Nieuw hier

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
maRcBMWR
Berichten: 9
Lid geworden op: 15 aug 2023, 10:19
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R1150R
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Twente

Nieuw hier

Ongelezen bericht door maRcBMWR »

Beste mensen,

Het ging weer kriebelen... Op mijn 18e verjaardag had ik mijn eerste motorles en er volgde vele jaren motorrijden. Het begon met een Heinkel scooter uit 1960 en vervolgens een XS650, dan een CB500, XV920 en toen de eerste BMW, een K100RT, fantastisch. Later heb ik er ook nog een zijspan aan laten schroeven, dat was wat minder. En vervolgens een lange motorpauze met de kinderen klein etc etc. En sinds deze zomer weer helemaal blij met een boxer dit keer die ik altijd al eens wilde rijden. Zonder RT achter zijn naam, maar wie weet, wat niet is kan nog komen. Het rijden is een feest, helemaal sinds ik er sinds een paar dagen een recyclizer in gestopt heb. De motor loopt zoveel soepeler, echt fantastisch! Naast rijden vind ik sleutelen op zijn tijd ook erg leuk om te doen. Maar met mijn oude RT viel er (naast een beetje onderhoud) weinig te sleutelen want hij deed het altijd. Ben benieuwd hoe dat met deze R1150R gaat zijn.
BMW R1150R.png
Hartelijke groet,

Marco

Hengelo (Ov)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4483
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw hier

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marco,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro met je super mooie R1150R en helemaal TOP dat je er zoveel plezier aan beleefd. Uiteindelijk gaat het toch daarom! _004

Veel plezier ook op ons forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw hier

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Marco, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1150R en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”