaad 25.000 km per jaar te gaan rijden (en dat meerdere jaren aaneen), zou ik zeggen dat je daarin moet investeren.
Daar heb je gelijk in, ben net terug van een uurtje proefrijden op een "90" jaar 1200RT van 2014.
Beviel (uiteraard) erg goed op wat kleine dingetjes na zoals schokkerig rijden bij een laag toerental, geen prettige banden (Metzeler) en veel reflecties zodat de informatie van de boordcomputer amper af te lezen was. Ook viel de windbescherming een beetje tegen, had er meer van verwacht.

Het verschil daarin tegen tov mijn huidige 1100 is natuurlijk enorm.
Ga deze week nog op een andere plaats kijken....dus wie weet!
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

De kogel is (eindelijk) door de kerk...
Vanaf vrijdag 20 februari ben ik de gelukkige eigenaar van een 2010 uitvoering van de R1200RT met alle opties.
Foto's volgen, bedankt voor jullie goede adviezen Big RT Smile
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Wolfs RT
Berichten: 706
Lid geworden op: 12 sep 2009, 11:49
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1200GSA-LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: 't Gooi

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Wolfs RT »

Gefeliciteerd! Bij welke BMW dealer heb je 'm gekocht?

Ben benieuwd naar de foto's!

Nog 5 nachtjes slapen.....
Now:
BMW R1200GSA-LC '15

Before:
BMW R1200RT '10 (DOHC)
BMW R1200RT '05
Honda XL1000V (Varadero) '99
Honda VT700 (Shadow) '86
Gebruikersavatar
Nico4sen
2023
2023
Berichten: 990
Lid geworden op: 03 jul 2011, 12:26
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Gefeliciteerd
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Wolfs RT schreef:Gefeliciteerd! Bij welke BMW dealer heb je 'm gekocht?

Ben benieuwd naar de foto's!

Nog 5 nachtjes slapen.....
Dank je wel, Van Harten in Amersfoort.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
WaltzingMatilda
Berichten: 880
Lid geworden op: 14 sep 2014, 08:37
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Nico4sen schreef:Gefeliciteerd
Dank je wel, nu maar hopen dat het komend weekend mooi weer gaat worden :mrgreen:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Gebruikersavatar
Arjan W
2024
2024
Berichten: 507
Lid geworden op: 22 apr 2013, 20:45
Type: R1150RT
Bijz: De bestuurder
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Re: Zal ik het doen?

Ongelezen bericht door Arjan W »

Gefeliciteerd! Veel plezier ermee.
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
Gesloten

Terug naar “R....RT kopen ja of nee?”