ABS = een must
- JOS WRSM
- Forumoprichter en -beheerder
- Berichten: 4371
- Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Bijz: momenteel motorloos
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
- EileRT
- Forumbeheerder
- Berichten: 4482
- Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
-
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 03 sep 2014, 21:50
- Type: Overig R-serie
- Bijz: 2012 R1200R
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Haaften
Re: ABS = een must
Helemaal goed.
Je hoeft het maar 1 keer in je leven nodig te hebben. Of voor iemand anders zijn/haar leven.
Je hoeft het maar 1 keer in je leven nodig te hebben. Of voor iemand anders zijn/haar leven.
- Baird
- 2023
- Berichten: 4308
- Lid geworden op: 21 mar 2009, 17:49
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: ABS = een must
Absoluut +1 !
Alle verhalen over nadelen als 'ik rem beter' en 'sneller': g l l, het gebeurd altijd onverwacht. Het heeft mij al een keer of 3 de nodige schade gescheeld. Ik rij het hele jaar door, voor de mooi weer rijders ligt het mogelijk wat minder kritisch.
Alle verhalen over nadelen als 'ik rem beter' en 'sneller': g l l, het gebeurd altijd onverwacht. Het heeft mij al een keer of 3 de nodige schade gescheeld. Ik rij het hele jaar door, voor de mooi weer rijders ligt het mogelijk wat minder kritisch.
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volkswagen Eos
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x) 450k+ km
- Lemoi
- Berichten: 687
- Lid geworden op: 12 feb 2012, 21:08
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: 's-Hertogenbosch
Re: ABS = een must
Juist ook recreatieve rijders! Daar ze wat minder rijden en zeker na de winter het gevoel voor de motor en dus ook het remmen, minder kan zijn
- Mariecke
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 26 okt 2014, 22:02
- Type: R1200RT
- Bijz: 2005, Granit-grau, Topkoffer, Xenon
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Re: ABS = een must
+1
Privé gebruik ik 'm gelukkig zelden, op het werk met enige regelmaat. Zonder was ik al meerdere keren afgestapt.
Privé gebruik ik 'm gelukkig zelden, op het werk met enige regelmaat. Zonder was ik al meerdere keren afgestapt.
BMW R 1200 RT (2005) 10/2014 -
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006
When nothing goes right, go left
Suzuki GSF 650 SA Bandit (2005) 05/2007 -
Honda NTV 650 Revere (1989) 06/2006 - 05/2007
Honda V45 Sabre (1988) 03/2006 - 06/2006
When nothing goes right, go left
- Duiker
- Berichten: 121
- Lid geworden op: 07 aug 2010, 19:18
- Type: R1100RT
- Land: Frankrijk
- Woonplaats of omgeving: Correze
- Locatie: Correze
Re: ABS = een must
Ik heb hem nooit nodig gehad, maar ik ben blij dat hij er is voor die ene keer dat ik hem wel nodig heb.
Groeten, Fred
Groeten, Fred
Sit Mare Securum
In bezit van:
Harley Davidson FXLR 1990 340.900 KM
BMW R1100RT,1998 met 312.153 KM
Harley Davidson, Dyna Low Rider mei 2015 met 76033 KM
In bezit van:
Harley Davidson FXLR 1990 340.900 KM
BMW R1100RT,1998 met 312.153 KM
Harley Davidson, Dyna Low Rider mei 2015 met 76033 KM
Re: ABS = een must
Ik heb ooit eens een slipcursus gevolgd speciaal voor op de motor. Dit waren oude motorem zonder ABS, met een frame aan de zijkant zodat je niet helemaal onderuitgaat (je raakt net de grond niet aan).
Een heel
Bijzondere ervaring en ik was erg blij met m'n RT met ABS toen ik weer naar huis reed.... :)
Sent from my iPhone aan alle forumleden
Een heel
Bijzondere ervaring en ik was erg blij met m'n RT met ABS toen ik weer naar huis reed.... :)
Sent from my iPhone aan alle forumleden