Nieuw hier met R1100RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Dennis1970
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2024, 07:31
Type: R1100RT
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Eindhoven

Nieuw hier met R1100RT

Ongelezen bericht door Dennis1970 »

Hallo medemotorliefhebbers,

Mijn naam is Dennis, ik ben 53 jaar jong en mijn hart klopt sneller voor alles wat met motoren te maken heeft. Na een reeks avontuurlijke omzwervingen, van een Vstrom tot een aantal oudere BMW's, heb ik mijn weg teruggevonden naar een trouwe metgezel: de BMW R1100RT. Deze keer is het niet alleen de rit die telt, maar ook het plezier en de voldoening van het sleutelen aan mijn fiets.

Als een (semi)handige 'Harry', vind ik niets fijner dan mijn mouwen opstropen en zelf aan mijn BMW te werken. Het sleutelen brengt een extra dimensie aan mijn motorervaring. Het is niet alleen therapeutisch, maar het stelt me ook in staat een diepere band met mijn machine te ontwikkelen. Elke bout die ik aandraai, elk onderdeel dat ik vervang, maakt dat ik meer in sync ben met mijn R1100RT.

De R1100RT heeft zich bewezen als een geweldige partner voor de doe-het-zelver. De robuuste bouw en het intelligente ontwerp maken het onderhoud en de upgrades toegankelijk, zelfs voor hobbyisten zoals ik. Of het nu gaat om routineonderhoud, het fijntunen van prestaties, of esthetische aanpassingen, deze motor daagt me uit en beloont mijn inspanningen met elke succesvolle taak.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw hier met R1100RT

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Dennis,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je enthousiaste intro _004

De -1100- is een mooie “basic” motor. Zéker toegankelijk en inzichtelijk voor een goede sleutelaar. En ja, er zijn genoeg forumleden die zelf sleutelen en dus ook het onderhoud doen. Al zal het met de meer moderne RT’s lastiger worden i.v.m. ook de computer gestuurde onderdelen.

Hoe dan ook, maak gebruik van en forum en deel gerust je ervaringen. Veel plezier ook met je RT. Rij zelf ook een 1100 _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Paniekje
Berichten: 343
Lid geworden op: 13 feb 2019, 22:25
Type: R1200RT
Bijz: Nun Blaauwe dohc en een R75/5
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft

Re: Nieuw hier met R1100RT

Ongelezen bericht door Paniekje »

Welkom Dennis,
Mooi geschreven .
Eindhoven, da’s vlakbij voor mij , misschien zie ik je een keer rijden.
Welke kleur of kenmerken (bijvoorbeeld helm en kleding) moet ik op letten ?
Gebruikersavatar
PanEuRoel
2024
2024
Berichten: 858
Lid geworden op: 18 okt 2019, 01:48
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: HULST

Re: Nieuw hier met R1100RT

Ongelezen bericht door PanEuRoel »

Dag Dennis, van harte welkom op dit prachtige forum!!! _004 Heel veel plezier met je R1100RT en het forum.
Groeten, Roelof
R1200RT; Hornig RVS valbeugels; Stebel Nautilus Marine; 180 graden flitser; Garmin Zümo XT met Zümolock; TopSellerie Comfort Zadel
Guardian850
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 jul 2023, 11:31
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Nieuw hier met R1100RT

Ongelezen bericht door Guardian850 »

He Dennis, Leuk je bericht et lezen hier. Welkom. Zelf ook zo'n DHZ monteur en ondertussen hier en op een ander forum veel geleerd. Veel fijne sleuteluren en rijplezier toegewenst _004
ex-motoren, K1100RS - Yamaha 850Twin - R850RT - Yamaha FJR1300 - Pan Euro ST1100 - R850RT
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”