Effe voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Michael r1200r
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2022, 20:38
Type: Overig R-serie
Bijz: Bmw r1200r
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zoetermeer

Effe voorstellen

Ongelezen bericht door Michael r1200r »

Hallo zo als het hoor zou ik mij ook voorstellen.

Ik ben Michael kom uit Zoetermeer sinds een krap jaartje in mijn bezit van mijn motor rijbewijs. Ben altijd gefaseerd geweest van bmw boxer motoren. En ben dan ook al in bezit van een bmw boxer motor mijn bmw r1200r 2009 ben hier ongelofelijk blij mee wat een fijne machine. Ben ook in het bezit van een bmw funduro 1995 maar die hoort niet thuis op dit forum. Ook wel een leuke motor maar niet te vergelijken. Ik hoop op dit forum leuke informatie te vinden over onze gedeelde passie.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4481
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Effe voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Michael,

icon_welcome en veel plezier toegewenst ook op je BMW’s (waar alle types welkom zijn hoor . . . de motorrijd(st)er en het motorrijden staan hier centraal). _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Effe voorstellen

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Michael, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1200R -+ andere BMW- en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”