Hallo allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

eriksan
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2022, 09:08
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Overijssel

Hallo allemaal

Ongelezen bericht door eriksan »

Dag mede forummers,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Erik ( 45 jaar ) en heb gisteren mijn eerste motor gekocht.
Al vanaf dat ik een jaar of 18 was lag het in de planning om mijn motorrijbewijs te halen maar zoals zo vaak in het leven komen er dan altijd andere zaken op je pad waardoor het blijft liggen.
Eindelijk toch in Februari dit jaar mijn rijbewijs gehaald en dat kon ik dus wegstrepen.
Ik had eigenlijk geen plannen om een motor aan te schaffen maar het begon toch te kriebelen.
Nu sleutel ik graag aan brommertjes en heb er een paar staan en het sleutelen vind ik fantastisch maar erop rijden doe ik eigenlijk niet.
Een maand of twee geleden toch besloten om naar een motor uit te kijken en ik was er vrij snel uit dat dit een R1100 RT moest worden.
Mijn vader heeft deze ook gehad toen hij nog reed en dit leek mij een prima motor om te gaan onderzoeken of ik een echte motor rijder ben;-)

En zoals gezegd gisteren een RT uit 2000 aangeschaft. Deze was van een man geweest die met het rijden stopt.
De motor ziet er optisch prima uit en alles werkt naar behoren.
Aankomende week het beestje ophalen en dan maar eens gaan toeren.
Ik mag graag zelf sleutelen dus ik zal nog wel tzt het één en ander gaan vragen mocht mijn RT aandacht nodig hebben.

M.v.g.

Erik
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Erik,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro _004

Gefeliciteerd met de aankoop van een -1100- . Een motor die voor een sleutelaar (en weet wat hij doet) goed te onderhouden is. En ja, vragen stellen kan hier altijd. Er is al veel geschreven over de 1100 en via de zoekfunctie kom je het nodige tegen.

Veel plezier straks op je RT en hier op ‘t forum _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Erik, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”