Nieuw met een oud beestje

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

MarcelL66
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jun 2023, 15:13
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Nieuw met een oud beestje

Ongelezen bericht door MarcelL66 »

Goedemiddag allen,

Dank voor het toelaten tot dit RT forum.

Ik rij sinds 2020 een R850RT, bouwjaar 1998. Kleur blauw met 2 BMW zijkoffers en een Givi topkoffer. Ik ben een droog weer rijder en kan vanuit mijn woonplaats Heerlen zo de Limburgse heuvels en de Eiffel/Ardennen in. In augustus 2023 ga ik voor de eerste keer naar Zwitserland om kennis te maken met de prachtige wegen die ik nu alleen ken van de foto's die anderen hebben gemaakt.

Afgelopen maand de 60.000 km laten uitvoeren bij Rosa motoren in Eijsden, daar waar ik mij vorige motor (Honda Magna VF700) ook in onderhoud had. Dat i.c.m. nieuw rubber betekent dat ik de komende periode weer maximaal kan genieten.

Ik hoop op dit forum tips en tricks te ontvangen en misschien ook te kunnen geven. (Heb helaas 2 linkerhanden)

Groeten uit Heerlen,

Marcel Lamers
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw met een oud beestje

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Marcel, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R850RT en het forum.

Wat sleutelen betreft, simpel beginnen, dan worden de handen vanzelf iets minder links. 😊
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw met een oud beestje

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marcel,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum waar genoeg TIPS en dus ervaringen gedeeld zijn en worden _004

Veel plezier met je -850- _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Flying Dutchman
Berichten: 57
Lid geworden op: 29 okt 2009, 20:32
Type: R850RT
Bijz: Blauw
Locatie: gemeente Beek (L)

Re: Nieuw met een oud beestje

Ongelezen bericht door Flying Dutchman »

Marcel,

Veel plezier met jouw 850RT
Mocht je naar de andere kant van het Zuid-Limburgse heuvellandschap rijden dan kun je zo’n zelfde tegenkomen

Groeten vanuit de poort naar het heuvellandschap,
Peter
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”