zumo 590 mp3 kwijt?

Garmin, TomTom of toch maar een routerol

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
Gebruikersavatar
bmwalter
Berichten: 387
Lid geworden op: 12 jul 2010, 20:17
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen
Locatie: Nijmegen

zumo 590 mp3 kwijt?

Ongelezen bericht door bmwalter »

Vanwege een aanstaande buitenlandse reis zonder internet heb ik in mijn zumo 590 een geheugenkaartje met wat mp3-tjes geplaatst. Het heeft gewerkt: ik kon er in zoeken, ze beluisteren, helemaal goed. Ik ben een keer zonder de Zumo op stap gegaan en heb geluisterd naar Spotify via de telefoon. Ging ook goed.
Nou komt het: nu kan ik de bestanden op het kaartje niet meer beluisteren. In de 590 kan ik alleen maar kiezen voor de bedrade aansluiting voor een mp3-speler (die ik nog nooit gebruikt heb) en de bluetoothverbinding met het muziek-deel van de telefoon. Een knop om te kiezen voor de bestanden op het kaartje kan ik niet vinden.

Wat doe ik verkeerd of zie ik over het hoofd?
(verkeerde volgorde van opstarten van bluetooth-verbindingen (als dat iets uitmaakt), een basisinstelling, opnieuw headset en telefoon pairen, al van alles geprobeerd, werkt nog steeds niet)

Op het moment dat ik dit schrijf bedenk ik nog een verandering: de mp3's stonden eerst in de root van het schijfje. Ik heb ze allemaal 'netjes' verplaatst naar een submap 'muziek' . Zou dat uitmaken? Kan het nu ff niet uitproberen: de zumo ligt thuis.
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Georgio
Berichten: 100
Lid geworden op: 21 nov 2015, 20:14
Type: R1100RT
Bijz: 1999
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zeist

Re: zumo 590 mp3 kwijt?

Ongelezen bericht door Georgio »

Ik heb ze ook in de submap music en dat werkt prima: kiezen op artiiest/album enz
Dus dat zal het wel niet zijn.
Misschien zit het kaartje er niet goed in? Het is tenslotte een rotplek om een kaartje in te schuiven.
Gebruikersavatar
PaPinkelman
Berichten: 1013
Lid geworden op: 15 mar 2009, 23:44
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Helmond
Locatie: Stiphout

Re: zumo 590 mp3 kwijt?

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Ik was dat laatst ook een keertje kwijt. Als je de mediaspeler opent, zie je links een menu met de keuze van de bronnen maar ook een pijltje om meer keuzes te laten zien. Effe op of neer scrollen en je ziet de keuze MP3.
Voor zover ik weet maakt het voor de 590 niet zoveel uit in welke map de MP3 bestanden staan, maar voor jezelf wel handig om die herkenbaar op het kaartje te hebben staan.
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
Gebruikersavatar
bmwalter
Berichten: 387
Lid geworden op: 12 jul 2010, 20:17
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
Land: nl
Woonplaats of omgeving: nijmegen
Locatie: Nijmegen

Re: zumo 590 mp3 kwijt?

Ongelezen bericht door bmwalter »

Frank, dat was het. Natuurlijk best wel weer een gevalletje RTFM. In ieder geval mijn dank!
Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
Gebruikersavatar
wil_kok
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 jul 2009, 08:50
Type: R1250RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort
Locatie: Amersfoort

Re: zumo 590 mp3 kwijt?

Ongelezen bericht door wil_kok »

Hallo allemaal,

Heb hetzelfde gehad. De zumo in denk ik net als toen bij mij gelinkt aan de telefoon.
Heb een 590, dus weet niet of jou instelling op dezelfde plek staat.
Ga naar Apps, dan Mediaspeler.
Kies links boven de afbeelding van de stekkers en dan kies voor MP3.
Misschien moet je dan even bladeren naar de juiste map.
Ik heb mijn bestanden in diverse mappen onder een map MP3 staan en dat werkt goed.

Groet,
Wil
Gebruikersavatar
Wullum
Berichten: 751
Lid geworden op: 17 okt 2010, 16:54
Type: R1250RT
Bijz: Elegance in Manhattan Grün Metallic
Land: DE
Woonplaats of omgeving: 74251

Re: zumo 590 mp3 kwijt?

Ongelezen bericht door Wullum »

En je moet wel zeker weten dat je telefoon niet direct met je helm is gepaired, maar met je Zumo, anders kan die ook nog in de weg zitten.
Vroeger, ooit, 2 Japanners, meh... Later een heel nest BMW's, allemaal met een bijnaam...
Nu: de 6e BMW, die nog geen bijnaam heeft, de 7e BMW rijdt mijn inmiddels ex- op.
Gesloten

Terug naar “Over: GPS en navigatie”