Even voorstellen.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

vetboy
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 apr 2014, 17:47
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Engelen

Even voorstellen.

Ongelezen bericht door vetboy »

Hallo ik ben Hans, 57 jaar en inmiddels al 33 jaar aan het rijden. Ooit begonnen op een Honda CB400 en al snel op een BMW R650 overgestapt. De laatste jaren heb ik op cruisers gereden van Yamaha, XV1600 en XV1900. Dat rijdt heerlijk comfortabel maar is niet echt geschikt om lekker te touren en voor het betere bochtenwerk. Dus het kriebelde om toch maar weer een tourmotor te gaan kopen en uiteindelijk is dat een BMW R1200RT geworden van 2011. Ik heb er nog niet echt veel kilometers op zitten maar dat zal zeker gaan gebeuren volgende week. lekker een paar dagen naar Luxemburg . De eerste kilometers waren al goed en ik moet zeggen als je er even op rijdt dan merk je pas het verschil tussen sturen op een cruiser en deze RT. Hij rijdt geweldig.
Ik heb goede ervaringen met het forum van de Yamaha club en ga er vanuit dat ook dit forum een bijdrage gaat leveren aan mijn kennis over de RT en het rijden ermee. In ieder geval wens ik jullie veel succes met dit forum en veel veilige kilometers toe. -1200-
Gebruikersavatar
Franky
Berichten: 985
Lid geworden op: 15 mei 2013, 21:36
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
Gebruikersavatar
Bert M
Erelid
Erelid
Berichten: 2313
Lid geworden op: 26 dec 2011, 16:45
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door Bert M »

Hoi Vetboy...

Grappige nickname _004 welkom op ons mooie RT-forum !

Veel plezier met je -1200- en goede reis naar Luxemburg, maar dat gaat op je nieuwe BrommeRT wel lukken

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
J vd B te V

Re: Even voorstellen.

Ongelezen bericht door J vd B te V »

welkom bij ons forum,
Jij woont ook mooi in de buurt van mooie routes langs de Maas dus moet je wel een toermotor hebben! _004
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”