Gejat

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Gejat

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Dag, uit mijn garage is mijn helm met daarop de Camos 500 gejat. Onverlaten hebben de elektrische deur proberen te openen met de hand en dat gaat tot ongv. 50 a 60 cm dan treed er een mechanische beveiliging in werking en kan hij niet verder open. Een auto / motor jatten is dus onmogelijk. Kennelijk had men zo de pest in dat men mijn helm, die altijd op de RT ligt, heeft meegenomen. Dus nu rij ik met een oude integraal (knal rood) in het rond en moet opzoek naar nieuwe helm en communicatie. Hopelijk vergoedt de verzekering een deel van de schade maar je maakt toch altijd weer extra kosten. _002 Ik denk dat ik weer een Shoei helm neem, hij beviel best maar nu is er de Scala Rider G4 en dat lijkt me een goede vervanger voor de Camos 500. Deze is net uit maar heeft iemand al ervaring er mee, uberhaupt met Scala?

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
sanderh

Re: Gejat

Ongelezen bericht door sanderh »

Erg kl :O :O te.
Scala G4:
zie viewtopic.php?f=41&t=1775" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door sanderh op 14 apr 2010, 21:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Beamietoo

Re: Gejat

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Kl**tzakken !!! _003

gr,
Kenny
Gert

Re: Gejat

Ongelezen bericht door Gert »

inderdaad kl Oia te. Maar toch al een geluk dat je motor niet weg is !!!
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Gejat

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Ja zeker is dat een positief puntje dank zij de mechanische beveiliging is de RT gelukkig blijven staan en eerlijk gezegd is het aanschaffen van een nieuwe helm en Scala Rider G4 niet zo'n straf :) al is de uitgave wel onverwacht.
Hopelijk maakt de verzekering het iets minder bezwaarlijk. ;)

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
sanderh

Re: Gejat

Ongelezen bericht door sanderh »

Scale G4 € 209,=
Waypoint is iets duurder € 225,=
Bevalt mij tot op heden goed. (nog niet alle functies uitgeprobeerd)
Ik heb nog maar 1 "ding" wat ik uit wil zoeken en dat is dat het volume niveau van de radio harder is als de telefoonfunctie en navigatie.
Wat ik wel leuk vind is dat hij gesproken berichten heeft, dus wanneer hij gekoppeld is met de telefoon zegt zij:"Mobile connected" zodat je weet dat hij verbonden is en dus niet hoeft te gaan kijken.
Tevens rijd ik er nu vanaf donderdag 8 april elke dag mee hen en weer naar mijn werk, circa 45 minuten enkele reis, plus een keer extra heen en weer, met de radio aan en de accu is nog niet leeg. Ben benieuwd hoe lang hij het vol gaat houden.
Laatst gewijzigd door sanderh op 12 jul 2010, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Gejat

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Leuk dat je er mee rijdt en nog leuker je laat ons delen in je ervaring ermee. Ik ben ook benieuwd hoelang de accu het volhoudt! Vandaag m'n nieuwe helm alvast gehaald, dat rijdt lekkerder.

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Gebruikersavatar
Hazeldonk
Berichten: 740
Lid geworden op: 24 dec 2008, 15:25
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Gejat

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

Gelukkig, ik heb nog wel niets van de verzekering gehoord maar met een oude rode helm rondrijden kon echt niet langer dus heb ik een Shoei Mulitec gekocht en de G4 Scala Rider, ben erg benieuwd hoe de G4 gaat bevallen.

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Gesloten

Terug naar “RT Café”