Opgelost: Just Speak van Caberg valt uit

Communicatie op je RT (intercom)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
vebo23

Opgelost: Just Speak van Caberg valt uit

Ongelezen bericht door vebo23 »

Wij hebben sinds kort Caberg Sintesi helmen met een ingebouwd Just Speak systeem. Erg ingenieus als het allemaal werk. Via BlueTooth met elkaar contact, maar ook met alle functies van mijn iPhone en ingebouwd in het Just Speak syteem een FM radio.
We hebben echter een probleem. Als de helmen elkaar via BlueTooth gevonden hebben, valt een van de helmen na een minuut of 5 spontaan uit. Heeft iemand hier ervaring mee en mogelijke oplossingen?

groet
Paul
vebo23

Re: Just Speak van Caberg valt uit

Ongelezen bericht door vebo23 »

Ik heb een berichtje gehad van Caberg. Zij gaan het systeem omwisselen. Kennelijk een zogenaamde Dead On Arrival.
vebo23

Re: Just Speak van Caberg valt uit

Ongelezen bericht door vebo23 »

afgelopen week de nieuwe setjes van Caberg via TNT binnen gekregen. Nadat ik ze vervangen en opgeladen had, heb ik geen problemen meer gehad.
Hij "paart" goed met de andere helm. Duidelijke ontvangst. Mijn iPhone contact ook direct met de set. Zowel de telefoon als ook het iPod deel werken perfect met de bluetooth set. Ook de ingebouwde radio geprobeerd. Redelijke ontvangst. Het vinden van je voorkeurszender is niet zo makkelijk, maar misschien is dat gewenning.
Al met al zeer tevreden.
Gesloten

Terug naar “Over: Communicatie”