Scala G4 volume verschillen opgelost

Communicatie op je RT (intercom)

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gesloten
sanderh

Scala G4 volume verschillen opgelost

Ongelezen bericht door sanderh »

Latest Software Upgrade for the scala rider® G4 now available!
As a unique feature of Cardo’s scala rider G4, the latest software upgrade (version 3.0) is now available for download. G4 users can download the latest software for free*.

The upgrade will give your G4 new features, including Click-to-Link™ technology bringing social-networking to the road (see below for further details). Software version 3.0 also provides you with improved customization options and further optimizes compatibility with third-party Bluetooth devices, such as new telephone models and GPS systems.

To ensure your scala rider G4 remains at the forefront of technology, update to software version 3.0 today!

New Features

Software version 3.0 of the scala rider G4 is a major milestone, bringing with it innovative new features, improved customization options and more. Important new features include:
• Click-to-Link for spontaneous intercom connections to random G4 users nearby (in addition to existing pairing)
• New Voice Configuration Menu
• VOX and AGC (Automatic Gain Control) Calibration
• Volume Per Mode
• Stand-alone A2DP channel
• FM Radio enhancements

*Currently available only for OS Windows® XP™, Vista™ and Windows 7.
Laatst gewijzigd door sanderh op 14 mar 2011, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Inspector Gadget

Re: nieuwe software Scala G4

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Bedankt, doorgegeven aan mijn zus ;) _004

En over een paar maanden kunnen wij Schuberth SRC gebruikers hopelijk ook uitzien naar deze update... :roll: .... :lol:
sanderh

Re: Scala G4 volume verschillen opgelost

Ongelezen bericht door sanderh »

Meerderen hebben wel eens last gehad van de volume verschillen tussen muziek (radio of MP3) , navigatie en telefoon.

Bij de laatste software update van Cardo is dat probleem voor de G4 in ieder geval opgelost.
De G4 onthoud nu de Laatste volume instelling per functie.
En het werkt!
Beamietoo

Re: Scala G4 volume verschillen opgelost

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Voor mensen die opzoek zijn voor een product die uit de doos 100% in orde is kan bij SENA SMH-10 kijken.
Mesen zijn laaiend over het gemak van bediening, prijs en geluidskwaliteit.

gr,
Kenny
sanderh

Re: Scala G4 volume verschillen opgelost

Ongelezen bericht door sanderh »

He Kenny,

Zit je nu reclame te maken voor Sena in "mijn" draadje?? :D

Nou vooruit dan maar, maar ik wil even zeggen dat ik in ieder geval ook 100% tevreden ben met de G4.
Overigens moeten wij nog een afspraak maken voor de schijven, ik bel je snel even.
Beamietoo

Re: Scala G4 volume verschillen opgelost

Ongelezen bericht door Beamietoo »

sanderh schreef:He Kenny,

Zit je nu reclame te maken voor Sena in "mijn" draadje?? :D

Nou vooruit dan maar, maar ik wil even zeggen dat ik in ieder geval ook 100% tevreden ben met de G4.
Overigens moeten wij nog een afspraak maken voor de schijven, ik bel je snel even.

:lol: :lol: :lol:
Sander, je hebt me door :oops:

tot gauw,
Kenny
Gesloten

Terug naar “Over: Communicatie”